跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2285


1601#
發表於 05-5-26 00:24 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

各位, 我 喇, 明天再傾....


男爵府

積分: 9720


1602#
發表於 05-5-26 00:25 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

e...裡面有d Day camp都好平o播! 諗諗先!

大碼BB媽媽 寫道:
[quote]
HeiHeiMa 寫道:
Thx! 妳有冇睇o岩?

[quote]
大碼BB媽媽 寫道:
cherryma/heiheima,剛剛check到,聖公會d活動原來有上網
http://www.skhlmc.org/summer_program/syp_course_frame.htm
睇睇呀,星期六28/5報名啦,報名前要入會先.form應該有得download.
[/quote]

我想比大碼學吓黏土班.不過要姨婆帶,要問咗佢先.[/quote]


男爵府

積分: 5169


1603#
發表於 05-5-26 00:25 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

不經不覺,我都係"無腦級".


男爵府

積分: 5169


1604#
發表於 05-5-26 00:26 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

goodnight,傑傑媽.


侯爵府

積分: 20954


1605#
發表於 05-5-26 00:26 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

個下火起, 又真係好難, 將句說話慢慢組織 :mrgreen:
大碼BB媽媽 寫道:
係呀,但講嘢用字,特別係閙仔個陣,好難改.


男爵府

積分: 9720


1606#
發表於 05-5-26 00:26 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

71都好! 不過o使唔o使好早book?

cherrybibi 寫道:
妳地唔好等我喇, 妳地入去先喇 Or 7月1日先一齊去
[quote]
HeiHeiMa 寫道:
611會唔會諗諗呢?
不過, Cherryma入到去咪好晏!
[/quote]


侯爵府

積分: 20954


1607#
發表於 05-5-26 00:27 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

liwoodma >> 好快嚟, 又好快走 ga 喇, 放心喇


侯爵府

積分: 20954


1608#
發表於 05-5-26 00:28 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

恭喜, 恭喜
大碼BB媽媽 寫道:
不經不覺,我都係"無腦級".


男爵府

積分: 5169


1609#
發表於 05-5-26 00:29 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

71而家已經可以book,可以check吓,多唔多位. daycamp好少滿,有成幾百個位,611而家都有200-300個位,除非有團體包營啦! :lol:


男爵府

積分: 9720


1610#
發表於 05-5-26 00:29 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

傑ma, 88!

係呀, 有時閙起上o黎, 點會諗得咁多!

liwoodma:
遲d妳就知! 而家有心理準備都好!

cherrybibi 寫道:
個下火起, 又真係好難, 將句說話慢慢組織 :mrgreen:
[quote]
大碼BB媽媽 寫道:
係呀,但講嘢用字,特別係閙仔個陣,好難改.
[/quote]


男爵府

積分: 5169


1611#
發表於 05-5-26 00:29 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

講講吓,唔見咗jennie嘅? ?-(


侯爵府

積分: 20954


1612#
發表於 05-5-26 00:30 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

傑媽 >> Good nite

heiheima, 大碼媽, liwoodma >> 我都瞓喇, Nite nite

大碼媽 >> 妳聽朝同老公去食返個 sweet 早餐喇


男爵府

積分: 9720


1613#
發表於 05-5-26 00:30 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

佢話陪訓o麻! 可能自己都訓著o左!

大碼BB媽媽 寫道:
講講吓,唔見咗jennie嘅? ?-(


男爵府

積分: 5169


1614#
發表於 05-5-26 00:31 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

不過好在,大碼仔都好肯聽道理.都有番少少安慰.
cherrybibi 寫道:
個下火起, 又真係好難, 將句說話慢慢組織 :mrgreen:
[quote]
大碼BB媽媽 寫道:
係呀,但講嘢用字,特別係閙仔個陣,好難改.
[/quote]


男爵府

積分: 9720


1615#
發表於 05-5-26 00:32 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

聽日問o下d人有冇興趣先!
大碼ma, 妳今晚唔o使陪睇波咩?

大碼BB媽媽 寫道:
71而家已經可以book,可以check吓,多唔多位. daycamp好少滿,有成幾百個位,611而家都有200-300個位,除非有團體包營啦! :lol:


男爵府

積分: 5169


1616#
發表於 05-5-26 00:32 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

cherrybibi 寫道:
傑媽 >> Good nite

heiheima, 大碼媽, liwoodma >> 我都瞓喇, Nite nite

大碼媽 >> 妳聽朝同老公去食返個 sweet 早餐喇


goodnight cherryma,聽朝同老公去食返個 sweet 早餐?我同大碼返完學,佢都唔知起身未?


男爵府

積分: 9720


1617#
發表於 05-5-26 00:33 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

我個仔左耳入右耳出! 同佢講果陣點晒頭, 隔一陣又o黎過!

大碼BB媽媽 寫道:
不過好在,大碼仔都好肯聽道理.都有番少少安慰.
[quote]
cherrybibi 寫道:
個下火起, 又真係好難, 將句說話慢慢組織 :mrgreen:
[quote]
大碼BB媽媽 寫道:
係呀,但講嘢用字,特別係閙仔個陣,好難改.
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 9720


1618#
發表於 05-5-26 00:34 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

Cherryma:


男爵府

積分: 5169


1619#
發表於 05-5-26 00:35 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

HeiHeiMa 寫道:
大碼ma, 妳今晚唔o使陪睇波咩?

唔o使喎,佢話我睇親利物浦,佢隊波都 ,所以咁重要嘅賽事,係唔洗陪嘅.


男爵府

積分: 9720


1620#
發表於 05-5-26 00:35 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

閙完仔都好攰 !
喇!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo