跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1601#
發表於 08-9-19 23:44 |只看該作者
我會去open day 呀 ...


大宅

積分: 4995


1602#
發表於 08-9-20 00:06 |只看該作者
我聽日都得呀, 幾點邊度?


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1603#
發表於 08-9-20 14:35 |只看該作者
今朝去左睇嘉德麗open day ..
幼兒園個邊真係超細 ..
d 設施又舊 ..
佢話一朝會有5十幾個小朋友返學,
但係得3個女仔toilet , 3個尿兜 ...
唔知佢地係咪有痰罐不過收起左 ..
如果唔係咪剩係wait去toilet都有排 ....

幼稚園個邊唔好得好多 ..
真係好細...
我自己幾廿年前返既屋村幼稚園都大過佢 ..

d老師又唔係好friendly, 幼兒園個邊問多2句都好似唔想答你甘 ...
d 態度唔係好得 .. 我係一早去, 應該未講到口乾 ..

死啦 ..
睇完覺得揀唔落手呀 ...


大宅

積分: 3246


1604#
發表於 08-9-22 10:20 |只看該作者
聽你咁講,好似真係好唔掂咁o既.......不過自己都無諗過呢間。嘻﹗

我都要搵個星期六去睇下碧濤o個間,希望ok啦﹗

原文章由 zoesychan 於 08-9-20 14:35 發表
今朝去左睇嘉德麗open day ..
幼兒園個邊真係超細 ..
d 設施又舊 ..
佢話一朝會有5十幾個小朋友返學,
但係得3個女仔toilet , 3個尿兜 ...
唔知佢地係咪有痰罐不過收起左 ..
如果唔係咪剩係wait去toilet都 ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1605#
發表於 08-9-22 13:35 |只看該作者
我覺得收二千幾蚊一個月甘既facilities唔值lor.. 如果佢still有學卷我就覺得ok ..

佢地個toilet我間直覺得公厠feel ...

碧濤個度如果有開放日講聲我知, 我想去睇下..

但係我想問如果我搭濱景架shuttle係你個度落左重使唔使行好遠架 ??




原文章由 lic9 於 08-9-22 10:20 發表
聽你咁講,好似真係好唔掂咁o既.......不過自己都無諗過呢間。嘻﹗

我都要搵個星期六去睇下碧濤o個間,希望ok啦﹗


大宅

積分: 2224


1606#
發表於 08-9-22 14:45 |只看該作者
碧濤個間有開放請通知因我都想去睇下... ths!!!


原文章由 zoesychan 於 08-9-22 13:35 發表
我覺得收二千幾蚊一個月甘既facilities唔值lor.. 如果佢still有學卷我就覺得ok ..

佢地個toilet我間直覺得公厠feel ...

碧濤個度如果有開放日講聲我知, 我想去睇下..

但係我想問如果我搭濱景架shuttle係你個度落 ...


大宅

積分: 3246


1607#
發表於 08-9-22 15:10 |只看該作者
碧濤o個度,我留意下﹗

我問話,佢話可以約佢地去visit。我諗住老公短週,就星期六去睇睇咋﹗

原文章由 zoesychan 於 08-9-22 13:35 發表
我覺得收二千幾蚊一個月甘既facilities唔值lor.. 如果佢still有學卷我就覺得ok ..

佢地個toilet我間直覺得公厠feel ...

碧濤個度如果有開放日講聲我知, 我想去睇下..

但係我想問如果我搭濱景架shuttle係你個度落 ...


大宅

積分: 4995


1608#
發表於 08-9-22 17:29 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-9-22 13:35 發表
我覺得收二千幾蚊一個月甘既facilities唔值lor.. 如果佢still有學卷我就覺得ok ..

佢地個toilet我間直覺得公厠feel ...

碧濤個度如果有開放日講聲我知, 我想去睇下..

但係我想問如果我搭濱景架shuttle係你個度落 ...



係濱景落車都要行幾遠架...我上次去交表, 行左差不多10min, 又冇瓦遮頭, 如果拖住阿b, 我諗都行幾耐.


大宅

積分: 3246


1609#
發表於 08-9-23 09:13 |只看該作者
係呀﹗我諗打的會好少少..

原文章由 靚靚劉太 於 08-9-22 17:29 發表



係濱景落車都要行幾遠架...我上次去交表, 行左差不多10min, 又冇瓦遮頭, 如果拖住阿b, 我諗都行幾耐.


大宅

積分: 2122


1610#
發表於 08-9-23 09:24 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-9-22 13:35 發表
我覺得收二千幾蚊一個月甘既facilities唔值lor.. 如果佢still有學卷我就覺得ok ..

佢地個toilet我間直覺得公厠feel ...

碧濤個度如果有開放日講聲我知, 我想去睇下..

但係我想問如果我搭濱景架shuttle係你個度落 ...


我都聽朋友講過, 佢地d facilities唔係好ok. 所以我都無諗呢間.


大宅

積分: 3513


1611#
發表於 08-9-23 09:48 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-9-20 14:35 發表
今朝去左睇嘉德麗open day ..
幼兒園個邊真係超細 ..
d 設施又舊 ..
佢話一朝會有5十幾個小朋友返學,
但係得3個女仔toilet , 3個尿兜 ...
唔知佢地係咪有痰罐不過收起左 ..
如果唔係咪剩係wait去toilet都 ...

long time no see....
呢期好忙, 因為mami入左醫院, 不過冇咩大事, 現在ok, 不過要咩住個尿袋2weeks囉, 所以sat去完open day又趕去探佢, 攪到個gathering爛尾... sorry sorry....
嘉德麗open day .... 同思思媽一樣諗法... 唔掂
幼兒園... 唔知可以去, 冇去到, 不過幼稚園就真係....
只係講toilet & 老師唔friendly, 冇愛心... 足以另我要急切搵第二間, call 左小時候, 呢個星期六上午會去, 你地有冇興趣???, 其實先前都有講過話小時候好, 不過覺得佢細...


大宅

積分: 3513


1612#
發表於 08-9-23 09:49 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-9-22 13:35 發表
我覺得收二千幾蚊一個月甘既facilities唔值lor.. 如果佢still有學卷我就覺得ok ..

佢地個toilet我間直覺得公厠feel ...

碧濤個度如果有開放日講聲我知, 我想去睇下..

但係我想問如果我搭濱景架shuttle係你個度落 ...

"佢地個toilet我間直覺得公厠feel ..." 我都係咁形容比我c6聽


大宅

積分: 3513


1613#
發表於 08-9-23 09:51 |只看該作者
原文章由 lic9 於 08-9-22 15:10 發表
碧濤o個度,我留意下﹗

我問話,佢話可以約佢地去visit。我諗住老公短週,就星期六去睇睇咋﹗

我問過佢地冇open day, 不是interview果日可以去參觀!
我都想一起去呀, 不過約左小時候呀... 早上10:00


大宅

積分: 4995


1614#
發表於 08-9-23 09:58 |只看該作者
原文章由 lic9 於 08-9-23 09:13 發表
係呀﹗我諗打的會好少少..



打的....可能的士司機唔做生意喎.


大宅

積分: 4995


1615#
發表於 08-9-23 10:02 |只看該作者
原文章由 pangchaimami 於 08-9-23 09:48 發表

long time no see....
呢期好忙, 因為mami入左醫院, 不過冇咩大事, 現在ok, 不過要咩住個尿袋2weeks囉, 所以sat去完open day又趕去探佢, 攪到個gathering爛尾... sorry sorry....
嘉德麗open day .... 同思思媽一 ...



再約過羅, 呢個星期六都得呀, 橫掂我都要返宣道會playgroup.
比你地咁講, 搞到我好想去"參觀"下佢地個廁所添.

pangchaimami, 你係唔係都比左表比碧濤? 有聲氣幾時interview 未?


大宅

積分: 3246


1616#
發表於 08-9-23 12:37 |只看該作者
做架﹗因為我地成日都坐,我住翠湖架﹗

pangchai,爛尾唔緊要,仲有機會嘛﹗

我地諗住呢個星期六去碧濤睇,不過未約。星期四再同c6 confirm左先﹗

原文章由 靚靚劉太 於 08-9-23 09:58 發表



打的....可能的士司機唔做生意喎.


大宅

積分: 2224


1617#
發表於 08-9-23 13:31 |只看該作者
上年都有報n班(嘉德麗)收左但無讀...
原因:1)收左但下午班 2)老師唔friendly, 冇愛心3)上堂時個氣分唔係幾好...
但都有優勝既地方...就係近囉
(因亞囝之前係o係嘉德麗返playgroup既)個時
like佢近..方便所以先返佢個playgroup

我個人都覺得唔係好拈


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1618#
發表於 08-9-23 14:27 |只看該作者
我都想去睇下wor...
我sat如果得閒有時間我call你呀.....




原文章由 pangchaimami 於 08-9-23 09:51 發表

我問過佢地冇open day, 不是interview果日可以去參觀!
我都想一起去呀, 不過約左小時候呀... 早上10:00


大宅

積分: 3246


1619#
發表於 08-9-23 16:00 |只看該作者
如果老公話ok,我地又book到去visit,到時post上黎話你知啦﹗

原文章由 zoesychan 於 08-9-23 14:27 發表
我都想去睇下wor...
我sat如果得閒有時間我call你呀.....


別墅

積分: 602


1620#
發表於 08-9-23 20:55 |只看該作者
各位,您地好,今日打去學校問,原來學費加到$2380,加埋雜費平均要成3000一個月,好像唔係太值甘,你地點睇,不過今個星期六都照機去面試, 收左先算
你地有咩意見....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo