懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1817


1601#
發表於 08-1-24 16:01 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-24 15:37 發表
吓? 3個幾月? 點解你個b咁大嘅? 咁你個b 3個幾月同我而家2個月都係8月生????



呢個係WWBABY既bb,我bb得2個幾月大炸... 我都唔知喎,我數學"low b"架,我唔知點計喎...
lokyee129 該用戶已被刪除

1602#
發表於 08-1-24 16:03 |只看該作者

回覆 #2 phoebie 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14514


1603#
發表於 08-1-24 16:04 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-1-24 16:00 發表
我同老公都係鍾意女,不過,老公得佢一個仔,雖然老爺話無所謂,佢話老公有堂兄,但係我都覺得如果係仔佢地會好開心,不過上次走咗個bb係女,佢地一知道就走去買衫仔.............哈哈
我個胸都大咗好多又有d痛,我老公成日講 ...


原來好多位都見肚喇 ,我就一向都好肥,所以唔覺有冇大到!
只是成日覺得自己整個人都肥左好好好多,不過磅又係差唔多咁,老公話我想得太多喎~:p


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1604#
發表於 08-1-24 16:04 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-24 16:01 發表


呢個係WWBABY既bb,我bb得2個幾月大炸... 我都唔知喎,我數學"low b"架,我唔知點計喎...



可能係8月頭同8月尾呢!我現在都三個月(12週),預產期係8月9日


大宅

積分: 3104


1605#
發表於 08-1-24 16:05 |只看該作者

回覆 #1597 芝芝 的文章

咁你放心都得啦
外甥多似舅
我老公家姐個大仔
都勁似我老公架
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1606#
發表於 08-1-24 16:06 |只看該作者

回覆 #2 開心叮噹 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2616


1607#
發表於 08-1-24 16:06 |只看該作者
唉, 我個仔咪似足我老公, 都係單眼片 :;pppp: 不過好彩唔係太細, ok啦, 男仔

原文章由 phoebie 於 08-1-24 16:01 發表
扭扭薯條我超中意食啊
不過到而家都係食左1次only :mrgreen:
唉如果阿b似老公單眼皮會點...
好擔心....


大宅

積分: 3104


1608#
發表於 08-1-24 16:06 |只看該作者

回覆 #1602 lokyee129 的文章

老公知我日日係度chat到傻
但因為佢返到黎我就好少上黎
所以佢唔知我地講咩架
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


子爵府

積分: 14514


1609#
發表於 08-1-24 16:07 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-24 16:05 發表
咁你放心都得啦
外甥多似舅
我老公家姐個大仔
都勁似我老公架

哈哈~~咁都放心d~
不過老公一聽到就呷醋,佢話要似佢喎~
lokyee129 該用戶已被刪除

1610#
發表於 08-1-24 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1611#
發表於 08-1-24 16:07 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 15:46 發表
開心叮噹:

妳有戒茶呀?
咁如果朝早去飲茶呢~??

我都係日日要飲茶架~~而家係屋企就冇飲啦
但係我星期日一定同媽咪去飲茶架~~~
我都有照飲呀@@
但奶茶我就真係完全戒曬啦~~

其實我覺得妳地都好乖呀
係我最冇自制能 ...


e...唔好咁講啦,實情我忍得好辛苦架,但我話過比自己同bb知,等佢3個月後我會放鬆自己,食返o的"介"左既食物,因我覺得bb仲細,雖然飲少少無所謂,但我唔想個心"形"住"形"住就唔好啦! 如果你覺得無問題,根本不用理會架,隨心就得架啦,只不過我自己做唔到之ma,我都好想架...
我去茶樓都無飲呀,叫佢o地比水我飲,有時真係攪到自己口淡再口淡...不過好快就可以解放了...
我都好想食壽司呀...我諗我去到日本一定忍唔到,不過我諗唔食生野應該無問題卦...:mrgreen:

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-24 16:34 編輯 ]


大宅

積分: 3104


1612#
發表於 08-1-24 16:08 |只看該作者

回覆 #1603 芝芝 的文章

我就成身都矛肥過(瘦底)
係令令丁丁個肚腩大左出黎
所以我同老公都話係阿b黎架
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1613#
發表於 08-1-24 16:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1614#
發表於 08-1-24 16:10 |只看該作者

回覆 #1607 waiwai2006 的文章

男仔就矛所謂
我比較中意男仔單眼皮
所以至會揀我老公
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1615#
發表於 08-1-24 16:11 |只看該作者

回覆 #1613 lokyee129 的文章

講得好
唔好比佢知你咁唔想
如果唔係佢會矛哂信心:lol
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1616#
發表於 08-1-24 16:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1617#
發表於 08-1-24 16:13 |只看該作者

回覆 #1616 lokyee129 的文章

如果唔係阿b大個左
我條腰就唔會痛成咁了
講係咁講
我寧願痛都想阿b大大隻隻:lol
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1618#
發表於 08-1-24 16:15 |只看該作者
吓? 唔係吖,我老公都係單眼皮,我覺得好型喎!!

我以前未同佢拍拖嗰陣一望佢對眼個心就卟卟跳... ,我都幾想呢胎係仔似我老公。

原文章由 phoebie 於 08-1-24 15:26 發表

講開對眼
老公係單眼皮架...
好擔心.....
lokyee129 該用戶已被刪除

1619#
發表於 08-1-24 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1620#
發表於 08-1-24 16:17 |只看該作者

回覆 #1618 CheukC9 的文章

me2
我只係覺得女仔如果雙眼皮會令女d
男仔單眼皮個樣都好q架
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo