烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1601#
發表於 12-7-27 21:48 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 16:46
我睇緊呢d野..有時間可能整月餅..

呢d假蜜糖..可入焗..


...晌價記買果隻..美國桶蜜糖 $65, 佢話可以BAKING....會唔會係假?
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1602#
發表於 12-7-27 21:55 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 17:14
最平..上環Gateway..16oz咁..2百幾.但得2隻


早排忍唔住買左PK 果枝$92但唔捨得用...點知跟住有減價, 見 另一隻(你相無)減左成10元, 又走去買多一枝...E+ 放曬晌屋企度 ....陣宅....
Stay Hungry , stay foolish !!


伯爵府

積分: 15926


1603#
發表於 12-7-27 22:23 |只看該作者


題外話..我用呢d樽裝...右邊個枝係原裝..永安有..細樽 連咀29.9 呢隻SIZE好似39.9.

左邊係抄..但抄得好...乜樽都入到..啤酒樽..原裝大枝的油樽..正..


伯爵府

積分: 15926


1604#
發表於 12-7-27 22:26 |只看該作者
本帖最後由 柒子 於 12-7-27 22:27 編輯
hinhin_ma 發表於 12-7-27 21:55
早排忍唔住買左PK 果枝$92但唔捨得用...點知跟住有減價, 見 另一隻(你相無)減左成10元, 又走去買多一枝.. ...

乜口味.

Light 定 Amber?


加在乳酪度當 dressing或就咁食都好好的..


男爵府

積分: 8605


1605#
發表於 12-7-27 22:33 |只看該作者

引用:Quote:柒子+發表於+12-7-27+15:51+我就應唔

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-27 發表
用CREAM 所吸收GE 脂肪,重多過用牛油成倍計....好味GE野, 都是耐不耐先食下好D.....
...
最近做ABC包都有落cream難怪一直都減唔到肥啦




伯爵府

積分: 15926


1606#
發表於 12-7-27 22:34 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-7-27 21:48
...晌價記買果隻..美國桶蜜糖 $65, 佢話可以BAKING....會唔會係假?

應唔會假.

係咪隻隻都合入焗爐...有D人話唔係隻隻入得.

佢地所講的人工蜜糖..就唔係天然..好似整轉化糖咁..

咁邊隻蜜..百花蜜定乜蜜..真係試過先知了..



伯爵府

積分: 15926


1607#
發表於 12-7-27 22:40 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-27 22:33
最近做ABC包都有落cream難怪一直都減唔到肥啦



快反璞歸真..重回窮鬼食包的宿命吧..嗚.....


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1608#
發表於 12-7-27 22:52 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-27 22:33
最近做ABC包都有落cream難怪一直都減唔到肥啦
我都係見盒cream有剩用埋佢,我吾會次次落cream, 巧貴呀


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1609#
發表於 12-7-27 22:53 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 22:26
乜口味.

Light 定 Amber?
我就比亞仔食pancake時落楓糖!


伯爵府

積分: 15926


1610#
發表於 12-7-27 22:56 |只看該作者
GG9190 發表於 12-7-27 22:53
我就比亞仔食pancake時落楓糖!

有益呀!



男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1611#
發表於 12-7-27 22:59 |只看該作者

引用:題外話..我用呢d樽裝...右邊個枝係原裝..永

原帖由 柒子 於 12-07-27 發表
題外話..我用呢d樽裝...右邊個枝係原裝..永安有..細樽 連咀29.9 呢隻SIZE好似39.9.

左邊係抄..但抄得好. ...
個咀邊樹有得賣?又中毒了。今天放工出沙田mama,唔見有日清粉,連楓糖都無,走返去一田,買左支80幾蚊既。




男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1612#
發表於 12-7-27 23:02 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

仲買左Market O 朱古力同芝士薯片
1343401331726.jpg




珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1613#
發表於 12-7-27 23:04 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-27 22:59
個咀邊樹有得賣?又中毒了。今天放工出沙田mama,唔見有日清粉,連楓糖都無,走返去一田,買左支80幾蚊既。



...
吾係喎,我中午去仲有好多包架!曰清粉吾係同其他啲baking 嘢擺埋一齊架,
佢擺係近尾收銀嗰啲一排排架到。


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1614#
發表於 12-7-27 23:08 |只看該作者

引用:Quote:KBIB2008+發表於+12-7-27+22:59+個咀

原帖由 GG9190 於 12-07-27 發表
吾係喎,我中午去仲有好多包架!曰清粉吾係同其他啲baking 嘢擺埋一齊架,
佢擺係近尾收銀嗰啲一排排架到。 ...
收銀前那一行麻?我只見到其它牌子




水晶宮

積分: 56409


1615#
發表於 12-7-27 23:09 |只看該作者

引用:我地個個都被導到整abc包,仲有邊個未交功

原帖由 NoelB 於 12-07-27 發表
我地個個都被導到整abc包,仲有邊個未交功課收工回來看看,個a發得不算很大,已放室溫個半鐘,準備 ...
咪係,整左呢個,又唔整17 小時啦!不過呢個用好多蛋



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1616#
發表於 12-7-27 23:11 |只看該作者

引用:題外話..我用呢d樽裝...右邊個枝係原裝..永

原帖由 柒子 於 12-07-27 發表
題外話..我用呢d樽裝...右邊個枝係原裝..永安有..細樽 連咀29.9 呢隻SIZE好似39.9.

左邊係抄..但抄得好. ...
呀7 哥你真係好多法宝!左邊嗰個邊度買架?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1617#
發表於 12-7-27 23:12 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-27 23:08
收銀前那一行麻?我只見到其它牌子
噢!真係咁crazy, 賣得好快啊!


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1618#
發表於 12-7-27 23:13 |只看該作者
本帖最後由 GG9190 於 12-7-27 23:16 編輯
jenniecatcat 發表於 12-7-27 23:09
咪係,整左呢個,又唔整17 小時啦!不過呢個用好多蛋

仲係浄係用蛋白,又剩晒啲蛋黃!


水晶宮

積分: 56409


1619#
發表於 12-7-27 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hinhin_ma+於+12-07-27+發表

原帖由 NoelB 於 12-07-27 發表
最近做ABC包都有落cream難怪一直都減唔到肥啦
我下次會試嗰140 cream 轉做奶,同減10 克奶,因用金像好濕,今次要加多啲粉,同唔鐘意落cream ,個包好重同"立"口。



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1620#
發表於 12-7-27 23:24 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-7-27+23:0

原帖由 GG9190 於 12-07-27 發表
本帖最後由 GG9190 於 12-7-27 23:16 編輯
蛋黃用來整焦糖燉蛋,屋企附近間烘焙店早前有啲疏乎梨盅3,4蚊個,諗住自己都唔整無買,而家特價貨賣晒lu.




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo