跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1601#
發表於 10-4-26 16:18 |只看該作者
sorry,今日好'興', 轉唔到個tune去覆post, 只可以睇......各位姊妹sorry!


伯爵府

積分: 16588


1602#
發表於 10-4-26 16:42 |只看該作者
熙媽,

你都要休息多d, 補番好個身體, 熙熙有你咁好心機嘅mama整愛心嘢食比佢, 佢實好快變肥仔熙啫

原帖由 QQ2006 於 10-4-26 13:55 發表
mj媽,

我返嚟喇~

星期五做完xx後, 個人好唔舒服呀, 又嘔又暈, 又掛住熙熙, 所以都拿拿聲出院返屋企, 一沖完涼就即刻攬住熙熙嚟錫, 仲搞醒埋熙熙添~

呢兩日個頭都間歇性咁暈下, 今日先叫做好D咋!

大家唔駛擔心我 ...
  


男爵府

積分: 6650

好媽媽勳章


1603#
發表於 10-4-26 17:04 |只看該作者
媽媽口試範圍:
你個b識唔識手指指呀? 未識喎
識唔識扶傢俬行? 識架, 仲可以上落梳化, 睇少眼都唔得, 最辛苦個果係我...
識唔識推車仔玩具? (我答佢我個女冇車仔玩) 識架(喜歡果啲車仔先至會推)
識唔識用紙巾抺咀? 唔識, 一有tissue係手就用9秒9秒放入口食, 所以我懷疑Clayton以為tissue可以的

原帖由 BeBeeBu 於 10-4-26 13:54 發表
祝晴晴生日快樂!!

各位媽咪, 一歲返健康院考試範圍係用手指公同食指拎餅仔食, 記緊勤加練習

媽媽口試範圍:
你個b識唔識手指指呀?
識唔識扶傢俬行? 識識唔識推車仔玩具? (我答佢我個女冇車仔玩)識唔識用紙巾抺咀?
(e ...

[ 本帖最後由 Okaya 於 10-4-26 17:05 編輯 ]
][img]


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1604#
發表於 10-4-26 17:13 |只看該作者
leung-baby,

唔洗 "興" 喎, 你都有c6出聲吖, 如果真係因為咁而曳咗, 咪大條道理唔好比你6299帶謙謙出街囉。

同埋呢....老一輩爭孫/寵孫/唔分黑白的錫係在所難免的, 我的做法係佢有佢幫, 我有我鬧 (我會當佢透明, 繼續教佢, 甚至搭番99句說話嚟鬧佢), 我唔理99咁多的, 你係真正想教好過細路, 小朋友自己都知的, 唔洗擔心喎。

呢d係我的實戰經驗呀, 你放心啦, 謙謙會聽你教的, 最最最緊要係.....佢對你心服口服!!


原帖由 leung-baby 於 10-4-26 16:18 發表
sorry,今日好'興', 轉唔到個tune去覆post, 只可以睇......各位姊妹sorry!


男爵府

積分: 6650

好媽媽勳章


1605#
發表於 10-4-26 17:13 |只看該作者
熙熙媽,

多休息呀, 又嘔又暈(我想係過度期), 身體好番啲食番啲補品, 加油!

原帖由 QQ2006 於 10-4-26 13:55 發表
mj媽,

我返嚟喇~

星期五做完xx後, 個人好唔舒服呀, 又嘔又暈, 又掛住熙熙, 所以都拿拿聲出院返屋企, 一沖完涼就即刻攬住熙熙嚟錫, 仲搞醒埋熙熙添~

呢兩日個頭都間歇性咁暈下, 今日先叫做好D咋!

大家唔駛擔心我 ...
][img]


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1606#
發表於 10-4-26 17:25 |只看該作者
首先, 多謝咁多位ee/朋友仔比諾諾的祝福, 諾諾回咗禮比我, 24/4 & 25/4呢兩天不斷講媽媽, 真係媽到頭暈呀, 但唔知點解今日就未媽過我

煒煒媽, 我之前都講過的, bb咳得好勁, 有可能係鼻水倒流引起, 你再觀察下。 同埋呢, 你唔好今日呢個醫生, 天日又另一個醫生, 咁樣對煒煒唔好架, 你應該睇番同一個醫生, 咁先有病曆可跟。 我建議你睇番第一個醫生, 話比佢知食咗藥後, 煒煒的現況。

仲有, 你作病的話, 最近賣廣告的速效 (幸福), 同埋通鼻配方 (必理痛....好辛苦呀嗰個廣告), 呢兩隻都幾work!!

b澄媽, 諾諾個媽媽 (即係我) 都唔識彈琴, 佢唔會有謙謙咁好艷福的

shingyan, 你找我, 我今日好忙呀!! 今早請咗假, 成朝 "滕來滕去" 累到我搭西鐵唔夠10mins的車程都瞓咗呀!!

[ 本帖最後由 cloudybobo 於 10-4-26 17:44 編輯 ]


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1607#
發表於 10-4-26 17:53 |只看該作者
熙媽,
小心身體, 熙熙留番你c6多d時間照顧佢啦. 你今次真係要明捷'保身'呀, 食多d好野嘞~~

原帖由 QQ2006 於 10-4-26 13:55 發表
mj媽,

我返嚟喇~

星期五做完xx後, 個人好唔舒服呀, 又嘔又暈, 又掛住熙熙, 所以都拿拿聲出院返屋企, 一沖完涼就即刻攬住熙熙嚟錫, 仲搞醒埋熙熙添~

呢兩日個頭都間歇性咁暈下, 今日先叫做好D咋!

大家唔駛擔心我 ...


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1608#
發表於 10-4-26 17:55 |只看該作者
細孖, 你仲有一條未答.

識唔識gup女?? 識, 仲眼都唔閃tim

原帖由 獅子bb 於 10-4-26 14:16 發表



多謝報料 ~~~~

以 mj 的情況一定肥佬

手指公同食指拎餅仔食 : 一時得,一時唔得
你個b識唔識手指指呀? 完全唔識,亦無意識
識唔識扶傢俬行? 識
識唔識推車仔玩具? oh ~~ 未買車仔俾佢玩
識唔識用紙巾抺咀? 吓 ?? ...


大宅

積分: 4035


1609#
發表於 10-4-26 17:58 |只看該作者
好嬲呀 今日因為老公夜晚放假所以今朝Nicole冇返婆婆到, 點知咁唔好彩我病咗, 傷風呀成個下晏個鼻失晒控咁流鼻水, 諗住個C6會醒水, 帶Nicole返婆婆到等我可以休息同埋唔怕傳染佢, 點知C6係咁話唔怕, 我心諗實唔怕啦, 到佢病你又會呢樣嗰樣, 又話我好傳染比個囡, C6為咗見多個女一面, 就完全唔理我感受, 男人永遠都自私的...C6我憎死你呀!!!

[ 本帖最後由 carrie0106 於 10-4-26 17:59 編輯 ]


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1610#
發表於 10-4-26 17:58 |只看該作者
多謝你開解, 而家放工就無野嘞,因為我知一返到去個仔就係屬於我架嘞 係咪好變態呢!!
唔知係咪c6預見到呢個情況唔想生住呢

原帖由 cloudybobo 於 10-4-26 17:13 發表
leung-baby,

唔洗 "興" 喎, 你都有c6出聲吖, 如果真係因為咁而曳咗, 咪大條道理唔好比你6299帶謙謙出街囉。

同埋呢....老一輩爭孫/寵孫/唔分黑白的錫係在所難免的, 我的做法係佢有佢幫, 我有我鬧 (我會當佢透明, ...


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1611#
發表於 10-4-26 18:00 |只看該作者
oh~~ 即你你嬲佢錫個女唔錫你?? 狹醋??


原帖由 carrie0106 於 10-4-26 17:58 發表
好嬲呀 今日因為老公夜晚放假所以今朝Nicole冇返婆婆到, 點知咁唔好彩我病咗, 傷風呀成個下晏個鼻失晒控咁流鼻水, 諗住個C6會醒水, 帶Nicole返婆婆到等我可以休息同 ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1612#
發表於 10-4-26 18:06 |只看該作者
我同你同枱架, 我都係咁的人, 點會話你變態吖。 想當年我都成霸住大仔的, 盡量唔比99見的。 不過而家有兩個, 佔有欲無咁強 。 話雖如此, 諾諾生日嗰日, 我老公都借d意想帶細仔 (應該話一家四口先啱) 返去99度....莊香喎!! 但我唔肯呀, 新曆啫, 又唔係舊曆, 洗唔洗呀, 要的話, 你咪返去莊囉, 做咩要帶埋個仔去, 但你自己又唔會帶去, 又要我一齊返去......最最最激氣係99都未比利是諾諾, 做咩要返去

原帖由 leung-baby 於 10-4-26 17:58 發表
多謝你開解, 而家放工就無野嘞,因為我知一返到去個仔就係屬於我架嘞 係咪好變態呢!!
唔知係咪c6預見到呢個情況唔想生住呢


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1613#
發表於 10-4-26 18:09 |只看該作者
有咩好嬲呀, 你病麻, 戴番個口罩, 咪全權交nicole比你老公囉, 想見個女, 佢無錯的; 你已經好幸福啦, 我呀, 病咗都要照顧兩個呀....你唔好咁嬲啦。

原帖由 carrie0106 於 10-4-26 17:58 發表
好嬲呀 今日因為老公夜晚放假所以今朝Nicole冇返婆婆到, 點知咁唔好彩我病咗, 傷風呀成個下晏個鼻失晒控咁流鼻水, 諗住個C6會醒水, 帶Nicole返婆婆到等我可以休息同 ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1614#
發表於 10-4-26 18:10 |只看該作者
放工lu


男爵府

積分: 6650

好媽媽勳章


1615#
發表於 10-4-26 18:11 |只看該作者
嘩嘩....嚟梗, 遲到好過冇到, 今有啲忙又冇記性, 冇同諾諾和睛睛講生日快樂, 快高長大, 最後祝兩位BB及BB媽媽爸爸有一個開心的一歲慶祝活動, yeah!

原帖由 cloudybobo 於 10-4-26 17:25 發表
首先, 多謝咁多位ee/朋友仔比諾諾的祝福, 諾諾回咗禮比我, 24/4 & 25/4呢兩天不斷講媽媽, 真係媽到頭暈呀, 但唔知點解今日就未媽過我

煒煒媽, 我之前都講過的, bb咳得好勁, 有可能係鼻水倒流引起, 你再觀 ...
][img]


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1616#
發表於 10-4-26 19:56 |只看該作者
有咩好嬲喎, 到你c6見都唔想見個女時, 你先上嚟嬲都唔遲喇! 我諗你都係嬲你c6掛住個女, 唔理你病姐~

原帖由 carrie0106 於 10-4-26 17:58 發表
好嬲呀 今日因為老公夜晚放假所以今朝Nicole冇返婆婆到, 點知咁唔好彩我病咗, 傷風呀成個下晏個鼻失晒控咁流鼻水, 諗住個C6會醒水, 帶Nicole返婆婆到等我可以休息同 ...

[ 本帖最後由 QQ2006 於 10-4-26 20:17 編輯 ]


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


1617#
發表於 10-4-26 20:20 |只看該作者
原帖由 cloudybobo 於 10-4-26 17:25 發表
首先, 多謝咁多位ee/朋友仔比諾諾的祝福, 諾諾回咗禮比我, 24/4 & 25/4呢兩天不斷講媽媽, 真係媽到頭暈呀, 但唔知點解今日就未媽過我

煒煒媽, 我之前都講過的, bb 咳得好勁, 有可能係鼻水倒流引起, 你再觀察下。 同埋呢, 你唔好今日呢個醫生, 天日又另一個醫生, 咁樣對煒煒唔好架, 你應該睇番同一個醫生, 咁先有病曆可跟。 我建議你睇番第一個醫生, 話比佢知食咗藥後, 煒煒的現況。

仲有, 你作病的話, 最近賣廣告的速效 (幸福), 同3埋通鼻配方 (必理痛....好辛苦呀嗰個廣告), 呢兩隻都幾work!!...


我都唔係想今日呢個,天日果個嫁! 個醫生放假我唔想睇替工! 我就搵番我睇開個醫生! 果個都有好多B睇! 10個有3-4個!

而家我冇去睇葵芳個醫生係因為佢越來越多人睇,等佢要等成2個鍾先有得睇,所以先睇第二個! 果個係係樓下! 但葵芳醫生話樓下集團醫生開D藥太重,唔識合比煒煒年紀食,應該少番一半份量先得! 所以C6話以後要去番葵芳睇佢至安心!


別墅

積分: 814


1618#
發表於 10-4-26 22:31 |只看該作者
今日好忙呀!!依架Brendon瞓左先有時間bk下咋!!
追下post先!!


別墅

積分: 814


1619#
發表於 10-4-26 22:36 |只看該作者
原帖由 QQ2006 於 10-4-26 19:56 發表
有咩好嬲喎, 到你c6見都唔想見個女時, 你先上嚟嬲都唔遲喇! 我諗你都係嬲你c6掛住個女, 唔理你病姐~


熙熙ma,你點呀,你真係要休息多d呀!!唔好bk咁多啦........休息多d,我地0905mami會等你呀!!


別墅

積分: 814


1620#
發表於 10-4-26 22:43 |只看該作者
原帖由 Okaya 於 10-4-26 18:11 發表
嘩嘩....嚟梗, 遲到好過冇到, 今有啲忙又冇記性, 冇同諾諾和睛睛講生日快樂, 快高長大, 最後祝兩位BB及BB媽媽爸爸有一個開心的一歲慶祝活動, yeah!


黎黎黎........有心唔怕遲!!
祝諾諾同晴晴生日快樂,越大越精靈!!一年啦,真係過得好快!!
諗番起一年前嘅情景,真係有d感觸!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo