親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 1152


1601#
發表於 08-11-26 14:05 |只看該作者
各位好!
我計劃農曆年去既,終於訂晒機票三晚既酒店和兩晚墾丁民宿喇!墾丁既民宿真係花多眼亂,所以都撰有耐!好享受過程!真係多謝呢度咁多位幫手!
而家可以慢慢搵下諗下點搭車,有咩好食好玩等等喇!!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1602#
發表於 08-11-26 14:07 |只看該作者
原文章由 tammychan 於 08-11-26 10:57 發表
各位,
謝謝你們網上分享資料, 方便自由行去台灣的人. 我想再問一問
1. 台灣用110v, 那麼你們是否自備變壓器或向酒店借用? 因為notebook + 手機 + 相機都要充電.
2. 我將入住華華飯店 (別館) hk$490/晚. 有沒有 ...

其實現在好多叉電的..已經係110-240..不用特別去加變壓器..
當然有例外啦...
你先睇下...你要叉的電器..果個火牛...寫係幾多-幾多
如果你的只適用220-240
你就要變壓器了

華華新館聽聞...ok啦..size細...隔音麻麻..唔係好好..亦唔係好差


子爵府

積分: 11547


1603#
發表於 08-11-26 14:08 |只看該作者
我都係剛由台北返嚟, 可以同妳分享少少經驗, 首先要睇妳的小朋友有幾大, 同埋妳有無特別要求, 因為如果佢地細同埋成日走來走去, 妳最好選擇一間比較乾淨而房間大些的酒店.

由於我的兩個小朋友比較細, 5歲 & 17個月大, 所以頭兩晚住喜瑞飯店的精緻客房, 地方大點, 房間好乾淨, 所以小朋友都住得好開心. but唯一唔好處就係唔近捷運站, 出入要坐taxi.

到第3晚轉咗住萬事達套房, 可惜小朋友同我都唔鍾意, 佢間房晌10/f, 淨得一間, 無其他房客, 搞到我都好d驚驚, 所以到最後要求轉房, 果時淨得名仕房有位, 除咗張床大之外, 地方細又唔算好乾淨(比起喜瑞), 而且有煙味....but no choice....., 論地點當然係萬事達方便啦!!! "以上只純是個人意見"

9
原文章由 nc2000 於 08-11-23 12:43 發表
請問各位 :
我plan 2大2小 x'mas 自由行去台北3天, 去邊到訂package 抵呢? 係咪西門町最方便最好呢? 我見東龍好似好舊, 萬事逹好似新d, 但都唔算靚? 凱撒又如何呢? 請大家比d 意見, 謝! ...


子爵府

積分: 11547


1604#
發表於 08-11-26 14:21 |只看該作者
joanlaw,

係呀, 貓空纜車真停駛, 我晌星期一都無得坐呢!

原文章由 joanlaw 於 08-11-25 23:16 發表
fi-fi, 各位媽咪
我想知道貓空纜車是否仲停開


複式洋房

積分: 444


1605#
發表於 08-11-26 14:40 |只看該作者
各位, 我一家3口(2大1bb)於7/12出發去台北, 住東龍, plan左個行程唔該幫我修訂下, 比d意見我呀!

day 1 :HK->淡水->美麗華百樂園->士林
唔知check-in後去邊到食lunch好, 另外想問百樂園應該預留幾長時間會好d呢?
day2
木柵動物園->大潤發


day3: 圓山站兒童育樂中心->袖珍博物館->恐龍餐廳->
饒河夜市

day 4 :
九份->廟口夜市
請問由西門站點去台北火車站架?
day 5 : 故事屋->光南批發->HK
12check out,唔知check-out後去邊到食lunch好, 同埋d行李應該點安置呀?


男爵府

積分: 9345


1606#
發表於 08-11-26 15:11 |只看該作者
一姐,

出外旅遊...鬧仔...係其中一個"節目"黎嫁,必然的

原文章由 yatjeh 於 08-11-26 13:46 發表
FI-FI,

話咁快, 我又去完返嚟喇, 今次出門真係唔嘢少, 湊仔鬧仔, 搞到我都病埋, 真係.....

but睇見小朋友玩得開心我都開心嘅!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1607#
發表於 08-11-26 15:13 |只看該作者
abcd媽咪,

嘻嘻...我好大頭蝦呀,我唔記得左星期一派彩呀,我係睇到六點半新聞先醒起去check咋.....咁唔著緊就當然係"運吉"喇!!!

不過....我已有一間心儀在手喇,所以無所謂喇!!!

原文章由 ABCD媽咪 於 08-11-26 14:04 發表
hihi...fifi~~你仔仔星期一果日有無好消息呀??
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 11547


1608#
發表於 08-11-26 16:45 |只看該作者
JESSIASHEK,

妳第一日就去咁多地方我怕妳時間很趕呢. 我SUGGEST妳唔好晌WEEKEND去士林, 因為真係多人到妳想行都行唔到架!

原文章由 jessiashek 於 08-11-26 14:40 發表
各位, 我一家3口(2大1bb)於7/12出發去台北, 住東龍, plan左個行程唔該幫我修訂下, 比d意見我呀!

day 1 :HK->淡水->美麗華百樂園->士林
唔知check-in後去邊到食lunch好, 另外想問百樂園應該預留幾長時間會好d呢?
day ...


男爵府

積分: 9345


1609#
發表於 08-11-26 16:58 |只看該作者
JESSIASHEK,

weekend去都得,最好係五點前到...咁就好舒服喇,我試過一次星期六下午4點半到,好多食市都開檔!!!

原文章由 yatjeh 於 08-11-26 16:45 發表
JESSIASHEK,

妳第一日就去咁多地方我怕妳時間很趕呢. 我SUGGEST妳唔好晌WEEKEND去士林, 因為真係多人到妳想行都行唔到架!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


洋房

積分: 35


1610#
發表於 08-11-26 17:18 |只看該作者

回覆 #1597 fi-fi 的文章

fifi,
謝謝你的資料.


複式洋房

積分: 195


1611#
發表於 08-11-26 17:20 |只看該作者
chrischris
可否分享行程同酒店民宿, 我也是農曆年去. 你會去農場嗎 ? 有每有資料呀?

原文章由 chrischris 於 08-11-26 14:05 發表
各位好!
我計劃農曆年去既,終於訂晒機票三晚既酒店和兩晚墾丁民宿喇!墾丁既民宿真係花多眼亂,所以都撰有耐!好享受過程!真係多謝呢度咁多位幫手!
而家可以慢慢搵下諗下點搭車,有咩好食好玩等等喇!! ...


洋房

積分: 35


1612#
發表於 08-11-26 17:26 |只看該作者

回覆 #1597 fi-fi 的文章

fi-fi,
謝謝你的資料.


大宅

積分: 1152


1613#
發表於 08-11-26 20:33 |只看該作者
leetai你好
我都係第一次去台灣同第一次自己去唔跟團咋,乜都唔識,全靠呢度睇到咁各資料咋!
我農曆初二至初七,兩晚台北家美飯店,一晚北投荷豐溫泉,最後兩晚墾丁民宿,唔諗住去農場,因為係冬天既關係!其實都好想去!
機票由台北入高雄走,坐高鐵由台北去高雄,因為想同亞仔搭高鐵。
行程大概唔諗咁迫,因為有細路,主要想玩木柵動物園,台北故事館,總統府閱兵,袖珍博物館,101大樓,六褔村遊樂場,去株羅紀恐龍餐廳,試小籠包,台菜等等。去墾丁就最主要去海洋生物館,睇風景,住民宿。
機票我就叫旅行社同我出,酒店就上網BOOK,你放心,唔難,我都得、其他人一定得。希望到時順順利利啦!
諗起都想快D出發!你又點呀!大家分享!開心!











原文章由 leetai828 於 08-11-26 17:20 發表
chrischris
可否分享行程同酒店民宿, 我也是農曆年去. 你會去農場嗎 ? 有每有資料呀?


複式洋房

積分: 444


1614#
發表於 08-11-26 22:21 |只看該作者
hi fi-fi 你好, 咁請問其他行程ok嗎?如果我想去埋永康街可以安排幾時去會好d呢?
原文章由 fi-fi 於 08-11-26 16:58 發表
JESSIASHEK,

weekend去都得,最好係五點前到...咁就好舒服喇,我試過一次星期六下午4點半到,好多食市都開檔!!!


男爵府

積分: 9345


1615#
發表於 08-11-26 22:38 |只看該作者
jessiashek

day 1 :HK->淡水->美麗華百樂園->士林
唔知check-in後去邊到食lunch好, 另外想問百樂園應該預留幾長時間會好d呢?

- 幾點機到?你是住西門町嗎?

day2
木柵動物園->大潤發

- 我覺得去完木刪動物園與大潤發中間可以加插d嘢

day3: 圓山站兒童育樂中心->袖珍博物館->恐龍餐廳->
饒河夜市


day 4 :
九份->廟口夜市
請問由西門站點去台北火車站架?

- 捷運吧

day 5 : 故事屋->光南批發->HK
12check out,唔知check-out後去邊到食lunch好, 同埋d行李應該點安置呀?
- 行李當然寄存飯店喇,你幾點機回hk?


http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3190


1616#
發表於 08-11-26 23:13 |只看該作者
hi, fi-fi , yatjeh
多謝報料, 現恐怕聖誕節都未開得!!


男爵府

積分: 9345


1617#
發表於 08-11-26 23:33 |只看該作者
joanlaw,
你咪話你聖誕節未得呀,我估我新年去都未必開得番呀!!!

原文章由 joanlaw 於 08-11-26 23:13 發表
hi, fi-fi , yatjeh
多謝報料, 現恐怕聖誕節都未開得!!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3190


1618#
發表於 08-11-26 23:34 |只看該作者
fi-fi

想請問如果臨走一袋,二袋戰利品, 但無預早租車的話, 由天成搭的士去機場車費大概幾多呢?


複式洋房

積分: 444


1619#
發表於 08-11-27 01:01 |只看該作者
hi fi-fi,
請問我的行程點可以豐富d, 有冇d地方係值得去但我無去, 因我第一次去台北, 下便d行程都係抄襲, 唔知會唔會錯失, 請指點, 謝謝!
day 1 :HK->淡水->美麗華百樂園->士林(如果沒時間便唔去)
我中午12:55到桃園機場, 住東龍, 唔知check-in後去邊到食lunch好, 另外想問百樂園應該預留幾長時間會好d呢?
day2: 木柵動物園->->深坑豆腐街->大潤發
day3: 兒童育樂中心->袖珍博物館->恐龍餐廳->饒河夜市
兒童育樂中心有咩玩呢?
day 4 :
九份->廟口夜市
day 5 : 故事屋->光南批發->HK
12check out,唔知check-out後去邊到食lunch好, 我18:10pm機回hk



[ 本文章最後由 jessiashek 於 08-11-28 01:59 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


1620#
發表於 08-11-27 08:21 |只看該作者
joanlaw,

住天成...可以唔洗book車喇,行去國光車站咪得囉...不過又咁...如果真係拖男帶女又多行李...咁book車都好,只係nt800(hk$200),舒舒服服,半粒鐘車程....
你抄底租車公司電話,咁就可以走果朝打比佢book車...或者早一日e-mail比佢地book車

至於的士,我知喺國光車站會有好多"泥蜢的"入機場,價錢是人頭計...但你要諗諗佢放唔放得落你d行李,同加等齊人時間...另外,我估是可以議價包車入機場的,但我無試過,所以答唔實你!!!

原文章由 joanlaw 於 08-11-26 23:34 發表
fi-fi

想請問如果臨走一袋,二袋戰利品, 但無預早租車的話, 由天成搭的士去機場車費大概幾多呢?

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-11-27 08:24 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo