烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


水晶宮

積分: 64904


1601#
發表於 12-5-5 22:26 |只看該作者

引用:老麵種整好啦。係咪咁樣呀+ +

原帖由 88328mama 於 12-05-05 發表
老麵種整好啦。係咪咁樣呀
係啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 14865


1602#
發表於 12-5-5 22:26 |只看該作者

引用:Quote:yanyvonne+發表於+12-5-5+21:55+我都

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
我 fd 同我 total : 9kgs, 佢問我, 咪順手買 d 咁啫, 諗住有人有興趣的話, 咪讓 d 畀人試下都無壞嘛 ~~ :th ...
你果fd吾係Yvonne 吖!又係有蜜糖粒既!9kg由日本訂番黎,還是手提呀!如果手提真係攞死人!




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1603#
發表於 12-5-5 22:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+worldrecord+於+12-05-05+發

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
唔啦

$30 焗一機包咋!
好貴呀




[/url]


大宅

積分: 1314


1604#
發表於 12-5-5 22:29 |只看該作者

引用:想請問大家用的金安琪酵母係咪下面幅圖:[im

原帖由 331siuho 於 12-05-05 發表
想請問大家用的金安琪酵母係咪下面幅圖:

myphoto.jpg





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1605#
發表於 12-5-5 22:30 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-5 22:17
我搵唔到手作天然啊另一半今日都見到,不過最後放低了



...
梗係無啦, 喺 fb 畀人搶購晒喇 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1606#
發表於 12-5-5 22:30 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-5 22:16
四本我都有


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1607#
發表於 12-5-5 22:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-05-05+發表吾

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
你老細知唔知你浸酒?
可能下次叫你上去浸




[/url]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1608#
發表於 12-5-5 22:31 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-5-5 22:22
四本加兩本我都無!
證明你慳家嘛 !!!


水晶宮

積分: 64904


1609#
發表於 12-5-5 22:32 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-5+22:17+我搵唔到

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
梗係無啦, 喺 fb 畀人搶購晒喇 ~~




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 14865


1610#
發表於 12-5-5 22:33 |只看該作者

引用:Quote:chowbbhk+發表於+12-5-5+22:22+四本

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
證明你慳家嘛 !!!
其他講整麵包都接近10本!所以要慳家!




水晶宮

積分: 64904


1611#
發表於 12-5-5 22:33 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

想上堂學搓包既朋友們。。。我今日路經二記,佢都有搓包堂上,仲只要有6位或以上,時間同食譜任我地揀啊有冇興趣



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1612#
發表於 12-5-5 22:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+worldrecord+於+12-05-05+發

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
但我兩樽都一齊風乾一齊入樽架喎又會得一樽有事超嘔心啊



...
咁奇




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1613#
發表於 12-5-5 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 Ruby1219 於 12-05-05 發表
natalie, can i have one pack of cucoa flour plsssss.
Ok




子爵府

積分: 14865


1614#
發表於 12-5-5 22:35 |只看該作者

引用:想上堂學搓包既朋友們。。。我今日路經二記

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
想上堂學搓包既朋友們。。。我今日路經二記,佢都有搓包堂上,仲只要有6位或以上,時間同食譜任我地揀啊:su ...
你去c竇開文件啦!清楚d




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1615#
發表於 12-5-5 22:35 |只看該作者

引用:老麵種整好啦。係咪咁樣呀+ +

原帖由 88328mama 於 12-05-05 發表
老麵種整好啦。係咪咁樣呀
Yes




大宅

積分: 1533

畀面勳章


1616#
發表於 12-5-5 22:35 |只看該作者

引用:Quote:Ruby1219+發表於+12-5-5+22:08+i+wan

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
OK, 等我整理下先 !!!

稍後再通知大家 !!!
我又想試呀,可唔可以預埋我!





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1617#
發表於 12-5-5 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 natalielin 於 12-05-05 發表
機都唔掂,仲學人手搓
係喎




大宅

積分: 1533

畀面勳章


1618#
發表於 12-5-5 22:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyvonne+於+12-05-05+發表

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
買啦買啦 而家買左好後悔,後悔太遲買





大宅

積分: 1533

畀面勳章


1619#
發表於 12-5-5 22:37 |只看該作者

引用:想上堂學搓包既朋友們。。。我今日路經二記

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
想上堂學搓包既朋友們。。。我今日路經二記,佢都有搓包堂上,仲只要有6位或以上,時間同食譜任我地揀啊:su ...
有興趣,預埋我!




水晶宮

積分: 64904


1620#
發表於 12-5-5 22:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表但我

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
咁奇
係啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo