媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13774


1601#
發表於 04-4-15 16:06 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy: 番簡快番喇~係就真係多得我地唔少:-P



男爵府

積分: 5370


1602#
發表於 04-4-15 16:18 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

我遊得到隔離站, 呢頭又上到喇.

芸迪/小BMom: 你地唔好o甘琴青嚇親Michelle先得架.

昨天返去探晴晴, 晴晴拎本Miffy故事書比我同我話講故事, 點知一打開本書, 晴晴就話兔兔唔開心呀 (個圖像係Miffy個口係"x"), 我猛話唔係呀, 兔兔同兔媽咪一齊去美術館睇野, 唔係唔開心呀, 但晴晴就係都講兔兔唔開心. 我點解釋都唔得, 於是佢又喊, 好似係佢想像中Miffy係唔開心o甘, 跟住Daddy話唔好講故事比晴晴聽喇, 佢唔鍾意. 我都唔知點, 有幾次唔同既故事, 晴晴都會喊架, 點算?

前兩天婆婆講比我知, 有一晚, 我阿哥返屋企, 晴晴就同我阿哥講"大父, 有湯呀!" (因為婆婆差不多每晚既指定口吻就係呢句), 點知我阿哥出去廚房搵,但原來婆婆那晚無煲到湯, 於是我阿哥就同我投訴話晴晴跣佢喎.
:-D


伯爵府

積分: 16977


1603#
發表於 04-4-15 16:18 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪/michelle,
我prefer坐得舒服d,呢幾間都ok架:
1)one one pasta
2)嚼江南
3)意粉屋
點睇? :-P


大宅

積分: 4677


1604#
發表於 04-4-15 16:19 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

其實大家都已經有晒製成品, 都唔多駛


伯爵府

積分: 16977


1605#
發表於 04-4-15 16:23 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

toky,
連妳都咁睇我同芸迪 我地真係真心同michelle食飯架,絕對冇私心架. :-P

可能晴晴覺得miffy係咁,不如同佢講第二隻公仔故事啦~




伯爵府

積分: 16977


1606#
發表於 04-4-15 16:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle,
pokka都好wow. 可以食佢


子爵府

積分: 14786


1607#
發表於 04-4-15 16:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Toky: 晴晴聽親故事都喊 會唔會佢太投入? 但太ee講故事, 晴晴都ok播.

Michelle/小bMom: 我都唔好曉, 但見你兩個都有提及one one pasta, 不如就依間啦.

得意爸: 點唧, 你係咪黎架.


子爵府

積分: 13774


1608#
發表於 04-4-15 16:30 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

toky: 講下pooh pooh呀,mickey果d丫!d公仔既表情/動作會開心d~

michelle/wendy/小bmom: 咁互相比料喇~
睇下wendy可以點樣要b女,小bmom想唔想甩番隻雀?想既又問下wendy law:-P


伯爵府

積分: 16977


1609#
發表於 04-4-15 16:30 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪/michelle,
one one pasta HKBC card 有九折. 而且佢有個湯/甜品buffet. :-P


複式洋房

積分: 318


1610#
發表於 04-4-15 16:31 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

我去左she.com睇故事, 未得閒住.


子爵府

積分: 13774


1611#
發表於 04-4-15 16:35 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: 我尋日上去8過,好鬼攪野~咁都得!

小bmom: 你睇你丫!一寫食,就即刻咁多lone路喇:-P


伯爵府

積分: 16977


1612#
發表於 04-4-15 16:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

其實我都有少少擔心,如果有左細b,會唔會分薄左我對小b女


伯爵府

積分: 16977


1613#
發表於 04-4-15 16:41 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

MIU,
妳睇我個簽名位,都知我係得呢3樣架咋. :-P


子爵府

積分: 14786


1614#
發表於 04-4-15 16:56 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bMom: 點解我同你既思想咁似既. 你既擔心, 我之前都考慮同掙扎過.

我同自己講, 第多個, 除咗因為我恨女之外, 亦想送多份禮物俾恆恆, 可以多個人陪佢成長, 相信同弟/妹一齊長大, 佢兩個都會得到更多. 睇bk其他媽咪既經驗, 多個兄弟, 將來佢地既壓力無咁大, 因為有咩事都可以多個人商量 (雖然你可以搵朋友傾, 但有關家庭, 父母, 始終兄弟會好d), 多個人分擔.

我安慰自己, 就係因為錫恆恆, 先生多個陪佢. 有時從同小朋友玩既樂趣, 係大人身上搵唔到架.

總之都係果句, 順其自然. 如果天意恆恆只係獨子, 我地點努力都無用; 相反, 如果佢註定有細佬妹, 我地點避都走唔甩.


複式洋房

積分: 318


1615#
發表於 04-4-15 17:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪 > 係米真係點避都走唔甩, 生時隔離有個大肚婆話佢係o係完全正確使用套之下有左, 唔知你又會否係o個0.02%呢 :-P


子爵府

積分: 13774


1616#
發表於 04-4-15 17:16 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy: 有時見妹豬玩,雖然大人陪住佢,但一定同小朋友玩既表現唔同,佢真係開心好多!我都認同就係有兄弟姊妹係對小朋友有更好既成長幫助!但至於話會唔會獨生子女有壓力/負擔,我就唔係太認同!可能係我姊弟緣薄,而家既擔子都係得我擔起,所以我由細到大都唔覺得有兄弟姊妹對我來說有什麼幫助!所以就有小小矛盾law!


子爵府

積分: 14786


1617#
發表於 04-4-15 17:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: 我都話我"順其自然"咯.

用套意外有咗都時有所聞, 但有d紥咗都有先奇嘛. 我生時隔離床果個都好厲害, 聽聞佢係紥咗數年後, 再走去通返, 然後又真係俾佢"中"播, 順產都唔駛剪添呀


伯爵府

積分: 16977


1618#
發表於 04-4-15 17:19 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

凡奶奶就先天性"塞"左,佢三件都係去"通一通"之後就有左啦. :-P


子爵府

積分: 13774


1619#
發表於 04-4-15 17:28 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

有時真係天意黎架!
係你既,點避都冇用,係咪:-P


伯爵府

積分: 16977


1620#
發表於 04-4-15 17:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

agreed. :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo