跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7123


1601#
發表於 08-1-9 12:00 |只看該作者
其實, 老人家湊唔好得好多, 因為佢唔會按我要求做, 一唔滿意就去我隻佬度投訴, 話我比氣佢受, 所以我唔講得我嘅感受, 一講親就炒大獲!
老人家又成日做埋d危險野, 佢就唻跌反應又唔夠快, 成日比佢食零食, 又成日都抱住佢! 比老人家湊bb會好多壞習慣! 所以我都好煩! 第時教唔聽, 佢咪話我教得唔好囉...佢自己就坐埋一二邊偷笑!

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-9 11:23 發表
蚊媽, 我今朝都有同感呀, 阿仔今朝喊住要跟我返工, 我一諗起自己陪唔到佢我就好唔開心, 你都還好, 你有99睇住蚊豬, 知道99一定對佢好起碼放心好多啦, 我地淨係姐姐湊, 姐姐有冇陪佢又唔知, 佢做左d乜又唔知, 好似琴 ...


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1602#
發表於 08-1-9 12:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3767


1603#
發表於 08-1-9 12:15 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 08-1-9 10:08 發表


vf做野呀,士多係你條街呀




C POR C POR C POR C POR C POR C PORC POR C POR
C POR C POR C POR C POR C POR C PORC POR C POR


抄我牌就算啦,仲要幫口搵人抄埋我


侯爵府

積分: 23339


1604#
發表於 08-1-9 12:18 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 08-1-9 12:00 發表
其實, 老人家湊唔好得好多, 因為佢唔會按我要求做, 一唔滿意就去我隻佬度投訴, 話我比氣佢受, 所以我唔講得我嘅感受, 一講親就炒大獲!
老人家又成日做埋d危險野, 佢就唻跌反應又唔夠快, 成日比佢食零食, 又成日 ...


我都好煩呀 ,我好唔妥我老爺呀

我好驚凱喬會俾佢寵壞呀 ,好似前日咁凱喬拎d野掉,我就同凱喬講唔可以咁架,曳曳 ,點知老爺就係旁邊笑 ,凱喬望一望爺爺,又繼續掉,跟住我抱住凱喬打佢手板,話唔可以咁架,老爺又係旁邊笑,咭咭聲(佢成日都係咁) 我忍左好耐啦 ,跟住我忍唔住同老爺講,我話:老爺你係咁笑,凱喬會唔知錯,會覺得好得意,點知老爺仲係度笑到咭咭聲,你話激唔激c我呀


大宅

積分: 3767


1605#
發表於 08-1-9 12:25 |只看該作者
原文章由 vf2006 於 08-1-9 10:28 發表


ha ha, 我都做左嘢喇, 多謝你提我, 我哋就黎比士多 :lol

多謝士多善款, haha




你地好野呀 放果一陣都唔放過我


侯爵府

積分: 23339


1606#
發表於 08-1-9 12:29 |只看該作者
原文章由 jessica2004 於 08-1-9 12:25 發表




你地好野呀 放果一陣都唔放過我 :veryevil ...



激c你 激c你 激c你 激c你 激c你 激c你 激c你 激c你 激c你 激c你 激c你 激c你


男爵府

積分: 7123


1607#
發表於 08-1-9 12:32 |只看該作者
就係咁啦! 就係有依d煩惱啦! 你同你老爺講佢仲識笑, 我一認真d同我99講佢就話我教佢湊b...唔會應我, 我好似同空氣講野咁!

原文章由 esther_fong 於 08-1-9 12:18 發表


我都好煩呀 ,我好唔妥我老爺呀

我好驚凱喬會俾佢寵壞呀 ,好似前日咁凱喬拎d野掉,我就同凱喬講唔可以咁架,曳曳 ,點知老爺就係旁邊笑 ,凱喬望一望爺爺,又繼續掉,跟住我抱 ...


侯爵府

積分: 23339


1608#
發表於 08-1-9 12:38 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 08-1-9 12:32 發表
就係咁啦! 就係有依d煩惱啦! 你同你老爺講佢仲識笑, 我一認真d同我99講佢就話我教佢湊b...唔會應我, 我好似同空氣講野咁!


佢都冇理我架,我都好似同空氣講野咁


大宅

積分: 3767


1609#
發表於 08-1-9 12:39 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 08-1-9 11:20 發表
多謝你地嘅安慰, 我自己好執著, 好難放開架....有時d野諗到鑽左牛角尖, 就會瞓唔著覺!
我而家成日諗, 我根本唔適合結婚, 應該lonely終老, 因為我太多野都睇唔過眼!:cry: ...





蚊媽,你咪咁傻啦,蚊豬睇你頭架,你要做個好榜樣俾蚊豬學架,知無?諗唔到咪放埋一邊先囉,諗咁多做麼呀,同我地傾下吹下又一日啦,得閑出來食返餐飯,又一日,日子好易過咋


子爵府

積分: 10535


1610#
發表於 08-1-9 12:39 |只看該作者
係呀,所以我覺得比工人湊好過比屋企人湊﹗雖然比工人湊,好驚佢會虐待個BB,但最起碼佢會聽自己支笛先啦﹗:tongue:


原文章由 MMLCY 於 08-1-9 12:00 發表
其實, 老人家湊唔好得好多, 因為佢唔會按我要求做, 一唔滿意就去我隻佬度投訴, 話我比氣佢受, 所以我唔講得我嘅感受, 一講親就炒大獲!
老人家又成日做埋d危險野, 佢就唻跌反應又唔夠快, 成日比佢食零食, 又成日 ...


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1611#
發表於 08-1-9 12:41 |只看該作者
真係好激wor, 你地比62, 99湊o個dmama真係小d eq都唔掂, 你地應該係幾好皮四嘅嘞, 比我可能已經反左面or日日咬交, 所以我打死都唔比佢地湊我我仔 (好彩佢地都唔得閒咋)...有一次我奶奶又係類似你個case, 但我奶奶變態d...佢特登整喊阿蛋, 我話唔好啦, 佢話佢個表情得意...激唔激c!



原文章由 esther_fong 於 08-1-9 12:18 發表


我都好煩呀 ,我好唔妥我老爺呀

我好驚凱喬會俾佢寵壞呀 ,好似前日咁凱喬拎d野掉,我就同凱喬講唔可以咁架,曳曳 ,點知老爺就係旁邊笑 ,凱喬望一望爺爺,又繼續掉,跟住我抱 ...


子爵府

積分: 10535


1612#
發表於 08-1-9 12:42 |只看該作者
我99都係咁架,有時帶栗子出左黎,栗子做得唔岩,我閙佢,佢唔聽,我就打佢手板,我99又係係旁邊笑﹗頂佢呀,我一邊教你一邊笑,栗子點會知我閙緊佢呀﹐佢以為我同佢玩渣﹗


原文章由 esther_fong 於 08-1-9 12:18 發表


我都好煩呀 ,我好唔妥我老爺呀

我好驚凱喬會俾佢寵壞呀 ,好似前日咁凱喬拎d野掉,我就同凱喬講唔可以咁架,曳曳 ,點知老爺就係旁邊笑 ,凱喬望一望爺爺,又繼續掉,跟住我抱 ...


大宅

積分: 3767


1613#
發表於 08-1-9 12:44 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 08-1-9 11:39 發表
GEMINI
但係我又唔多覺我有gemini嘅特質!




我 c6 都係 GEMINI,但佢無你咁多野諗喎,佢成日話開心又一日唔開心又一日,何必要難為自己呢


大宅

積分: 3767


1614#
發表於 08-1-9 12:45 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 08-1-9 11:33 發表
我好驚士多一陣上黎追殺我呀




我大方好多架 ,你地抄我啦


子爵府

積分: 10535


1615#
發表於 08-1-9 12:48 |只看該作者
你99咁變態整喊自己個孫 好彩唔係你99湊蛋蛋,唔係蛋蛋實由朝喊到晚﹗

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-9 12:41 發表
真係好激wor, 你地比62, 99湊o個dmama真係小d eq都唔掂, 你地應該係幾好皮四嘅嘞, 比我可能已經反左面or日日咬交, 所以我打死都唔比佢地湊我我仔 (好彩佢地都唔得閒咋)...有一次我奶奶又係類似你個case, 但我奶奶變 ...

[ 本文章最後由 水怪 於 08-1-9 12:49 編輯 ]


男爵府

積分: 7123


1616#
發表於 08-1-9 12:49 |只看該作者
乜你99咁變態架! 整喊人睇人地個得意樣!

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-9 12:41 發表
真係好激wor, 你地比62, 99湊o個dmama真係小d eq都唔掂, 你地應該係幾好皮四嘅嘞, 比我可能已經反左面or日日咬交, 所以我打死都唔比佢地湊我我仔 (好彩佢地都唔得閒咋)...有一次我奶奶又係類似你個case, 但我奶奶變 ...


男爵府

積分: 7123


1617#
發表於 08-1-9 12:50 |只看該作者
男同女係有分別架!

原文章由 jessica2004 於 08-1-9 12:44 發表




我 c6 都係 GEMINI,但佢無你咁多野諗喎,佢成日話開心又一日唔開心又一日,何必要難為自己呢


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


1618#
發表於 08-1-9 12:52 |只看該作者
原文章由 水怪 於 08-1-9 12:42 發表
我99都係咁架,有時帶栗子出左黎,栗子做得唔岩,我閙佢,佢唔聽,我就打佢手板,我99又係係旁邊笑﹗頂佢呀,我一邊教你一邊笑,栗子點會知我閙緊佢呀﹐佢以為我同佢玩渣﹗


...

咁你地個個都好過我, 我有個老爺仲賤, 佢成日向住d 小朋友咳, 又唔掩口, 又成日講粗口, 一唔鍾意, 就用隻腳搞我囡個頭.0個陣日日同佢嘈, 搞到最後, 佢攞刀出來想斬我. 雖然到而家佢搬開左, 但我都好唔鍾意佢.:tongue: :tongue: :tongue:


大宅

積分: 3767


1619#
發表於 08-1-9 12:54 |只看該作者
原文章由 esther_fong 於 08-1-9 12:18 發表


我都好煩呀 ,我好唔妥我老爺呀

我好驚凱喬會俾佢寵壞呀 ,好似前日咁凱喬拎d野掉,我就同凱喬講唔可以咁架,曳曳 ,點知老爺就係旁邊笑 ,凱喬望一望爺爺,又繼續掉,跟住我抱 ...



but我會咁諗囉,他日我地做人地婆婆女麻女麻時,我地會唔會都係咁樣呢?隔左咁多年,有個bb係屋企,樣樣都覺得得意架啦,又點會捨得打佢,鬧佢呀,係唔係哩


大宅

積分: 3767


1620#
發表於 08-1-9 12:56 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-9 12:41 發表
真係好激wor, 你地比62, 99湊o個dmama真係小d eq都唔掂, 你地應該係幾好皮四嘅嘞, 比我可能已經反左面or日日咬交, 所以我打死都唔比佢地湊我我仔 (好彩佢地都唔得閒咋)...有一次我奶奶又係類似你個case, 但我奶奶變 ...




咁你99確係變態的既,無法啦,真係咩人都有,蛋蛋唔使佢湊咪好囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo