joanlaw,
住天成...可以唔洗book車喇,行去國光車站咪得囉...不過又咁...如果真係拖男帶女又多行李...咁book車都好,只係nt800(hk$200),舒舒服服,半粒鐘車程....
你抄底租車公司電話,咁就可以走果朝打比佢book車...或者早一日e-mail比佢地book車
至於的士,我知喺國光車站會有好多"泥蜢的"入機場,價錢是人頭計...但你要諗諗佢放唔放得落你d行李,同加等齊人時間...另外,我估是可以議價包車入機場的,但我無試過,所以答唔實你!!!
原文章由 joanlaw 於 08-11-26 23:34 發表 
fi-fi
想請問如果臨走一袋,二袋戰利品, 但無預早租車的話, 由天成搭的士去機場車費大概幾多呢?
[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-11-27 08:24 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png