跳至

首頁

尾頁
   0


版主

積分: 69993

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1601#
發表於 05-3-16 11:07 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

KMY 寫道:
係葵芳返工既媽咪, 有無興趣一齊食LUNCH, 我係MTR附近

kmy,
你lunch time 幾點ka? :mrgreen:


男爵府

積分: 7719


1602#
發表於 05-3-16 14:07 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

各位媽媽,

你們好. 我回來了, 不過星期五又要出trip啦, 所以星期六去唔到啦!!!!!

大家的寶寶近況如何? 喂喂! 有沒有媽媽在浸會生BB. 因為Steve So Studio剛剛致電給我, 話有免費相影... 加100元還有優惠添... 我已經幫斯渝訂左3月25日下午1:30...

老公話上個星期六煮左湯給囡囡飲...

我好開心, 五月就會搬屋啦.. 要開始幫囡囡買傢俬... 大家有沒有意見. 我係宜家見到一些好靚的傢俬(還係我喜愛的粉紅色).. 想買給斯渝....


大宅

積分: 1576


1603#
發表於 05-3-16 14:16 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

schau,
搬去邊區呀?

我就慘喇!囡囡冇得去影相呀,米飯班主(老公)唔比呀,佢話以前阿仔冇影,阿囡都冇得影,要公平!

creamyma


大宅

積分: 4544


1604#
發表於 05-3-16 15:24 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

creamyma
要公平!一齊 去影相未得law!


大宅

積分: 4544


1605#
發表於 05-3-16 15:24 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

creamyma
要公平!一齊 去影相未得law!


大宅

積分: 1576


1606#
發表於 05-3-16 15:31 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

TszCheukMaMa
我正有此意,再唔係就影家庭相!


大宅

積分: 4544


1607#
發表於 05-3-16 15:43 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

I see some of BK mama have taken the family photos in baby house & baby cutie studio, the quality was v. good. I also plan to pick bb taking prof. photo in June. If u take a prof. photos for your children and don't mind share with me, can u email me the photos and introduce the studio to me later. Thank Q!


男爵府

積分: 5724


1608#
發表於 05-3-16 16:13 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

schau28,

係未浸會生有影相優惠?我响浸會生架, 但係 Steve So Studio影得好唔好呢? 有冇媽咪同bb去嗰度影過啊? 個package幾多錢呀? 其實係未是但話响浸會生唔駛 proof 就有優惠? 好多問題tim.


大宅

積分: 4204


1609#
發表於 05-3-16 16:33 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

IanCynthia 寫道:
schau28,

係未浸會生有影相優惠?我响浸會生架, 但係 Steve So Studio影得好唔好呢? 有冇媽咪同bb去嗰度影過啊? 個package幾多錢呀? 其實係未是但話响浸會生唔駛 proof 就有優惠? 好多問題tim.


For your information, pls click:

Steve So's Studio
有冇去過Steve So Studio影相?
Steve So's


大宅

積分: 4204


1610#
發表於 05-3-16 16:49 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

重有一個關於Steve So嘅BK discussion:

Click here

我都係收到Steve So嘅來電話special offer 俾法國出世嘅bb,但睇黎好差勁~~schau28, 如果佢地影得唔靚或服務不周, 你要堅持唔好俾錢呀,小心小心!!


大宅

積分: 4544


1611#
發表於 05-3-16 16:57 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

Tinnal,
你好叻!


男爵府

積分: 5724


1612#
發表於 05-3-16 16:59 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

乜原來有咁多關於佢嘅comment架.

睇落d相好似Baby House靚d喎.


大宅

積分: 4544


1613#
發表於 05-3-16 17:00 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

Agreed with IanCynthia.


等待驗證會員

積分: 27318


1614#
發表於 05-3-16 17:01 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

係咯. 好似babyhouse抵d!!!


大宅

積分: 1523


1615#
發表於 05-3-16 17:04 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

我阿b係七個半月晌steve so影過bb相,質素都唔錯,我上傳的大頭相係其中一張.不過佢d收費勁貴,$750六張5R連底片.
話說有一日,steve so studio話我阿b贏左個什麼安慰獎,有張coupon$100可影6張4R(唔包底片),但最後我揀左七張5R連底片,埋單$590.


男爵府

積分: 5724


1616#
發表於 05-3-16 17:05 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

He he...我book咗23Apr去Baby House 影lu.


男爵府

積分: 5724


1617#
發表於 05-3-16 17:09 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

不過wkwok01張大頭相又影得幾好喎.


男爵府

積分: 5600


1618#
發表於 05-3-16 17:14 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

We will go to Baby House this Sunday : )


大宅

積分: 3424


1619#
發表於 05-3-16 17:28 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

those mums who have booked Baby House - can you let me know what you think of them after you have gone - I would like to take some photos for bb also. Thanks.


大宅

積分: 3170


1620#
發表於 05-3-16 17:45 |只看該作者

Re: 2004年6月bb會(part II)

maisylong
可能要呀,
睇下點先啦,
計下數嘛.
偉麟16/6                             偉灝25/720:41出世啦.                       11:33出世啦.3.41kg日                                     3.98kg17/6    8.83kg                     29/7     3.61kg                                            1/8      3.66kg[size=large]偉麟大相簿[size=large][url=http://www.babyhome.com.tw/bb/109422]偉雄仔相簿

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo