影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止發言

積分: 70805


1601#
發表於 15-7-5 11:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1602#
發表於 15-7-5 11:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表當

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1603#
發表於 15-7-5 11:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表你當

原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表
唔識架。。。我都唔知點解我會開宮。。。我當年睇日台劇架。。。
我記得Tbb有播過,我望到冇睇,見d人幾樣衰,又唔似時裝,古古怪怪


水晶宮

積分: 63751


1604#
發表於 15-7-5 11:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-04 發表呢套為

原帖由 janjan28 於 15-07-04 發表
你明明就鍾意鐘碩。。。睇佢咁多套
可能係,宜家又為左宇彬睇學校2013,明明唔鍾意睇校園劇加三角鼻哥窿。。。我真係正

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 11:40


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1605#
發表於 15-7-5 11:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表唔記

原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表
你friend嘅標準真係好難捉摸喎咁金宇彬丶李真旭丶盛駿丶民民丶小池同BB呢?



...
佢未必識呢堆 我冇聽佢提過,我有介紹bb俾佢,佢勁like台劇敗犬


水晶宮

積分: 63751


1606#
發表於 15-7-5 11:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-07-04 發表佢個鼻

原帖由 cocok 於 15-07-04 發表
我睇霜花店時覺得佢個鼻好大又就塌咁款囉,我最憎眼大同鼻大,所以 (其實我係因為同一原因唔 ...
你係鍾意蒙蒙眼你應該鍾意假面朱丫

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 11:40


水晶宮

積分: 63751


1607#
發表於 15-7-5 11:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 felixthemom 於 15-07-04 發

原帖由 ccdccl 於 15-07-04 發表
我睇完第3集喇,今集冇第2集咁緊張,感覺主線係女一身上,我閘低左D唔明的地方,希望睇落去會有解釋



...
咁認真,要閘低

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 11:41


水晶宮

積分: 63751


1608#
發表於 15-7-5 11:29 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl 發表於 15-7-4 22:32 真係唔

原帖由 janjan28 於 15-07-04 發表
食左藥嘛
頭fing fing...啱佢啦,可能佢予工作於娛樂


禁止發言

積分: 70805


1609#
發表於 15-7-5 11:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1610#
發表於 15-7-5 11:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-07-04 發表你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1611#
發表於 15-7-5 11:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-04 發表我睇

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
你係鍾意蒙蒙眼你應該鍾意假面朱丫
但佢對眼細得唔萛靚


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1612#
發表於 15-7-5 11:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表可能係

原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表
根本宇彬係煙幕。。。鍾碩先最愛
我咁覺得左好耐,日日提


水晶宮

積分: 63751


1613#
發表於 15-7-5 11:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-04 發表佢係

原帖由 ccdccl 於 15-07-04 發表
Kmhm池城夠有病啦,你又唔心痛
kmhm時見到池城我會心痛,好慘


水晶宮

積分: 63751


1614#
發表於 15-7-5 11:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-07-04 發表我都

原帖由 cocok 於 15-07-04 發表
分享一下,頭先同我best friend食飯,佢話陷入睇到6佢冇再睇(之前我sell左佢開),反而想睇假面,我問佢點解 ...
佢鍾意道道友


水晶宮

積分: 63751


1615#
發表於 15-7-5 11:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-07-04 發表Kmhm

原帖由 cocok 於 15-07-04 發表
佢堂鼻涕好趕客
你真係好唔like佢


水晶宮

積分: 63751


1616#
發表於 15-7-5 11:38 |只看該作者

引用:Quote:cocok 發表於 15-7-4 23:08 分享一下

原帖由 janjan28 於 15-07-04 發表
真係好神奇呀.....咁佢有無叫你睇宮呀我當年睇宮LIKE男二多D架
我都係,仲要覺得朱生好樣衰,一路睇一路嘔宮係非常難先捱完


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1617#
發表於 15-7-5 11:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-04 發表分享

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
佢鍾意道道友
佢係社工,應該好憎道友

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 11:45


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1618#
發表於 15-7-5 11:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-07-05+發表你會

原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表
我收係電話。。。我唔會電腦開黎睇架同電腦要dl要搵我老公
咁即係要delete, 我唔忍心架




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1619#
發表於 15-7-5 11:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-04 發表佢堂

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
你真係好唔like佢
佢外型超難頂 0星味!!!
不過佢演技好好!


水晶宮

積分: 63751


1620#
發表於 15-7-5 11:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-07-04 發表你se

原帖由 kcm 於 15-07-04 發表
我當然吾及佢啦!佢—講假面好睇大家好快就開,我講左咁耐上流你都吾開

...
上流會開呀,因為盛駿個body


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo