
原帖由 BeBeeBu 於 10-4-26 13:54 發表
祝晴晴生日快樂!!
各位媽咪, 一歲返健康院考試範圍係用手指公同食指拎餅仔食, 記緊勤加練習
媽媽口試範圍:
你個b識唔識手指指呀?
識唔識扶傢俬行? 識識唔識推車仔玩具? (我答佢我個女冇車仔玩)識唔識用紙巾抺咀?
(e ...
][img]
。 話雖如此, 諾諾生日嗰日, 我老公都借d意想帶細仔 (應該話一家四口先啱) 返去99度....莊香喎!! 但我唔肯呀, 新曆啫, 又唔係舊曆, 洗唔洗呀, 要的話, 你咪返去莊囉, 做咩要帶埋個仔去, 但你自己又唔會帶去, 又要我一齊返去......最最最激氣係99都未比利是諾諾, 做咩要返去
原帖由 cloudybobo 於 10-4-26 17:25 發表
首先, 多謝咁多位ee/朋友仔比諾諾的祝福, 諾諾回咗禮比我, 24/4 & 25/4呢兩天不斷講媽媽, 真係媽到頭暈呀, 但唔知點解今日就未媽過我![]()
煒煒媽, 我之前都講過的, bb咳得好勁, 有可能係鼻水倒流引起, 你再觀察下。 同埋呢, 你唔好今日呢個醫生, 天日又另一個醫生, 咁樣對煒煒唔好架, 你應該睇番同一個醫生, 咁先有病曆可跟。 我建議你睇番第一個醫生, 話比佢知食咗藥後, 煒煒的現況。
仲有, 你作病的話, 最近賣廣告的速效 (幸福), 同3埋通鼻配方 (必理痛....好辛苦呀嗰個廣告), 呢兩隻都幾work!!...