懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6411

畀面勳章


1601#
發表於 09-7-29 15:24 |只看該作者
原帖由 Chens 於 09-7-29 14:51 發表
我都有問過我老公..我係咪有厭食症..但腦海裡係想食:
魚生; 杯麫; 薯片..通通都唔應該食個d.
我當然無食啦.
至於奶..喝完就胃氣頂, 我問過醫生..佢都話: 算啦, 過了 wk10-12先補回啦.

...

你都好丫...起碼你會諗到有d咩糸想食,,但我糸諗5到..
試過食d以前自己鍾意食既野..但依家刀完全冇興趣喇!
其實我刀冇刻意戒口..只糸樣樣適可而止...
我之前薯片&甜筒都照食..但而家都冇哂興趣...
尼排好down..因為大肚已經壓力大
連比我食下野發洩下刀5得...好惨呀~


大宅

積分: 1876


1602#
發表於 09-7-29 15:27 |只看該作者
你地有冇開始去唔到廁所呀?
我幾日都冇得去,今日終於頂到子宮(我估)有D秘,跟住去廁所痾左好耐都痾唔到又推又盛都唔得,但又唔敢太大力,驚必埋亞B出黎... 搞左好耐, 心諗應該當冇事出番office做野定去睇醫生, 最後痾到成個人流晒汗成身濕晒再就住咁比力至搞得掂.... 去完都小小驚唔知個B有冇比我整親....


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


1603#
發表於 09-7-29 15:37 |只看該作者
hi 各位

我係意外有左第二胎, 預產期3月7日


大宅

積分: 1283


1604#
發表於 09-7-29 15:44 |只看該作者
原帖由 bbcat3 於 09-7-29 15:27 發表
你地有冇開始去唔到廁所呀?
我幾日都冇得去,今日終於頂到子宮(我估)有D秘,跟住去廁所痾左好耐都痾唔到又推又盛都唔得,但又唔敢太大力,驚必埋亞B出黎... 搞左好耐, 心諗應該當冇事出番office做野定去睇醫生, 最 ...


我都有便秘呀...以前日日都有得去...而家2-3日至一次...我諗係我飲少咗水同食少咗菜有關...不過冇計...真係食唔落...而家唯有食多啲生果...我日日都食車厘子或者提子...朝早就飲橙汁~

如果你真係冇得去唔好夾硬去啦...試吓食奇異金果...啲人話得架...可惜我食唔落...


大宅

積分: 2082


1605#
發表於 09-7-29 16:10 |只看該作者
Hi
我都係呢一日呀
原帖由 PARROTMUM 於 09-7-29 15:37 發表
hi 各位

我係意外有左第二胎, 預產期3月7日


大宅

積分: 2291


1606#
發表於 09-7-29 16:21 |只看該作者
係ar...我老公日日迫我食烚蛋 + 飲奶..
宜家....聽到 / 諗到...都想嘔.....

唔好迫我啦


原帖由 Jamie0730 於 09-7-29 14:59 發表
杯麫我都有食呀
但奶我就無飲, 我驚嘔, 遲o的先啦, 我上次都係過o左3個月先飲, 好過飲完嘔o左, 一方面浪費另一方面嘔自己都辛苦啦, 都係唔好攪住
...


大宅

積分: 2291


1607#
發表於 09-7-29 16:24 |只看該作者
我都想食薯片,雪糕同魚生ar....
但係...宜家要守行為ar.....



原帖由 vicky19846619 於 09-7-29 15:24 發表

你都好丫...起碼你會諗到有d咩糸想食,,但我糸諗5到..
試過食d以前自己鍾意食既野..但依家刀完全冇興趣喇!
其實我刀冇刻意戒口..只糸樣樣適可而止...
我之前薯片&甜筒都照食..但而家都冇哂興趣...
尼排好down..因為大 ...


大宅

積分: 2291


1608#
發表於 09-7-29 16:31 |只看該作者
哈哈...其實係o米應該要叫"大大B" 或 " 超大B"...
D老人家話要講反話架嗎!!




原帖由 pandabobo 於 09-7-29 14:28 發表
我應該都仲未見到五官, 因為我個BB個SIZE俾你地的BB細好多, 7週的時候先發展到4週的大小. 我成日叫我個B叫"細細B"啊!


大宅

積分: 2270

畀面勳章 環保接龍勳章


1609#
發表於 09-7-29 16:42 |只看該作者
一早BOOK咗C+ 24/8做檢查,今日去咗威爾斯登記,已經要排到28/8做超聲波,我仲book咗2/9做OSCAR,but 好似好密,唔知會唔會影響個胎?


別墅

積分: 672


1610#
發表於 09-7-29 16:43 |只看該作者
bbcat3,

試吓飲鮮奶, 我飲完後就有得去


原帖由 bbcat3 於 09-7-29 15:27 發表
你地有冇開始去唔到廁所呀?
我幾日都冇得去,今日終於頂到子宮(我估)有D秘,跟住去廁所痾左好耐都痾唔到又推又盛都唔得,但又唔敢太大力,驚必埋亞B出黎... 搞左好耐, 心諗應該當冇事出番office做野定去睇醫生, 最 ...


大宅

積分: 1876


1611#
發表於 09-7-29 16:58 |只看該作者
原帖由 jcatcat 於 09-7-29 15:44 發表


我都有便秘呀...以前日日都有得去...而家2-3日至一次...我諗係我飲少咗水同食少咗菜有關...不過冇計...真係食唔落...而家唯有食多啲生果...我日日都食車厘子或者提子...朝早就飲橙汁~

如果你真係冇得去唔好夾硬去 ...


我都知係食少左,不過都係你果句,真係食唔落,我晚晚番到屋企對住碗飯好似誓願咁....


大宅

積分: 1876


1612#
發表於 09-7-29 17:00 |只看該作者
原帖由 katymamama 於 09-7-29 16:43 發表
bbcat3,

試吓飲鮮奶, 我飲完後就有得去




Katymamama你就好啦, 我未有之前飲鮮奶會痾,而家反而唔會.....


大宅

積分: 1740


1613#
發表於 09-7-29 17:03 |只看該作者
今日係驗血後第一次做檢查,
5w4d照到1.3cm,未照到心跳
醫生話無咁怏,遲多2星期檢查就會有
醫生仲話樣樣都好好, 唔洗用藥安胎
只要好似平時一樣食嘅份量就ok
唔洗特別食多d,
我有胃氣頂, 醫生話正常
最後book咗8月12日
又要等多兩星期先可以聽到心跳


大宅

積分: 1876


1614#
發表於 09-7-29 17:03 |只看該作者
原帖由 vicky19846619 於 09-7-29 15:24 發表

你都好丫...起碼你會諗到有d咩糸想食,,但我糸諗5到..
試過食d以前自己鍾意食既野..但依家刀完全冇興趣喇!
其實我刀冇刻意戒口..只糸樣樣適可而止...
我之前薯片&甜筒都照食..但而家都冇哂興趣...
尼排好down..因為大 ...


我都係,剩係識肚餓,但對所有野都冇興趣,其實真係好似食左減肥藥果種感覺...


洋房

積分: 221


1615#
發表於 09-7-29 17:05 |只看該作者
唔知各位sister有冇肚漲呢?

我由5週多開始就漲到now,我本身個肚腩就似有3個月,now漲到似有5,6個月咁,而且逼到條腸有d痛,又勁多屁放........

8w1d 19.6mm    10w3d 45.1mm
11w3d(12w1d)5.91cm囝囝
14w 83.3mm BPD29.4mm FL13.6mm


大宅

積分: 2082


1616#
發表於 09-7-29 17:11 |只看該作者
忍下啦!
我都想食燒鵝, 但屋企人唔比我食呀, 佢地話燒鵝毒O咼
原帖由 yenyenBB 於 09-7-29 16:24 發表
我都想食薯片,雪糕同魚生ar....
但係...宜家要守行為ar.....


大宅

積分: 2978


1617#
發表於 09-7-29 17:12 |只看該作者
Katymamama,想知下你陀仔既心情,因我自己都係高齡,如果今次真係bingo ,我生既時候係age 39, 真係有小小擔心.


原帖由 katymamama 於 09-7-29 14:47 發表
我都有口又淡 ~ 食嘜都好似唔得


大宅

積分: 1740


1618#
發表於 09-7-29 17:15 |只看該作者
我有吖!老公話我似有咗3個月,
你有幾多week呀!
不過唔洗怕,因為我剛剛做完檢查,
醫生話正常,放屁因為胃氣多

原帖由 ladyga 於 09-7-29 17:05 發表
唔知各位sister有冇肚漲呢?

我由5週多開始就漲到now,我本身個肚腩就似有3個月,now漲到似有5,6個月咁,而且逼到條腸有d痛,又勁多屁放........


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


1619#
發表於 09-7-29 17:29 |只看該作者
我就反而係一日有兩三次大大啦,

其實我好危, 今次意外我要揾命博, 因高齡&上一胎係急性妊娠毒血症,


大宅

積分: 2978


1620#
發表於 09-7-29 17:36 |只看該作者
加油呀.
我都仲等待緊bingo. . .
只係遲左3 days,應該都吾駛甘快check 吧.


原帖由 PARROTMUM 於 09-7-29 17:29 發表
我就反而係一日有兩三次大大啦,

其實我好危, 今次意外我要揾命博, 因高齡&上一胎係急性妊娠毒血症,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo