心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 104756


1601#
發表於 08-10-30 13:35 |只看該作者
原文章由 小科豆 於 08-10-30 13:34 發表
禾刀明佢的.
鎖耳5灰追問佢. 2果佢想港禾刀灰好樂意天架.

其實禾刀械一個幾好的玲聽者 (臉紅中)

禾豬呀~~~~
煙胃你都唔港野GE

哈哈~~~~~~~~~~~~


子爵府

積分: 11879


1602#
發表於 08-10-30 13:36 |只看該作者
你仲可以着裙 我下身肥只能着牛記
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 17:27 發表

超~~~~~你同禾身材好似差唔多呀
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


子爵府

積分: 13589


1603#
發表於 08-10-30 13:36 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 13:32 發表

其實禾真係肥左呀,而家有個肚仔係到,
著褲都好核突呀


我唔止肚仔拱簡單......


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1604#
發表於 08-10-30 13:36 |只看該作者
你地個個都好脆 (扇舞中)
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 13:34 發表

唔係呀~~~起碼你仲卜卜趣呀

[img][/img]


珊瑚宮

積分: 104756


1605#
發表於 08-10-30 13:36 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-30 13:36 發表
你仲可以着裙 我下身肥只能着牛記

妖~~~~~禾隻腳粗到阿媽都唔認得,不過禾唔怕醜先著之馬


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1606#
發表於 08-10-30 13:37 |只看該作者
哈哈哈~~~~~~~~~~

原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 13:35 發表

禾豬呀~~~~
煙胃你都唔港野GE

哈哈~~~~~~~~~~~~
[img][/img]


珊瑚宮

積分: 104756


1607#
發表於 08-10-30 13:37 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-30 13:36 發表


我唔止肚仔拱簡單......

傻啦,你要比MAMA奶BB飲,暫時好難斬呀


珊瑚宮

積分: 104756


1608#
發表於 08-10-30 13:37 |只看該作者
原文章由 小科豆 於 08-10-30 13:36 發表
你地個個都好脆 (扇舞中)

係呀,禾吉頭脆呀


子爵府

積分: 11879


1609#
發表於 08-10-30 13:37 |只看該作者
唔好刺激我喇
原文章由 kateyu 於 08-10-30 17:33 發表


...........=.=!!
俾你地見晒我d豬豬肉聽~
嗚.....
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


子爵府

積分: 13589


1610#
發表於 08-10-30 13:38 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 13:34 發表

唔係呀~~~起碼你仲卜卜趣呀


條腰吉仲趣呀~


珊瑚宮

積分: 104756


1611#
發表於 08-10-30 13:39 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-30 13:37 發表
唔好刺激我喇

哈哈~~~~~~~

你唔好咁吉動啦


珊瑚宮

積分: 104756


1612#
發表於 08-10-30 13:39 |只看該作者
原文章由 kateyu 於 08-10-30 13:38 發表


條腰吉仲趣呀~

頂~~~~你都化脆,禾呢D叫就水啦


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1613#
發表於 08-10-30 13:39 |只看該作者
好難得你仲可2比到架

我d 朋友剛生b , 5夠一個月都化自己冇milk 出囉

原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 13:37 發表

傻啦,你要比MAMA奶BB飲,暫時好難斬呀
[img][/img]


子爵府

積分: 11879


1614#
發表於 08-10-30 13:40 |只看該作者
你 你 都刺激我
原文章由 小科豆 於 08-10-30 17:36 發表
你地個個都好脆 (扇舞中)
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


珊瑚宮

積分: 104756


1615#
發表於 08-10-30 13:41 |只看該作者
原文章由 小科豆 於 08-10-30 13:39 發表
好難得你仲可2比到架

我d 朋友剛生b , 5夠一個月都化自己冇milk 出囉

你英雞quote呈ma句野呀

禾d mama奶過曬期啦,飲左會肚all呀

哈哈~~~~~~~~


子爵府

積分: 11879


1616#
發表於 08-10-30 13:41 |只看該作者
想吉吉吖
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 17:39 發表

哈哈~~~~~~~

你唔好咁吉動啦
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


珊瑚宮

積分: 104756


1617#
發表於 08-10-30 13:42 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-30 13:41 發表
想吉吉吖
吉吉唔係大婆講呀,係29講呀

我地呢d叫愛愛呀

嘻嘻~~~~~~~


子爵府

積分: 11879


1618#
發表於 08-10-30 13:42 |只看該作者
我5覺吖
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 17:36 發表

妖~~~~~禾隻腳粗到阿媽都唔認得,不過禾唔怕醜先著之馬
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


珊瑚宮

積分: 104756


1619#
發表於 08-10-30 13:43 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-30 13:42 發表
我5覺吖

你睇得唔夠真lor


子爵府

積分: 11879


1620#
發表於 08-10-30 13:44 |只看該作者
有時候要學下29咁淫蕩先得架
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 17:42 發表
吉吉唔係大婆講呀,係29講呀

我地呢d叫愛愛呀

嘻嘻~~~~~~~
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo