單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1601#
發表於 10-3-12 23:42 |只看該作者
講笑咋......
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 23:16 發表


我都係早你兩日知咋~
佢好似係基嫁~
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1602#
發表於 10-3-13 08:51 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 23:40 發表
咁會唔會真係攞錯左個靚仔比你架,可能你真係生女都未定喎,你咁鬼鍾意女


我又無咁諗喎~我只係有諗護士係咪比錯左個日本bb我咋~我個仔出左世開始就好鬼勁~2個月識企~自己扶野企~4個月就識爬~5個月就識坐~最叻既動作係~捉實人地d頭髮唔放~直到人地d頭髮斷為止~再將斷既野頭髮放係佢自己個頭上面(因為佢無咩頭髮)~識坐之後~就日日都跪~好似日本人咁~我重以為我拎錯左舍 日本仔返屋企咋~直到呢家~上左小學~都依然係鍾意跪~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1603#
發表於 10-3-13 08:53 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 23:41 發表
暫時未有心理準備噃,你地影d食物我恨吓就ok啦


唔好啦~一齊去啦~大家難得約好左~
你咪帶埋你囡囡去囉~會唔會被我個仔玩死就另計呀~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1604#
發表於 10-3-13 08:54 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 23:42 發表
所以今次我又望到實,一出就偷啦


係你未望實我個d之前就以經比我偷左你個d啦~
哇~~卡~~卡~~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1605#
發表於 10-3-13 08:57 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 23:42 發表
講笑咋......


我都係聽人地講嫁咋~真定假就唔知啦~
不過我朋友話係真既~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1606#
發表於 10-3-13 09:43 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 22:57 發表
呢d咪就係問題囉,其實我都唔知點話你知架,只係覺得你唔只偏激
講啦,我真係想知喎,唔該


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1607#
發表於 10-3-13 09:44 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 23:07 發表


我個仔令仔???
係靚仔喎


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1608#
發表於 10-3-13 09:45 |只看該作者
早晨呀


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1609#
發表於 10-3-13 10:30 |只看該作者
今日遲咗喎,比sasa爬咗頭添....
原帖由 ikle 於 10-3-13 09:45 發表
早晨呀
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1610#
發表於 10-3-13 11:15 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 10:30 發表
今日遲咗喎,比sasa爬咗頭添....


今日仔仔返早麻


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1611#
發表於 10-3-13 11:17 |只看該作者
嘻..都係我自己幻像出黎架咋
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 08:51 發表


我又無咁諗喎~我只係有諗護士係咪比錯左個日本bb我咋~我個仔出左世開始就好鬼勁~2個月識企~自己扶野企~4個月就識爬~5個月就識坐~最叻既動作係~捉實人地d頭髮唔放~直到人地d頭髮斷為止~再將斷既野頭髮放係佢自己個 ...


大宅

積分: 1091


1612#
發表於 10-3-13 11:17 |只看該作者
查詢BBQ既時間地點!!!唔該晒!


大宅

積分: 1091


1613#
發表於 10-3-13 11:18 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 08:51 發表


我又無咁諗喎~我只係有諗護士係咪比錯左個日本bb我咋~我個仔出左世開始就好鬼勁~2個月識企~自己扶野企~4個月就識爬~5個月就識坐~最叻既動作係~捉實人地d頭髮唔放~直到人地d頭髮斷為止~再將斷既野頭髮放係佢自己個 ...


兩個月識企!!!!
我寶兩個月多D成舊飯咁...

最叻發脾氣!!!

[ 本帖最後由 meichi 於 10-3-13 11:21 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1614#
發表於 10-3-13 11:18 |只看該作者
唔好住啦,我都係鍾意响呢度同大家講野多d架
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 08:53 發表


唔好啦~一齊去啦~大家難得約好左~
你咪帶埋你囡囡去囉~會唔會被我個仔玩死就另計呀~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1615#
發表於 10-3-13 11:20 |只看該作者
真係唔想再講呢個話題啦,都係嗰句啦,我唔應該多加意見架,又未必啱嘅,唔想影響到你地啦
原帖由 ikle 於 10-3-13 09:43 發表
講啦,我真係想知喎,唔該

[ 本帖最後由 wayso 於 10-3-13 11:24 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1616#
發表於 10-3-13 11:21 |只看該作者
咁實係日日最遲我啦
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 10:30 發表
今日遲咗喎,比sasa爬咗頭添....


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1617#
發表於 10-3-13 11:28 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 11:17 發表
嘻..都係我自己幻像出黎架咋


但我真係以為呢~哈哈


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1618#
發表於 10-3-13 11:29 |只看該作者
原帖由 meichi 於 10-3-13 11:17 發表
查詢BBQ既時間地點!!!唔該晒!


bbq時間係4月25日~
地點係(朗平)暫定


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1619#
發表於 10-3-13 11:29 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 10:30 發表
今日遲咗喎,比sasa爬咗頭添....
要返工 ?


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1620#
發表於 10-3-13 11:31 |只看該作者
原帖由 meichi 於 10-3-13 11:18 發表


兩個月識企!!!!
我寶兩個月多D成舊飯咁...

最叻發脾氣!!!


我個個腳仔好有力~2個月就識企啦~
好鬼勁~不過醫生叫我唔好比佢企咁多~
驚佢腳仔負荷太重~所以都好少比佢企~
見到佢企就抱下佢~我個仔好好揍~
可能佢知道我開刀掛~一出院2日就介左夜奶~
好少喊~除左病~平時就自己玩~
如果佢呀呀聲~就姐係要換片或肚餓~
唔會喊嫁~好好揍~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo