立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1972
原文章由 貓姐 於 08-12-1 10:35 發表 哦, 知道, 今日d藥就食完喇, c6話都唔覺我有好轉, 今晚會去睇多次e生
原文章由 KimB 於 08-12-1 11:12 發表 各位媽咪,你地會買d咩野教材俾小朋友呀? 昨日,我去左珠海既其中一個書城,見到好多好平既教材,我想買俾阿仔, 但最衰係簡體字同講國語。如果係淨英文既教材都not bad, 但教英文既我有好多,我想買d學中文同數學。 ...
男爵府
積分: 7268
原文章由 ookiinome 於 08-12-1 11:18 發表 諗住送佢番pre school,費時煩...佢都無心機坐定定聽我講野 等專家教佢啦
原文章由 KimB 於 08-12-1 11:31 發表 我個仔都係坐唔定,但我覺得pre school會教多一些個人自理能力方面既學習,我平時係屋企俾佢睇dvd, 讀字咭,真係有幫助,佢e+返k1所學既英文生字,佢一早已經識曬, 所以每次都攞滿分,但中文就差d... ...
禁止訪問
積分: 33575
伯爵府
積分: 17810
原文章由 貓姐 於 08-12-1 10:00 發表 條氣都仲係唔係幾順
原文章由 貓姐 於 08-12-1 14:39 發表 哈, 如果我當時真係已經咳緊, 我會......扮氣喘, 呼吸唔到, 嚇死佢都好
原文章由 貓姐 於 08-12-1 13:35 發表 但小朋友太早比佢接觸咁多種語言, 係唔係唔係咁好傢?
民房
積分: 0
原文章由 貓姐 於 08-12-2 09:43 發表 早晨!! 我老闆同我講, 話上海office lay-off人呀!! 但暫時都唔知係借d意cut左d廢人定真係lay-off人, 一陣要打上去收下風先
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy