立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3518
原帖由 gracedolly 於 09-9-23 21:48 發表 赤柱好嗎? 聽講赤柱大街有出口名牌BB衫~又可以影相同食飯?
原帖由 monmuifamily 於 09-9-23 21:41 發表 哈哈....我返埋聽日....跟住10月5日先返工呀..超正....哈哈....
積分: 4684
原帖由 gracedolly 於 09-9-23 21:51 發表 妳不如自製燭光晚餐? 前幾年都係我自己整, 但今年真係無能為力啦 XD
積分: 2469
原帖由 babie_s 於 09-9-23 16:54 發表 系咯~。。明明大家都唔老。。系我早咗做媽媽姐。。~
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 22:03 發表 係呀, 頭先問左我老公佢話屋企食扒算喇 ~~~
原帖由 gobby926 於 09-9-23 21:17 發表 你呢幾日真係好忙喎~~
原帖由 babie_s 於 09-9-23 21:34 發表 大家有無睇9:30PM嘅電視節目啊?。。 我一到9:30就turn off電視啦~
原帖由 gracedolly 於 09-9-23 21:52 發表 我老公係天秤, 佢都好想BB同佢一樣天秤座 XD 我覺得性格似老豆都幾好呀!
積分: 3899
原帖由 monmuifamily 於 09-9-23 21:47 發表 法國呀....無計..無哂位.....醫生都話bb可能會早出世....如果真係....唯有得開刀.....=(
積分: 4438
積分: 4922
原帖由 monmuifamily 於 09-9-23 10:04 PM 發表 why i cannot add u in facebook gei?
積分: 2419
原帖由 ksorange 於 09-9-23 22:25 發表 大家有冇睇今期壹週刊 講奶粉 睇完後發現日本同韓國奶粉真係唔係最好 因為成份唔係最高 但脂肪含量最高 乳果糖醫生都唔recommend 因為係用黎治療便秘的嬰兒 呵得多 會令bb吸叫唔好 大家真係要再唸下 ...
原帖由 koey5 於 09-9-23 22:09 發表 都好丫,不過係煮要辛苦少少,今年我一早同老公講我整唔到蛋糕俾佢
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 22:37 發表 我唸緊除左整扒仲整咩呢 ~~~
積分: 4892
原帖由 Rachel208 於 09-9-23 15:59 發表 哈哈哈..咁人馬bb呢? 我個b 如果唔早過22號出世,都會係人馬bb 呀~我好希望佢係人馬寶寶..同我夾d啦~
男爵府
積分: 5770
原帖由 koey5 於 09-9-23 23:05 發表 扒係咪同意粉夾D啊~
原帖由 Piggyhui 於 09-9-23 22:33 發表 其實好耐之前我已經係BK講過了~~我有朋友係做護士的, 佢一早已經叫我唔好選日本奶粉了~ 政府其實都唔建議bb食, 除咗成份問題, 仲有個問題係, 日本奶粉係無香港代理商的, 唔會好似其他牌子奶粉咁有條熱線電話俾你去查 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy