當然啦!又無陪月,又無工人,又無鐘點,暫時我唔得啦!見到個廚房亂七八joe,個心都亂曬!!!我已經搵緊鐘點啦!暫時想搵日日都黎,每日2小時。
不過點都會用埋個陪月今個星期,等我食曬d中藥,睇下身體點先決定。我唔會急,一步一步黎決定。佢都唔係差到要即走,只係非常唔值lee個價錢!
錢如果可以解決問題,我都會用錢解決先!暫時真的需要人,無辦法,好快我就可以pick up到!
最衰我有手痛,真係超激氣!其實做起上黎,都唔記得左手痛!做完先知痛!
依加每日都訓多左,上手左,d野快左,係衰在bb大左,多左風,難掃d,side太長時間餵夜奶!