跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51182


1601#
發表於 06-9-28 11:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HinMa

係呀,你唔舒服呀,快d去睇醫生啦!
咩病呀,係咪感冒呀?
HinMa 寫道:
HIN_bb,
早晨!
我今日作病,一陣去睇醫生.


男爵府

積分: 5403


1602#
發表於 06-9-28 11:21 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽: ic, 我一login 就入呢度...唔怪得之我唔知有新訊息la
HinMa: 你今日病呀, 小心身體呀
Hin_bb: 你今日咁晏先至入黎....

TszHin媽咪 寫道:
而家要去首頁時先會有notify ga~[quote]
homacarol 寫道:
唔知點解, 以前會notify 我有新既私人訊息, 但而家無既 ??
[quote]


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


1603#
發表於 06-9-28 11:25 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HIN_bb & homacarol,
我喉嚨痛又鼻塞,但綽綽今朝都有傑既鼻涕,我地兩個都係作病,下個星期hinhin要打針,我要快d好番,費事傳染hinhin.


男爵府

積分: 5403


1604#
發表於 06-9-28 11:39 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HinMa:
係唔係學校打針? 定係自己出去打感冒針?
呢排天氣唔好朝早加多件外套穩陣d


水晶宮

積分: 51182


1605#
發表於 06-9-28 11:43 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係呀,之前有野做緊
homacarol 寫道:
TszHin媽: ic, 我一login 就入呢度...唔怪得之我唔知有新訊息la
HinMa: 你今日病呀, 小心身體呀
Hin_bb: 你今日咁晏先至入黎....

[quote]
TszHin媽咪 寫道:
而家要去首頁時先會有notify ga~[quote]
homacarol 寫道:
唔知點解, 以前會notify 我有新既私人訊息, 但而家無既 ??
[quote]
[/quote]


水晶宮

積分: 51182


1606#
發表於 06-9-28 11:45 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係呀,食左藥要多d休息啦!
咁綽綽有無返學呀?
HinMa 寫道:
HIN_bb & homacarol,
我喉嚨痛又鼻塞,但綽綽今朝都有傑既鼻涕,我地兩個都係作病,下個星期hinhin要打針,我要快d好番,費事傳染hinhin.


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


1607#
發表於 06-9-28 11:48 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,
我講既係學校打果支針,我意思係怕我感冒菌傳左俾hinhin既話,佢病就唔可以打學校果支針.

homacarol 寫道:
HinMa:
係唔係學校打針? 定係自己出去打感冒針?
呢排天氣唔好朝早加多件外套穩陣d


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


1608#
發表於 06-9-28 11:51 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HIN_bb,
有呀,因為佢番到學校先有鼻涕,而且佢無fever(touch wood).

HIN_bb 寫道:
咁綽綽有無返學呀?


水晶宮

積分: 51182


1609#
發表於 06-9-28 11:56 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係咪學校冷氣好涷呀,綽綽係咪著唔夠衫呀?
HinMa 寫道:
HIN_bb,
有呀,因為佢番到學校先有鼻涕,而且佢無fever(touch wood).

[quote]
HIN_bb 寫道:
咁綽綽有無返學呀?
[/quote]


水晶宮

積分: 51182


1610#
發表於 06-9-28 11:58 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你地學校幾多號打針呀?oscar 25�10打呀!
HinMa 寫道:
homacarol,
我講既係學校打果支針,我意思係怕我感冒菌傳左俾hinhin既話,佢病就唔可以打學校果支針.

[quote]
homacarol 寫道:
HinMa:
係唔係學校打針? 定係自己出去打感冒針?
呢排天氣唔好朝早加多件外套穩陣d
[/quote]


男爵府

積分: 5403


1611#
發表於 06-9-28 12:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我仲未知道學校要打針tim ......唔通呀囝又唔見左通告
HinMa 寫道:
homacarol,
我講既係學校打果支針,我意思係怕我感冒菌傳左俾hinhin既話,佢病就唔可以打學校果支針.

[quote]
homacarol 寫道:
HinMa:
係唔係學校打針? 定係自己出去打感冒針?
呢排天氣唔好朝早加多件外套穩陣d
[/quote]


水晶宮

積分: 51182


1612#
發表於 06-9-28 12:26 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你上學校網睇睇有無呢張通告?
homacarol 寫道:
我仲未知道學校要打針tim ......唔通呀囝又唔見左通告
[quote]
HinMa 寫道:
homacarol,
我講既係學校打果支針,我意思係怕我感冒菌傳左俾hinhin既話,佢病就唔可以打學校果支針.

[quote]
homacarol 寫道:
HinMa:
係唔係學校打針? 定係自己出去打感冒針?
呢排天氣唔好朝早加多件外套穩陣d
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 5403


1613#
發表於 06-9-28 12:38 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

睇左, 無....唔通之前派左我睇漏眼?
HIN_bb 寫道:
你上學校網睇睇有無呢張通告?
[quote]
homacarol 寫道:
我仲未知道學校要打針tim ......唔通呀囝又唔見左通告
[quote]
HinMa 寫道:
homacarol,
我講既係學校打果支針,我意思係怕我感冒菌傳左俾hinhin既話,佢病就唔可以打學校果支針.

[quote]
homacarol 寫道:
HinMa:
係唔係學校打針? 定係自己出去打感冒針?
呢排天氣唔好朝早加多件外套穩陣d
[/quote][/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


1614#
發表於 06-9-28 12:43 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你問下HinMa,tszhin媽咪張通告幾時派?
[quote]
homacarol 寫道:
睇左, 無....唔通之前派左我睇漏眼?
[quote]
HIN_bb 寫道:
你上學校網睇睇有無呢張通告?


男爵府

積分: 5403


1615#
發表於 06-9-28 12:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

佢地offline 左, 我陣間pm佢地先
食完lunch 再入黎
HIN_bb 寫道:
你問下HinMa,tszhin媽咪張通告幾時派?
[quote]
homacarol 寫道:
睇左, 無....唔通之前派左我睇漏眼?
[quote]
HIN_bb 寫道:
你上學校網睇睇有無呢張通告?


水晶宮

積分: 51182


1616#
發表於 06-9-28 13:08 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

OK!bye bye
homacarol 寫道:
佢地offline 左, 我陣間pm佢地先
食完lunch 再入黎 [quote]
HIN_bb 寫道:
你問下HinMa,tszhin媽咪張通告幾時派?
[quote]
homacarol 寫道:
睇左, 無....唔通之前派左我睇漏眼?
[quote]
HIN_bb 寫道:
你上學校網睇睇有無呢張通告?
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


1617#
發表於 06-9-28 13:41 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

我答左你啦....唔係學校通告黎ga....傻豬! [quote]
homacarol 寫道:
佢地offline 左, 我陣間pm佢地先
食完lunch 再入黎 [quote]


珍珠宮

積分: 35220


1618#
發表於 06-9-28 13:44 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hinma,

你唔舒服呀? 飲多d水呀.....takecare! 如果下星期hinhin打唔到針, 唔知學校會點安排呢
HinMa 寫道:
HIN_bb & homacarol,
我喉嚨痛又鼻塞,但綽綽今朝都有傑既鼻涕,我地兩個都係作病,下個星期hinhin要打針,我要快d好番,費事傳染hinhin.


珍珠宮

積分: 35220


1619#
發表於 06-9-28 13:45 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係你未有機會見到我個燦雞樣姐 hahahahaha.....[quote]
HIN_bb 寫道:
唔係既,你又溫柔,又靚
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1620#
發表於 06-9-28 14:00 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

:lol: :lol:
TszHin媽咪 寫道:
係你未有機會見到我個燦雞樣姐 hahahahaha.....[quote]
HIN_bb 寫道:
唔係既,你又溫柔,又靚
[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo