想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10854


1601#
發表於 04-9-4 11:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie

thanks

等我今晚去買
BeBu


子爵府

積分: 13990


1602#
發表於 04-9-4 11:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

妳睇下, bebu 都今晚去買la, 妳好衰gar, 要身邊d 人同妳急....今次真係皇帝唔急太監急


子爵府

積分: 10854


1603#
發表於 04-9-4 11:34 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

係呀係呀
shirley, 快d買啦, 最多我今晚幫你買埋.. :mrgreen: :mrgreen:
BeBu


男爵府

積分: 7321


1604#
發表於 04-9-4 11:34 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
點解我地班sister 冇一個代理呢的醫療用品呢. ?-(
知啦,睇下呢一兩日有冇人reply me la.
如果冇就買隻貴啦,
你指果間,kwun tong邊到呀,又要買 clearplan,又要雞精,又要煲湯,呢個亞b都貴啦,仲未計政府定私家條數. :cry:
下午去出去買多幾張六合彩啦. :lol:


子爵府

積分: 10672


1605#
發表於 04-9-4 11:34 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe,

係囉係囉,都吾知點解佢可以咁休游架,我已經急都死喇,所以不惜工本,落重注喇。

jojoebebe 寫道:
shirley,

妳睇下, bebu 都今晚去買la, 妳好衰gar, 要身邊d 人同妳急....今次真係皇帝唔急太監急


子爵府

積分: 10672


1606#
發表於 04-9-4 11:39 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley,

您要附出投資先有回本架碼,話吾定您投資佐得返黎既係[size=large]運財童子跟住您同honey 咪可以退休,過d更加游閒既生活囉。。。到時幾個亞4同您煲湯,連腳甲都有人係屋企同您收呀。 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 13990


1607#
發表於 04-9-4 11:42 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

我唔知美康有冇貨gar
未到kwuntong街市, o向瑞和街, 恒信藥房向上行. 幾個shop 之後就係garla 叫MEKA


男爵府

積分: 7321


1608#
發表於 04-9-4 11:43 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu
因為我相信有的野係上天安排,我地只可盡人事,
clearplan又用過,中醫又睇過,摸大床又試過,根本急唔黎,我都試左五個月啦.個個月m come都亂晒,係呢個月準番,所以我相信我都唔緊張啦,如果真係樣樣都試過,壓力仲大,最緊要身體健康先,bb呢樣野,我都想,但唔急得,何況我地都努力左幾個月,相信大家都係回報時候啦.有的野唔使做足,最緊要有心.


子爵府

積分: 13990


1609#
發表於 04-9-4 11:45 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu 寫道:
Shirley,

您要附出投資先有回本架碼,話吾定您投資佐得返黎既係[size=large]運財童子跟住您同honey 咪可以退休,過d更加游閒既生活囉。。。到時幾個亞4同您煲湯,連腳甲都有人係屋企同您收呀。 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:好好笑AR,

WINNIE 妳買左六合彩未AR, 今晚二千幾萬, 妳都重 出擊 LA. 我都好想快D過妳講個種生活AR


男爵府

積分: 7321


1610#
發表於 04-9-4 11:46 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu
winnieyiu 寫道:
Shirley,

您要附出投資先有回本架碼,話吾定您投資佐得返黎既係[size=large]運財童子跟住您同honey 咪可以退休,過d更加游閒既生活囉。。。到時幾個亞4同您煲湯,連腳甲都有人係屋企同您收呀。 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

你講出你同所有人心聲
我一定去買六合彩,放心.


男爵府

積分: 7321


1611#
發表於 04-9-4 11:48 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
你講果到,好似要行好耐,唔去啦,i prefer ngau tau kok la.
不過唔知乜牌字.


子爵府

積分: 10672


1612#
發表於 04-9-4 11:48 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley,

您咁諗都岩既,期實期他人都無話吹我,我最大pressure係自己唶,希望到時見到Honey,咩野都吾記得,無晒 pressure la :mrgreen:


子爵府

積分: 13990


1613#
發表於 04-9-4 11:50 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

牌子係 : terumo


子爵府

積分: 13990


1614#
發表於 04-9-4 11:51 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

WINNIE,

唔好俾壓力自己AR, 妳去到 canada 要relax ar. 


男爵府

積分: 7321


1615#
發表於 04-9-4 12:01 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu
最緊要 relax,同埋m come準時.
你去到玩下先,enjoy下先,有時會forget 好多野.當然你都要記得一樣野,一人去二人返啦.


男爵府

積分: 7321


1616#
發表於 04-9-4 12:17 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu, jojoe
886,我要執野走啦,honey唔知幾時call me 食lunch,我驚唔夠時間買六合彩,我呢邊冇得買,順便出去行下.


子爵府

積分: 13990


1617#
發表於 04-9-4 12:18 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

BYE BYE


伯爵府

積分: 16200


1618#
發表於 04-9-4 16:54 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe, shirely & winnie,

好對不起! 我今早仔本都來打算會早起床,誰不知,瞓吓瞓吓......起床已經4pm... 放心,我早上有量體溫 :mrgreen: 有test clearplan....做完所有野就再瞓,瞓到honey 打電話俾我才起床. :mrgreen:

**報告**
- 我今天test clearplan 係有 blue line,不過比較ref. line 有5%淺色,好有可能明早才開工.
- 我睇book ,原來一個想有bb 的女性唔可以每一天吸收超過25%旦白質.


男爵府

積分: 7321


1619#
發表於 04-9-4 17:25 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

ew911
你仲幸福過我啦,我都要做野,又瞓唔著.
死啦,女性唔可以每一天吸收超過25%旦白質. 我成日食燕窩實 over喎,即係冇得食啦.
你記住休息夠就開功啦.
會唔會下午dk blue,晚上開功明晚補課會好的.
?-(


子爵府

積分: 13990


1620#
發表於 04-9-4 20:04 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

ew911,

wah~ 妳好勁ar, 訓到4:00pm先起身, 訓咁耐個人個會仲"支力" gorbor ?-(

相差5%就一樣色, 咁一於聽朝開工 送定一個飲奶奶o既囝囝俾妳先la

妳個小博士又有新資料提供, 真係好 :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo