跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 12929


1601#
發表於 07-4-25 09:23 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1602#
發表於 07-4-25 09:24 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

各位
xo 有新名呀, 叫"oh"


水晶宮

積分: 58802


1603#
發表於 07-4-25 09:24 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

佢地識渣都唔等於會渣 :evil:


水晶宮

積分: 58802


1604#
發表於 07-4-25 09:25 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

甜筒改架 ?
[quote]
joannelai930 寫道:
各位
xo 有新名呀, 叫"oh"


禁止訪問

積分: 12929


1605#
發表於 07-4-25 09:28 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20493


1606#
發表於 07-4-25 09:29 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

但係佢飲奶果隻樽係放唔到飲管架,得隻學飲杯可以用飲管

[quote]
samwin 寫道:
奶樽飲奶有無用飲管呀,因為將2隻手抬高飲都幾累架,如果唔得真係試


珍珠宮

積分: 30565


1607#
發表於 07-4-25 09:30 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

甜筒新叫法
joannelai930 寫道:
各位
xo 有新名呀, 叫"oh"


禁止訪問

積分: 12929


1608#
發表於 07-4-25 09:32 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30565


1609#
發表於 07-4-25 09:33 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

曈曈以前都唔渣,我同佢講,唔渣就唔好飲,佢又挑戰我既限,我唔理佢,唔飲就幫佢"到"咗佢,佢久而久之就會知C,而家開支奶放佢係SOFA就OK,飲完佢會拿返比我
samwin 寫道:
kelly都唔渣呀 [quote]
sammifanlp 寫道:
佢地識渣都唔等於會渣 :evil:
[/quote]


侯爵府

積分: 20493


1610#
發表於 07-4-25 09:34 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

原來kelly姐姐都唔肯渣o既,咁有人陪酌b lu

不過話時話,酌b就算渣學飲杯飲水都係得果十幾秒,因為飲飲下佢就拎返著杯出黎玩,係樹chok下chok下

sammifanlp 寫道:
佢地識渣都唔等於會渣 :evil:


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1611#
發表於 07-4-25 09:34 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

係架, 細個教佢, 佢叫xo做 "egg"
呢幾日教佢, 佢就叫 "oh" [quote]
sammifanlp 寫道:
甜筒改架 ?


伯爵府

積分: 18803


1612#
發表於 07-4-25 09:35 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

早呀
[size=xx-large]祝蝦仔生日快樂,身體健康,聽教聽話~~



禁止訪問

積分: 12929


1613#
發表於 07-4-25 09:36 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30565


1614#
發表於 07-4-25 09:36 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

係,只可以加個扶手套係奶瓶度,自己用手拿住,唔可以加飲管的,個扶手仲要係無鬼C用,我當初又係買咗一套(又唔可以買一隻 ),試咗第一次就冇用,而家都唔知去咗邊
[quote]
tupytupy 寫道:
但係佢飲奶果隻樽係放唔到飲管架,得隻學飲杯可以用飲管

[quote]
samwin 寫道:
奶樽飲奶有無用飲管呀,因為將2隻手抬高飲都幾累架,如果唔得真係試


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1615#
發表於 07-4-25 09:37 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

要鐘意飲奶先用得呢招架 [quote]
maggiemaggie 寫道:
曈曈以前都唔渣,我同佢講,唔渣就唔好飲,佢又挑戰我既限,我唔理佢,唔飲就幫佢"到"咗佢,佢久而久之就會知C,而家開支奶放佢係SOFA就OK,飲完佢會拿返比我


珍珠宮

積分: 30565


1616#
發表於 07-4-25 09:38 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

BK SHORT


珍珠宮

積分: 30565


1617#
發表於 07-4-25 09:39 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

呢樣野係睇下邊個夠堅持,主要係我從來都唔怕佢唔飲奶,反而係佢怕冇奶飲多D
[quote]
samwin 寫道:
乖乖女曈曈 [quote]


珍珠宮

積分: 30565


1618#
發表於 07-4-25 09:39 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

係,講得冇錯 :lol:
[quote]
joannelai930 寫道:
要鐘意飲奶先用得呢招架 [quote]


伯爵府

積分: 18124


1619#
發表於 07-4-25 09:44 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

仲有粒o野, 不過唔痛, 知道喇, 仲好準時食藥o添
samwin 寫道:
bbq今日好d未呀 飲多d水呀知無


子爵府

積分: 10930


1620#
發表於 07-4-25 09:44 |只看該作者

Re: 可愛牛牛靚媽咪會 (Part 32)

早晨各位~媽咪

首先祝下今日的壽星仔~蝦仔!!
[size=xx-large]生日快樂,身體健康,聽教聽話,人見人愛,車見車載[/quote] :

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo