跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3518


1601#
發表於 09-9-23 21:58 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-23 21:48 發表


赤柱好嗎? 聽講赤柱大街有出口名牌BB衫~又可以影相同食飯?


咦,係喎。我又冇諗到。。。我都記得有bb衫賣


大宅

積分: 3518


1602#
發表於 09-9-23 21:59 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-9-23 21:41 發表


哈哈....我返埋聽日....跟住10月5日先返工呀..超正....哈哈....


咁你都真係幾爽。。我10月1都開始放產假lu


大宅

積分: 4684


1603#
發表於 09-9-23 22:03 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-23 21:51 發表


妳不如自製燭光晚餐? 前幾年都係我自己整, 但今年真係無能為力啦 XD


係呀, 頭先問左我老公佢話屋企食扒算喇 ~~~


大宅

積分: 2469


1604#
發表於 09-9-23 22:04 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 16:54 發表
系咯~。。明明大家都唔老。。系我早咗做媽媽姐。。~


why i cannot add u in facebook gei?


大宅

積分: 3518


1605#
發表於 09-9-23 22:09 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 22:03 發表


係呀, 頭先問左我老公佢話屋企食扒算喇 ~~~


都好丫,不過係煮要辛苦少少,今年我一早同老公講我整唔到蛋糕俾佢


大宅

積分: 4684


1606#
發表於 09-9-23 22:12 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-23 21:17 發表

你呢幾日真係好忙喎~~


哈 ~ 哈~ 好似好忙呀 !!!


大宅

積分: 4684


1607#
發表於 09-9-23 22:13 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 21:34 發表
大家有無睇9:30PM嘅電視節目啊?。。
我一到9:30就turn off電視啦~


冇呀 ~~ 完全冇興趣呀 !!!


大宅

積分: 4684


1608#
發表於 09-9-23 22:16 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-23 21:52 發表


我老公係天秤, 佢都好想BB同佢一樣天秤座 XD
我覺得性格似老豆都幾好呀!


如果有得揀, 我都想我B仔似我老公天秤座, 好過似我99天蠍座呀 ~~~


大宅

積分: 3899


1609#
發表於 09-9-23 22:17 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-9-23 21:47 發表


法國呀....無計..無哂位.....醫生都話bb可能會早出世....如果真係....唯有得開刀.....=(


你意思係到時緊急開刀?好重皮喎!不過無辦法啦....


大宅

積分: 4438


1610#
發表於 09-9-23 22:25 |只看該作者
大家有冇睇今期壹週刊
講奶粉
睇完後發現日本同韓國奶粉真係唔係最好
因為成份唔係最高 但脂肪含量最高
乳果糖醫生都唔recommend 因為係用黎治療便秘的嬰兒 呵得多 會令bb吸叫唔好

大家真係要再唸下
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4922


1611#
發表於 09-9-23 22:28 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-9-23 10:04 PM 發表


why i cannot add u in facebook gei?


wats ur name?


大宅

積分: 2419


1612#
發表於 09-9-23 22:33 |只看該作者
其實好耐之前我已經係BK講過了~~我有朋友係做護士的, 佢一早已經叫我唔好選日本奶粉了~
政府其實都唔建議bb食, 除咗成份問題, 仲有個問題係, 日本奶粉係無香港代理商的, 唔會好似其他牌子奶粉咁有條熱線電話俾你去查詢, 一有問題都無地方查詢了~~
原帖由 ksorange 於 09-9-23 22:25 發表
大家有冇睇今期壹週刊
講奶粉
睇完後發現日本同韓國奶粉真係唔係最好
因為成份唔係最高 但脂肪含量最高
乳果糖醫生都唔recommend 因為係用黎治療便秘的嬰兒 呵得多 會令bb吸叫唔好

大家真係要再唸下 ...


大宅

積分: 4684


1613#
發表於 09-9-23 22:37 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-23 22:09 發表


都好丫,不過係煮要辛苦少少,今年我一早同老公講我整唔到蛋糕俾佢


我唸緊除左整扒仲整咩呢 ~~~


大宅

積分: 3518


1614#
發表於 09-9-23 23:05 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 22:37 發表


我唸緊除左整扒仲整咩呢 ~~~


扒係咪同意粉夾D啊~


大宅

積分: 4892


1615#
發表於 09-9-23 23:06 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-9-23 15:59 發表


哈哈哈..咁人馬bb呢? 我個b 如果唔早過22號出世,都會係人馬bb 呀~我好希望佢係人馬寶寶..同我夾d啦~


haha, 我個都可能會係人馬bb, 不過老公話, 牛年人馬, 咁咪做牛做馬 (再唔係牛頭馬面)


男爵府

積分: 5770


1616#
發表於 09-9-23 23:07 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 21:34 發表
大家有無睇9:30PM嘅電視節目啊?。。
我一到9:30就turn off電視啦~

有呀,點解咁早關電視?


男爵府

積分: 5770


1617#
發表於 09-9-23 23:11 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-23 22:09 發表


都好丫,不過係煮要辛苦少少,今年我一早同老公講我整唔到蛋糕俾佢

你識整蛋糕,好勁呀,我就咩都唔識整.


大宅

積分: 4684


1618#
發表於 09-9-23 23:13 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-23 23:05 發表


扒係咪同意粉夾D啊~


食野呢方面, 我老公好麻煩架 ~~~


大宅

積分: 4892


1619#
發表於 09-9-23 23:17 |只看該作者
我都入咗FB啦, my name is Cathy Lee


大宅

積分: 4892


1620#
發表於 09-9-23 23:18 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-9-23 22:33 發表
其實好耐之前我已經係BK講過了~~我有朋友係做護士的, 佢一早已經叫我唔好選日本奶粉了~
政府其實都唔建議bb食, 除咗成份問題, 仲有個問題係, 日本奶粉係無香港代理商的, 唔會好似其他牌子奶粉咁有條熱線電話俾你去查 ...


我諗住俾阿b食A+, 但又覺得日本奶粉平啲喎 ... 想save$$

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo