媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 338


1601#
發表於 04-10-4 16:53 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

racrac:
話哂佢地係我老公父母,我老公係個孝順仔.
我地係西灣河間屋都租俾人喇~
又唔見佢地話要過去住.
宜家都係謙住得細,先玩屋搬.佢地又冇要留低住.
我地講間新屋裝修,他地又話他間房點點啊 ~
算喇~反正我老公都預左他倆佬會一起住.
我是走不掉的了 ∼


大宅

積分: 2678


1602#
發表於 04-10-4 16:59 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

macy,

Your computer was something wrong?

You know that I miss you so much! It like loss something.


Annie,

My Uncle birthday at coming Friday. Let me alone! :cry:


Winnie,

Check pm


洋房

積分: 338


1603#
發表於 04-10-4 17:14 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Ivy, joey :

"打打打"太易一發音了,差不多個個bb听過不忘.
有時sophy一睡醒都叫"打打打"...
希霖&景祐交手時,等Sophy現場助威~


大宅

積分: 2025


1604#
發表於 04-10-4 17:17 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
景祐張簽名相想講d嘜呀???



大宅

積分: 2678


1605#
發表於 04-10-4 17:21 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,

I like the fish museum background. I make a hp for my husband's fish. ?-( Would you send to me please? And, Why King Yau hp haven't Hei Hei's photo? Have I sent photo to you, before? Anyway I sent again. :wink: E-mail address?


禁止發言

積分: 9659


1606#
發表於 04-10-4 17:34 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2025


1607#
發表於 04-10-4 17:40 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
o...... ic
also, i already send the photos at 海琳生日會 to your sina a/c, please check.
and 我會稍後晒番hard copy出黎,到時會晒番有你果d比你架.


大宅

積分: 2655


1608#
發表於 04-10-4 17:46 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,bridie,
記唔記得問過大家個notebook特然上唔到網﹐點算好﹖
去邊到都上到﹐只係係我屋企先唔得﹐我都放棄﹐
當佢今年犯太歲﹐唔記得同佢作個福﹐明年再試過﹐
跟住都係用老公個腦﹐點知話要law返去用幾日﹐靜下身
佢話我晚晚係甘煲﹐遲早煲爆機喎﹐費時睬佢﹐
屎啦﹐理幾晚點算呀﹐悶屎我啦﹐仲無娘娘睇添 :cry:

肩條安全好鬆﹐跌晒落黎﹐褓母問我你較好咩架﹐甘既﹖
會唔會跌左佢出黎﹐可能佢唔肯"捱"後﹐成日都向前﹐
之前我見景祐同雅桓都無理個問題﹐所以都無諗過﹐
理架車唔識合D瘦鬼用﹐E+點算呢﹖為有叫褓母小心D上落囉﹖


大宅

積分: 2678


1609#
發表於 04-10-4 17:48 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Joey,

Yes, Birdie is come from m記 ~小飛飛, but at the beginning join BK, I have wrong spelling. so stupid!

Bridie=Birdie wrong spelling!哈!~哈!?-(

It was good for apply membership. 哈!~哈!

I kiss you, too. <~>


大宅

積分: 2678


1610#
發表於 04-10-4 17:54 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Sweet heart Macy,

I will miss you ha! You may put the small pillow between Horus and trolley.


男爵府

積分: 5893


1611#
發表於 04-10-4 17:56 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

我去完楊嘉祥醫生,成身軟,很累呀.
BB今天也是呢,不知他的藥也是否那麼重?
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


禁止發言

積分: 4796


1612#
發表於 04-10-4 18:16 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1114


1613#
發表於 04-10-4 20:55 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey

今日8月21,係雅桓舊曆生日 ,所以我約了朋友 和她一起去街
慶祝 ,下午去了紅磡碼頭行海徬 , 海風和溫度都令人好舒服呀 , 晚上去了紅磡食日本
我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...

我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342


大宅

積分: 1513


1614#
發表於 04-10-4 21:36 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

原來小rara都有上bk.


[size=large]按此有短片


男爵府

積分: 6458


1615#
發表於 04-10-4 22:46 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ejbaby, rara禁細就識pc,大個想做it人la

ec822成日吾記得答你問題tim, 楊嘉祥我好多朋友都睇佢, 荃灣南豐中心果位是嗎 ? 我d女小病痛就去睇路德圍劉章鴻&李志廉架, 葵涌廣場鄧xx都好多人睇, 重有吾記得問你個愛心相架葵涌廣場邊層, 我成日行都見吾到,可能發雞x

macy, 死law你home short 部pc, 你點過呀, 慢慢長夜無我地陪你, 你好自為之la, 你悶就去網吧la

racrac, annie忙同人化妝你等多2日佢會搵你架la :mrgreen:

各位我借小小位同大家講 :-P : 我終於買左部新mobile la,我以前果部用左3年la, 成日想好似人地禁出部可以影相架, 但驚自己大頭蝦吾見左,好赤架麻, e+吾理la< 買左先算la, 我老公話我要小心d, 話我遲早吾見喎, 黑人憎, 我想買好耐架la, e+買左soney ericsson k700i同d女影相&拍小小短片l,好開心呀, 第一時間同大家話我以後同大家聚會會追住你地d小朋友影相黎做來電顯示架la, 千其吾好拒絕我呀


民房

積分: 0


1616#
發表於 04-10-4 22:55 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Ivy,

其實我都好想出部可以影相既電話...但係而家越出越多...攪到我花多眼亂...同埋我驚好唔識用...我係電器百痴...

我都希望出一部....你果部好唔好用呀???


大宅

積分: 1469


1617#
發表於 04-10-4 23:00 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

已經在試印中, 日內再pm各位交錢及交收安排.

訂購自製圓點咭事宜:

每套 有120張 分別為:
110張11吋X11吋 單面紅點 (1﹣100點,加 +-x/= 各兩個 )加10張空白咭紙

另外有印有1-100 的小貼紙, 可自行貼在圓點咭後面, 方便父母知道點數。製作期為兩星期。

欲訂購自製圓點咭的家庭:(報價為$200一套, 因資源關係, 暫只可做10套)

1) ejbaby
2) LOVE-BB
3) nlns
4) 小ra ra's 表舅父 Matthew
5) bbcutie
截止日期:十月三日

有關點數咭的資料:
a) <如何教寶寶數學>一書
b) 開心家庭網


別墅

積分: 606


1618#
發表於 04-10-4 23:06 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

我10月頭有單飲宴:

各位曾經帶過bb去飲的媽咪, 想問下你o地去飲o個晚bb點呀? 有摟計嗎?
ok嗎?
沛尊10點半o左右就訓, 咁係咪飲完抱到佢返屋企呢?
你o地有冇安排bb坐一個座位呀? 會唔會佔o左人o地一個座位
呢? (不過我會做3個人人情)


大宅

積分: 1114


1619#
發表於 04-10-4 23:19 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joanna-waiwai

我同雅桓上個月去飲 ,她好乖呀 ,我食咩 ,她食咩 ,坐足成晚 ,

散席後 ,上車就即刻
我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...

我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342


複式洋房

積分: 431


1620#
發表於 04-10-4 23:45 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

EJbaby,
好鍾意小 racrac 張新簽名相.

Birdie,
收PM
子悅囡囡 係中秋節BB! :-D 11-Sept-2003 第一次轉身: 21/2/2004; 第一次左右手互傳:2/3/2004 14 Mar, BB 開始出牙啦!; 22-Mar-2004, 8.91kg; 30 Mar-2004, 識叫 ba ba! 26-Jun-2004, 9.58kg, 18-Sep-2004, 10.1kg, 12-Mar-2005, 11.7kg, 17-Sep-2005, 13.3 kg [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795609.61969.jpg[/img][img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795610.22520.jpg[/img][img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD3/56351/s180/56346.7795611.22601.jpg[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo