跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


1601#
發表於 04-12-7 00:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy_mother ,
係,你女女都係食S26,咁女女熱唔熱氣呀?

happy_mother 寫道:

Ada,
我個女都係食S26喎
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1602#
發表於 04-12-7 00:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

突然有D掛住亞絲同亞Wing!
仲有南瓜媽同Waylie...


侯爵府

積分: 24274


1603#
發表於 04-12-7 00:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

要眠了!
又係果句:03:00再見!


子爵府

積分: 12555


1604#
發表於 04-12-7 00:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸,

咁你要keep吓啦,如過唔係會好似我哋隻佬咁o架啦! :mrgreen:

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
[quote]

我兩個月前183, 依家168-170. 再過多一個月就會逹標 / 163-165.

"秀"身成功.........sorry , 我係爸爸

[size=small]My little baby Vivian !
該用戶已被刪除

1605#
發表於 04-12-7 00:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12555


1606#
發表於 04-12-7 00:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我都瞓喇!

886



明早見!
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1607#
發表於 04-12-7 01:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

koko
我隻囡之前項同手仔關節都有紅色一粒粒 + 白色嘢, 健康院姑娘話唔駛理, 有時 bb 熱都會咁... 呢幾日涼咗 d, 又真係冇晒喎!!!.... 你近排點呀?? 全人奶 ok 嘛??

豬 ma, mr mok
我都好想減肥, but 宜家講會比人日娥夜娥, 我 mami 已經話我食得嘢少, 要食多 d 先得喎, 真吹漲

carol
唔知點解, 頭先沖涼時突然有 d 掛住阿絲...


大宅

積分: 4607


1608#
發表於 04-12-7 01:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我都瞓 la, good night, see u all tomorrow


男爵府

積分: 6152


1609#
發表於 04-12-7 10:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

[size=medium]早晨呀~~

以後老公會好夜返,我都係努力搵野做,對吾住呀carol,咁耐都未send比你,我一陣攪店send過黎比你丫,

點解用埋東覆大個肚都會漲出黎既 ?-( ?-( ?-( 重想11號靚靚返澳門擺滿月TIM,呀B真係一過我手就喊到收吾到聲架!!! 點解既???我抱咁耐喊咁耐,,

pekkle,,,,,,,開希D奶粉係吾得架,電視都有教啦,係分餐之間比水BB飲架,


男爵府

積分: 5167


1610#
發表於 04-12-7 11:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我都頭痛緊個大肚腩呀, 係咪著束褲真係有效架?

Joe,
BB開始識得認人喇, 你要爭取時間見佢多D呀, 老公要返工, 佢回家我會抱住個囡講, 呢個係爸爸黎架, 因為晚上換片我去洗手, 老公抱住佢都係喊, 我回到房叫一聲佢就識收聲呀.

MaMaJOE 寫道:
[size=medium]早晨呀~~

點解用埋東覆大個肚都會漲出黎既 ?-( ?-( ?-( 重想11號靚靚返澳門擺滿月TIM,呀B真係一過我手就喊到收吾到聲架!!! 點解既???我抱咁耐喊咁耐,,
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


侯爵府

積分: 23951


1611#
發表於 04-12-7 11:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Good morning, all "lan lan" mami.

Ada,
我想問熱氣有什麽徵狀? 我覺得亞女疴CC 時有的辛苦, but still 軟 C and green in colour, 係咪有問題??
仲有, 你而家喺where 買奶粉?幾$$?
78ada 寫道:
happy_mother ,
係,你女女都係食S26,咁女女熱唔熱氣呀?

[quote]
happy_mother 寫道:

Ada,
我個女都係食S26喎
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


1612#
發表於 04-12-7 11:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


伯爵府

積分: 18746


1613#
發表於 04-12-7 12:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

唔hurt唔hurt,,,,,呢個係事實
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
[quote]由 kyleung 於 2004-12-07 00:40:48

豬媽:
算吧啦你!!!
你咁多"saving",點減呢.....


嘩! hurt咗啲喎! :mrgreen: [/quote]


子爵府

積分: 12555


1614#
發表於 04-12-7 13:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

[size=medium]hi, hi, 各靚媽!!!!!

[size=large]午安呀!!!!!



溫書先!
:mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1615#
發表於 04-12-7 13:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi, all lan ma & lan pa
今朝呢度好靜喎!!! 亞囡呢兩日一係要啜啜啜, 一係就要瞓覺, 啜完瞓未到就喊, 一係要繼續啜, 一係就要抱, 一抱即收聲, 真


子爵府

積分: 12555


1616#
發表於 04-12-7 13:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy_mother ,

熱氣係BB大便疴CC比較辛苦,你會睇到佢疴到面都紅'曬'同疴好耐,如果'西利'D面上會有少少紅點。你覺得軟喳,但對BB嚟講已經係硬o架喇,BB皮膚嫩嘛,如果好似大人嗰D為之叫硬就'閉喇'。所以兩餐奶之間,我會俾1oz到嘅水佢飲,再大D就再俾多D。綠色唔怕嘅,我個女有時都係咁,有時黃、有時綠色,只要唔太硬兩三日都有一次都ok。

我你藥房買奶粉o架,$165一罐

happy_mother 寫道:
Good morning, all "lan lan" mami.

Ada,
我想問熱氣有什麽徵狀? 我覺得亞女疴CC 時有的辛苦, but still 軟 C and green in colour, 係咪有問題??
仲有, 你而家喺where 買奶粉?幾$$?
[quote]
78ada 寫道:
happy_mother ,
係,你女女都係食S26,咁女女熱唔熱氣呀?

[quote]
happy_mother 寫道:

Ada,
我個女都係食S26喎
[/quote] [/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1617#
發表於 04-12-7 13:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
你變咗人肉奶咀呀! :mrgreen:
你'閉'喇,你個曳曳女識得扭抱。 :mrgreen:
but我個曳豬都係咁,but只係日頭。 :mrgreen:

car_pretty 寫道:
hi, all lan ma & lan pa
今朝呢度好靜喎!!! 亞囡呢兩日一係要啜啜啜, 一係就要瞓覺, 啜完瞓未到就喊, 一係要繼續啜, 一係就要抱, 一抱即收聲, 真
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1618#
發表於 04-12-7 13:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

[quote]
78ada 寫道:
car 仔,
你變咗人肉奶咀呀! :mrgreen:
你'閉'喇,你個曳曳女識得扭抱。 :mrgreen:
but我個曳豬都係咁,but只係日頭。 :mrgreen: [quote]
佢係夜晩呀, 日頭反而好 d, 不過每次比佢啜, 佢都真係好似好肚餓咁, 狼吞虎嚥咁喎!!!


子爵府

積分: 12555


1619#
發表於 04-12-7 13:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
有冇啜啜吓瞓著呀!
car_pretty 寫道:
[quote]


佢係夜晩呀, 日頭反而好 d, 不過每次比佢啜, 佢都真係好似好肚餓咁, 狼吞虎嚥咁喎!!!
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 23951


1620#
發表於 04-12-7 14:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Ada,
你使唔使我幫你訂奶粉, $151.2 一罐, 不過一買就要一打, 包送貨, 我啱啱先送咗貨.

[quote]
78ada 寫道:
我你藥房買奶粉o架,$165一罐
[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo