興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


禁止訪問

積分: 80247


1601#
發表於 15-6-16 22:20 |只看該作者

引用:請問這款衫可以襯咩?+ +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1602#
發表於 15-6-16 22:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elenalan+於+15-06-16+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


1603#
發表於 15-6-16 22:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


1604#
發表於 15-6-16 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nsychristy+於+15-06-16+發表

原帖由 Superman-GF 於 15-06-16 發表
搞錯呀我拍過兩次拖咋!(officially 嘅,unofficially 嘅唔計)



...
What is unofficially?




好好過每一天......


翡翠宮

積分: 87392


1605#
發表於 15-6-16 22:33 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

我仲少戀愛經驗,得2次咋!!


翡翠宮

積分: 87392


1606#
發表於 15-6-16 22:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Superman-GF 於 15-06-16 發

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
14 歲開始拍拖24 就嫁左lu
我都係14歲拍拖呀,但到中學畢業就分手了~


珍珠宮

積分: 35592


1607#
發表於 15-6-16 22:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacquesau+於+15-06-16+發表

原帖由 Elenalan 於 15-06-16 發表
我有件類似款,會裡面襯純黑色背心長裙和涼鞋好casual咁著,或內搭一件flared out (chiffion尾)嘅打底背心( ...
似乎我著只可襯連身或高腰裙。



好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


1608#
發表於 15-6-16 22:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nsychristy+於+15-06-16+發表

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
我都係14歲拍拖呀,但到中學畢業就分手了~
我。。。。15歲第一次拍拖



好好過每一天......


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


1609#
發表於 15-6-16 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nsychristy+於+15-06-16+發表

本帖最後由 kiki.kiki 於 15-6-16 22:49 編輯
原帖由 Superman-GF 於 15-06-16 發表
搞錯呀我拍過兩次拖咋!(officially 嘅,unofficially 嘅唔計)



...

我officially (冇unofficially) 只拍過2次咋

我細個時好醜樣,又讀女校,搵鬼追




翡翠宮

積分: 87392


1610#
發表於 15-6-16 22:36 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

之後入左行做幼師,但呢個行業係無男老師的,以我的生活圈子又比較窄,日日淨係返工放工,無機會識到男仔~

直至沙士個年,學校停課所有放好多假,我太得晞的關係開始想拍拖,就膽粗粗玩icq識男仔,玩左好短時間就識左我老公了~


珍珠宮

積分: 35592


1611#
發表於 15-6-16 22:36 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

上次我講想買果件紅色露膊衫,睇完個真人試範相後,即刻吾想買
myphoto.jpg



點評

kiki.kiki    發表於 15-6-16 22:47
上校車    發表於 15-6-16 22:47
好好過每一天......


水晶宮

積分: 74630


1612#
發表於 15-6-16 22:37 |只看該作者
nsychristy 發表於 15-6-16 22:01
中史老師即係點 我讀science架
以前初中個中史老師係美女
我以前成日唔出聲諗野, 天馬行空諗到出神, 啲外面人唔熟我覺得我比較嚴肅
但熟左就知我癲喪程度好難估計

由細都唔會好多人追
兩三個示好當然有

之後曾到台北生活一段好短時間
先發現隔離飯香

但我係有家室既人來嘛,早啲識我咪好囉


禁止訪問

積分: 80247


1613#
發表於 15-6-16 22:39 |只看該作者

引用:之後入左行做幼師,但呢個行業係無男老師的

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


1614#
發表於 15-6-16 22:39 |只看該作者

引用:之後入左行做幼師,但呢個行業係無男老師的

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
之後入左行做幼師,但呢個行業係無男老師的,以我的生活圈子又比較窄,日日淨係返工放工,無機會識到男仔~ ...
icq都係識男仔既好途徑



好好過每一天......


禁止訪問

積分: 80247


1615#
發表於 15-6-16 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-06-16+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87392


1616#
發表於 15-6-16 22:41 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

我外表都好女仔架,但個人比較慢熱,唔係太容易同人熟絡同深交,但一熟左就乜都講~

好多舊同事同朋友都話初初識我覺得我好斯文,但識落左根本係完全相反,講野勁粗魯又唔經大腦~

而且我唔多識防人,成日打開哂肚皮比人睇,要出賣我話都無咁易~

不過,我揀朋友好著重個感覺,感覺唔好既,又或者我覺得個人的性格、人品同我好唔夾既,我就唔ok囉!!

但同得我做朋既都會幾鍾意我的為人,因為一定唔使防我,同埋我個人無乜機心,講野好直腸直肚~


翡翠宮

積分: 87392


1617#
發表於 15-6-16 22:42 |只看該作者

引用:上次我講想買果件紅色露膊衫,睇完個真人試

原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表
上次我講想買果件紅色露膊衫,睇完個真人試範相後,即刻吾想買




...
呢件衫其實好容易會著到勁娘~


翡翠宮

積分: 87392


1618#
發表於 15-6-16 22:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表之

原帖由 Superman-GF 於 15-06-16 發表
你好大膽啊
我都覺得自己好大膽~


珍珠宮

積分: 35592


1619#
發表於 15-6-16 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacquesau+於+15-06-16+發表W

原帖由 Superman-GF 於 15-06-16 發表
曵嘢⋯⋯唔話你知
我以前係icq識咗個台灣男仔

識到而家都重係好朋友,20年多。



好好過每一天......


翡翠宮

積分: 87392


1620#
發表於 15-6-16 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表之

原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表
icq都係識男仔既好途徑
如果唔係我個陣的大膽,可能我依架都未嫁得出呀


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo