跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4204


1601#
發表於 10-6-15 15:52 |只看該作者
2大1細~ 唔該~~
原帖由 bduck 於 10-6-15 15:35 發表


YuHangMum, 我1大1B, butterflytree就2大1B..唔該~~

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1602#
發表於 10-6-15 15:53 |只看該作者
你又係呀~ 咁e家囡囡好d無 ???

其他bb會唔會都一樣呀????

原帖由 bduck 於 10-6-15 15:30 發表


我又搭....我個女第一次食米糊又係果晚瞓得唔好....
         


大宅

積分: 2312


1603#
發表於 10-6-15 15:57 |只看該作者
原帖由 deerdeer 於 10-6-15 15:53 發表
你又係呀~ 咁e家囡囡好d無 ???

其他bb會唔會都一樣呀????


我個女開始時食20 ml, 但無乜特別唔妥, 但最初poo poo少咗d lor...


男爵府

積分: 9185


1604#
發表於 10-6-15 16:00 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 15:41 發表
不知四點半前, 可不可以給個大約大人數我, 我同cafe講, 講明先, 我先給depsoit, 大家不好不出現呀!


好..18個大人, 10個bb..


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1605#
發表於 10-6-15 16:00 |只看該作者
那麼快出了2隻牙, 好厲害呀~~
原帖由 monkeema 於 10-6-15 15:40 發表
Hi, 大家好! 我b女都係1月出世,仲食緊人奶...最近佢出緊2隻牙仔,埋身餵佢會食食下突然咬落黎疼到我標眼水



大宅

積分: 2198


1606#
發表於 10-6-15 16:11 |只看該作者
咁有咩coments呀, 好大座 ?
原帖由 deerdeer 於 10-6-15 15:50 發表
Ameda電動雙泵==> 我用緊呀~


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1607#
發表於 10-6-15 16:15 |只看該作者
都幾好...quiet and can adjust sucksion 起碼好過Medela mini....

至於大唔大呀~ 我覺得ok唔係好大座wor.....

原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 16:11 發表
咁有咩coments呀, 好大座 ?
         


大宅

積分: 2115


1608#
發表於 10-6-15 16:17 |只看該作者
其實又唔駛話多謝唔多謝...你問咗我先, 等我同意先入來都係尊重我係this thread作者. 我開條thread係公開的...其實只要唔係揾交嗌嘅post, 就welcome架嘞!

大家都係1001媽媽, 大家上BK都係想傾吓BB嘢...做唔做得成朋友係緣份, 做唔成都唔好係敵人嘛

另外...有mama問可唔可以繼續同佢傾計? 我真的俾佢笑死...我唔攪小圈子的...all mama are welcome!!! 雖然我主力reply this thread...但有時都會去唔到thread到傾的!
anyway...hope all mama happy!


原帖由 totorohome 於 10-6-15 15:04 發表
真係好多謝bbyee既一番說話,開頭我地諗如果入黎講野會唔會又比人話我地惡,但係今次係佢同意我地咁做,因為佢都認為我地要講返一d事實比大家知,所以我而家講既野,並唔係要針對任何人,或者撩交嗌,我地係事前得到bbyee邀 ...


大宅

積分: 2115


1609#
發表於 10-6-15 16:20 |只看該作者
I still waiting 2 mama reply..incase they come I call you ar
原帖由 bduck 於 10-6-15 16:00 發表


好..18個大人, 10個bb..


男爵府

積分: 9185


1610#
發表於 10-6-15 16:23 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 16:20 發表
I still waiting 2 mama reply..incase they come I call you ar


定你直接call YuHangMum? 可能要佢幫手改人數...你pm佢問佢羅電話...


大宅

積分: 2115


1611#
發表於 10-6-15 16:25 |只看該作者
the contact list you send me without her number?
I check check sin
原帖由 bduck 於 10-6-15 16:23 發表


定你直接call YuHangMum? 可能要佢幫手改人數...你pm佢問佢羅電話...


大宅

積分: 2115


1612#
發表於 10-6-15 16:29 |只看該作者
今日寫咗太多其它嘢嘞...寫返Brad仔先
今日3:00個餐都係5mins, 但好少少係玩完半個鐘...肯再食7-8mins
好玩嘢呀


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1613#
發表於 10-6-15 16:49 |只看該作者
同意....我地好welcome不同mami來一起交流...不存在任何惡意.....如果有mami 在不同thread傾.....我地都唔會delete人地.....也不會賊喊捉賊....係咁多......

原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 16:17 發表
其實又唔駛話多謝唔多謝...你問咗我先, 等我同意先入來都係尊重我係this thread作者. 我開條thread係公開的...其實只要唔係揾交嗌嘅post, 就welcome架嘞!

大家都係1001媽媽, 大家上BK都係想傾吓BB嘢...做唔做得成朋 ...
         


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1614#
發表於 10-6-15 16:50 |只看該作者
肯食就好啦~

原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 16:29 發表
今日寫咗太多其它嘢嘞...寫返Brad仔先
今日3:00個餐都係5mins, 但好少少係玩完半個鐘...肯再食7-8mins
好玩嘢呀
         


別墅

積分: 833


1615#
發表於 10-6-15 16:50 |只看該作者
原帖由 babytoe 於 10-6-15 00:58 發表
我地都成日不自覺咁讚阿仔好得意. 我老公成日問我有冇諗過阿仔會咁得意, 我次次都答佢冇, 因為我之前真係好驚佢出世mun雞豆皮大細眼大粒墨歪咀etc etc, 或者 simply 唔得意. 好在佢 came out perfect (at least in o ...


我都係咁話... hehe...
  


大宅

積分: 4204


1616#
發表於 10-6-15 16:55 |只看該作者
做咩咁曵~ EE打你PetPet
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 16:29 發表
今日寫咗太多其它嘢嘞...寫返Brad仔先
今日3:00個餐都係5mins, 但好少少係玩完半個鐘...肯再食7-8mins
好玩嘢呀

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


別墅

積分: 833


1617#
發表於 10-6-15 16:57 |只看該作者
原帖由 甄叮噹 於 10-6-14 23:08 發表
唔駛擔心, 佢會慢慢升番, 果時cayden仔入院, 由70跌到10呀, 佢而家都係15磅多d咋


仲有阿姑娘話最好 6 個月至比人奶之外既野 bb 食喎...
  


別墅

積分: 944


1618#
發表於 10-6-15 17:01 |只看該作者
same here, 2大1B. thanks!
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-15 15:34 發表


我唔記得講, 我係2大1B..thanks !


別墅

積分: 833


1619#
發表於 10-6-15 17:04 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-15 08:11 發表


我本來都無話有d咩特別feeling.覺得餵到咪餵囉。前日阿仔下午好"樓"計.老公點引佢玩都唔得,又唔係肚餓.無哂佢符,唯有比佢啜.佢一啜當然收哂聲,啜左5分鐘就瞓著左.我望住阿b,突然覺得好warm.原來阿b咁需要我架!:yumm ...


係囉,阿 b 紐計,我都剩係識比佢啜呢到板斧。hehe
  


大宅

積分: 2115


1620#
發表於 10-6-15 17:06 |只看該作者
佢仲要玩嘢到瞓平食, 我就好似半邊身掌上壓咁俾佢食...
佢真係想攞我命!!!

原帖由 miemiedongdong 於 10-6-15 16:55 發表
做咩咁曵~ EE打你PetPet

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo