在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1972


1601#
發表於 08-12-1 11:17 |只看該作者
小心身體丫...貓仔仲要靠你

原文章由 貓姐 於 08-12-1 10:35 發表
哦, 知道, 今日d藥就食完喇, c6話都唔覺我有好轉, 今晚會去睇多次e生


大宅

積分: 1972


1602#
發表於 08-12-1 11:18 |只看該作者
諗住送佢番pre school,費時煩...佢都無心機坐定定聽我講野 等專家教佢啦

原文章由 KimB 於 08-12-1 11:12 發表
各位媽咪,你地會買d咩野教材俾小朋友呀? 昨日,我去左珠海既其中一個書城,見到好多好平既教材,我想買俾阿仔, 但最衰係簡體字同講國語。如果係淨英文既教材都not bad, 但教英文既我有好多,我想買d學中文同數學。 ...


男爵府

積分: 7268


1603#
發表於 08-12-1 11:31 |只看該作者
我個仔都係坐唔定,但我覺得pre school會教多一些個人自理能力方面既學習,我平時係屋企俾佢睇dvd, 讀字咭,真係有幫助,佢e+返k1所學既英文生字,佢一早已經識曬, 所以每次都攞滿分,但中文就差d...


原文章由 ookiinome 於 08-12-1 11:18 發表
諗住送佢番pre school,費時煩...佢都無心機坐定定聽我講野 等專家教佢啦


大宅

積分: 1972


1604#
發表於 08-12-1 11:47 |只看該作者
甘你就買mandarin俾佢學啦...而家都背向祖國


原文章由 KimB 於 08-12-1 11:31 發表
我個仔都係坐唔定,但我覺得pre school會教多一些個人自理能力方面既學習,我平時係屋企俾佢睇dvd, 讀字咭,真係有幫助,佢e+返k1所學既英文生字,佢一早已經識曬, 所以每次都攞滿分,但中文就差d...


...


禁止訪問

積分: 33575


1605#
發表於 08-12-1 13:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1606#
發表於 08-12-1 14:36 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-1 10:00 發表
條氣都仲係唔係幾順


好彩你被老細話既時間冇事...吾係你實話佢整到你條氣吾順


禁止訪問

積分: 33575


1607#
發表於 08-12-1 14:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1608#
發表於 08-12-1 14:55 |只看該作者
貓姐, 你實在太鬼馬!

原文章由 貓姐 於 08-12-1 14:39 發表
哈, 如果我當時真係已經咳緊, 我會......扮氣喘, 呼吸唔到, 嚇死佢都好


禁止訪問

積分: 33575


1609#
發表於 08-12-1 15:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1610#
發表於 08-12-1 15:45 |只看該作者
我都唔知呀!有d人話唔好咁早學,有d就話0-6歲係學習黃金期。不過,我都唔係迫阿仔學好多野,只係學英文同認數目字。

原文章由 貓姐 於 08-12-1 13:35 發表
但小朋友太早比佢接觸咁多種語言, 係唔係唔係咁好傢?


禁止訪問

積分: 33575


1611#
發表於 08-12-1 17:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 0


1612#
發表於 08-12-2 09:37 |只看該作者
早晨呀, 各位靚媽... 路過, 打聲招呼 ~ 最近忙忙地, see you later


禁止訪問

積分: 33575


1613#
發表於 08-12-2 09:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1614#
發表於 08-12-2 10:45 |只看該作者
貓姐你好返未丫?身體要緊...雖然收風都好緊要

原文章由 貓姐 於 08-12-2 09:43 發表
早晨!!
我老闆同我講, 話上海office lay-off人呀!!
但暫時都唔知係借d意cut左d廢人定真係lay-off人, 一陣要打上去收下風先


男爵府

積分: 7268


1615#
發表於 08-12-2 10:49 |只看該作者
Good Morning!!
e+周圍都話lay-off, 總之就一片愁雲慘霧啦!

原文章由 貓姐 於 08-12-2 09:43 發表
早晨!!
我老闆同我講, 話上海office lay-off人呀!!
但暫時都唔知係借d意cut左d廢人定真係lay-off人, 一陣要打上去收下風先


禁止訪問

積分: 33575


1616#
發表於 08-12-2 10:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1617#
發表於 08-12-2 11:07 |只看該作者
出怪字既...
希望貓姐你今日無野做hea一日又收工


大宅

積分: 1972


1618#
發表於 08-12-2 11:09 |只看該作者
最慘係finance,上年天堂,今年地獄
(bk又出怪字)


伯爵府

積分: 17810


1619#
發表於 08-12-2 11:32 |只看該作者
打工仔要醒定D....
呢排靜到飛起喎


大宅

積分: 1972


1620#
發表於 08-12-2 11:49 |只看該作者
有時食幾多着幾多都係整定...
上年大魚大肉,今年度度都on sales...
好似本來想去thailand開開心心旅行,點諗到會搞成甘丫....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo