跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48885


1601#
發表於 06-4-21 15:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei721

好彩我都有條女唔係實流晒口水


大宅

積分: 2696


1602#
發表於 06-4-21 15:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

hi all
想問下大家你地有無試過係甘??
自從有左後2-3個月, 小便D 尿好黃, 由其一早起身果督,係深黃色, 但自已唔覺得有熱氣, 點解呢, 同埋可以食D 嘜野改善。

mei
OP D 相好靚, 囡囡成日笑,仲笑得好甜.


子爵府

積分: 12388


1603#
發表於 06-4-21 16:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

sara-ma
印象中好似話係同hormones有關.
你都笑多d, 生個開心果丫


珍珠宮

積分: 34740


1604#
發表於 06-4-21 17:56 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

kenji 友

唔該可唔可以比kenji個中文地址比我呀?


大宅

積分: 2696


1605#
發表於 06-4-22 08:47 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei
thanks! 我會提自已做個開心mami, 生番個開心果.

googoo
Kenjimusik detail address唔係太清楚tim: TST 麼地道.
你打比ms chow 問下: 2311-3926 or 9235-0612


男爵府

積分: 8163


1606#
發表於 06-4-22 09:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀))))

他貓
op好呀, 今個星期join唔到你, 搵次一齊呀
阿仔今次無


子爵府

積分: 12388


1607#
發表於 06-4-22 10:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory
唔好爭飯食喎 :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 8163


1608#
發表於 06-4-22 10:32 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


'痴'下都得掛 :tongue: :tongue: :tongue:


子爵府

積分: 12388


1609#
發表於 06-4-22 10:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory
我諗卓渝會好受歡迎, 到時反而多左班 '孤兒仔'

星期六有你陪我真好

j-shoppers 星期一可能有貨喇


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


1610#
發表於 06-4-22 10:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory / mei,
you are not alone, 仲有我都係要返星期六 :-( :-(

tatacat,
how is tiffany today? 聽日去得OP嗎?

sara-mama,
你幾時生? 上次講醫院new floors會9月搞掂既, 而家又有d阻滯, 佢地有兩層既decoration要折晒重新做過(話唔夠靚wor:tongue:), 好大機會要遲1個月先搞得掂.


男爵府

積分: 8163


1611#
發表於 06-4-22 11:04 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

美/積奇
星期六人少少, 不過好快放工


gathering時大既會同cy玩, 班仔可能亂作一團, 互搶, 互追 有貨正 幾時比$$


大宅

積分: 4493


1612#
發表於 06-4-22 12:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)



Glory:
彤彤出疹. 佢而家好似花面貓, 成面成身成手都好多紅點點, 幾駭人下.

Jackie:
明天op好忟下, bean一定唔放人.
今明兩日都要stay home, 悶c我lu. :-( :-(

仔仔友:
琴晚shop得chat得eat得好happy….好耐未試過lu. 搵次再encore.


子爵府

積分: 12388


1613#
發表於 06-4-22 14:18 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata
我同MC冇緣, 尋日finally去左central library.
本來想今日收工去朝聖,,,, 點知依家先走得


禁止訪問

積分: 6817


1614#
發表於 06-4-22 18:30 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3608


1615#
發表於 06-4-22 20:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Somimi,

咩聖誕仲未比你嗎 ? Easter party ok, 無問題..

Tata,

知道是mug疹未 ?

mei,

好彩你有咁多人幫你, 如果唔係揍着2個, 個hb又走去影相, 真係好辛苦的, 這個我好好好明白的...

cy好趣緻呀, 搵次我們一齊op, 我幫你揍cy...........一陣啦..


禁止訪問

積分: 6817


1616#
發表於 06-4-22 22:18 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2888


1617#
發表於 06-4-23 02:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Sorry for my late reply, 我呢2日超忙ING (就係為左D泳衣)
dear all beauty mum,
我執緊嫁啦, 希望最快可以係mon/tue比大家睇相啦.

somimi,
有大人嫁, 男/女/男童/女童, 仲有oversize添噃~~~2件頭, 一件過, 三件配搭都有呀.

^o^,
唔多唔小我地都由02-06識左4/5年啦呵, 拆頭? 一定要有啦, 係唔係? d泳衣係roxy同nike都有嫁.

哥,
叻乜鬼呀, 多謝大家比面咋.

tata,
ok啦, 我今日執左貨, d女童好靚. 有d仲好特別

心心,
咪玩啦, 我做mode, 我驚我老公追斬我.

a ma,
我好努力咁執緊

popo,
thanks!!


子爵府

積分: 12388


1618#
發表於 06-4-23 12:21 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

zeke
係咪清一色泳裝?


禁止訪問

積分: 6817


1619#
發表於 06-4-23 13:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4493


1620#
發表於 06-4-23 14:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

今天天氣 ho ho h o ~

che:
妳plan去邊?
Hokkaido ~ plan緊. 妳去過未? 知唔知peak 同唔 peak價錢差幾遠?
Re: 練習 ~ 彤彤無心機. 一味想快快做完就算. 好擔心佢K2點寫字.

mei:
cw琴晚最後有奶飲嗎?

toma / Jackie:
今日op多唔多人?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo