美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


水晶宮

積分: 51725


16341#
發表於 18-11-5 18:14 |只看該作者
me920 發表於 18-11-5 11:34
7日內用完有咩唔好?

我用左幾盒既Life Flo Health Retinol A 1% Advanced Revitalization Cream,完全無保護包裝,用1、2個月都無明顯變色,其他有保護包裝既retinol產品亦都無強調要X日用完。

一係clinique retinol 0.3個設計真係咁獨特,效果7日内用完先體驗到;一係其實打算利用已成功既c10玩概念創造市場。我仲未網上揾到個全成份,又唔得閑去專櫃,遲下有多D資料再研究。

p.s.有2個同事頂唔順7日限期,已經放棄c10,雖然佢地都明白咩牌子既左旋C都要同時間競爭。


珍珠宮

積分: 41386


16342#
發表於 18-11-5 20:18 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-5 11:54
IC,仲以為佢有咩唔好添

我的理解是那支沒有比用開的幾支更好


珍珠宮

積分: 41386


16343#
發表於 18-11-5 20:21 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-5 17:28
皮膚靠肌肉、脂肪、膠原蛋白、透明質酸支撐,要投資邊樣又要每個人自己諗下。

咖啡因可以分解脂肪,我而家 ...

看來50歲才投資透明質酸已經太晚了


珍珠宮

積分: 41386


16344#
發表於 18-11-5 20:23 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-5 09:03
有人用過嗎?比clinicare嗎?

不好用


禁止訪問

積分: 61348


16345#
發表於 18-11-5 20:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51725


16346#
發表於 18-11-6 15:23 |只看該作者

回覆樓主:

Sesderma ATOPISES Body Milk

同OLAY高效透白光塑淡斑精華一樣有2.5% b3,愛用b3既搽手腳好抵。






http://web1.sasa.com/SasaWeb/tch/product/viewProductDetail.jspa?itemno=109044202001
1541488994134.JPEG


水晶宮

積分: 51725


16347#
發表於 18-11-6 16:42 |只看該作者

回覆樓主:

Filorga Meso+ Serum

另一支我搽頸感覺有改善既產品,尤其頸紋減淡。有retinol,只可以夜晚搽。
1541493732597.JPEG


水晶宮

積分: 51725


16348#
發表於 18-11-6 17:02 |只看該作者

回覆樓主:

無meso+ serum
1541494953062.JPEG


水晶宮

積分: 51725


16349#
發表於 18-11-6 17:14 |只看該作者

回覆樓主:

lrp redermic r有新版,不過找唔到資料,唔知新版係更好定更差。我有2支存貨,可以等下。
1541495660396.JPEG


子爵府

積分: 13781


16350#
發表於 18-11-6 17:37 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-5 20:21
看來50歲才投資透明質酸已經太晚了


應該一早就日搽夜搽
我成日聽得最多係皮膚夠水份就乾紋都小d
所以我次次都搽好多
我最揼本都係買保濕精華


伯爵府

積分: 15536


16351#
發表於 18-11-6 19:36 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-5 07:18
巴黎萊雅旗下高中低價品牌都有玻色因產品,唔使只着眼打廣告果幾個。

明白,而家用緊loreal 積雪草神仙水,頸紋好似淡左dd, 咁我之後都考慮你果支搽頸先,另外我見eucerin 同nivea都有出小銀瓶透明質酸,試左Nivea果支好似無乜特別,其實呢類產品同玻色因作用係咪差不多?


伯爵府

積分: 15536


16352#
發表於 18-11-6 19:40 |只看該作者
shala 發表於 18-11-5 16:09
佢嘅product冇一枝係平

但我覺得真係幾有效,而家聖誕有set會平dd


伯爵府

積分: 17182


16353#
發表於 18-11-6 19:52 |只看該作者
flyinsky 發表於 18-11-6 19:40
但我覺得真係幾有效,而家聖誕有set會平dd

但呢個天氣、又好似唔夠!
你用緊skinC咩產品?


伯爵府

積分: 15536


16354#
發表於 18-11-6 20:39 |只看該作者
shala 發表於 18-11-6 19:52
但呢個天氣、又好似唔夠!
你用緊skinC咩產品?

日頭用cef同HA,夜晚用b5,我覺得b5真係好保濕,cef用左塊面無咁敏感,唔會咁易紅


子爵府

積分: 10234

BK Milk勳章 畀面勳章


16355#
發表於 18-11-6 20:54 |只看該作者
flyinsky 發表於 18-11-6 20:39
日頭用cef同HA,夜晚用b5,我覺得b5真係好保濕,cef用左塊面無咁敏感,唔會咁易紅
...

本帖最後由 seasonbaby 於 18-11-6 20:54 編輯

CEF淨日頭搽30ml超快用完,為左無咁貴巳轉用CSS &timeless,不過好奇怪,兩隻的顏色都5一樣


伯爵府

積分: 15536


16356#
發表於 18-11-6 21:35 |只看該作者
seasonbaby 發表於 18-11-6 20:54
本帖最後由 seasonbaby 於 18-11-6 20:54 編輯

CEF淨日頭搽30ml超快用完,為左無咁貴巳轉用C ...

我諗30ml我可以用2-3個月,CSS好用嗎?好似平好多,如果有7成效果都轉得過


子爵府

積分: 10234

BK Milk勳章 畀面勳章


16357#
發表於 18-11-6 22:47 |只看該作者
flyinsky 發表於 18-11-6 21:35
我諗30ml我可以用2-3個月,CSS好用嗎?好似平好多,如果有7成效果都轉得過
...

好用都有少少效果,平麻,我買大支裝2-3個月就用完


伯爵府

積分: 17182


16358#
發表於 18-11-6 22:48 |只看該作者
flyinsky 發表於 18-11-6 21:35
我諗30ml我可以用2-3個月,CSS好用嗎?好似平好多,如果有7成效果都轉得過
...

我都想知?


伯爵府

積分: 17182


16359#
發表於 18-11-6 22:50 |只看該作者
seasonbaby 發表於 18-11-6 20:54
本帖最後由 seasonbaby 於 18-11-6 20:54 編輯

CEF淨日頭搽30ml超快用完,為左無咁貴巳轉用C ...

請問顏色唔一樣的意思,是指CEf和CSS ?


伯爵府

積分: 17182


16360#
發表於 18-11-6 22:51 |只看該作者
flyinsky 發表於 18-11-6 20:39
日頭用cef同HA,夜晚用b5,我覺得b5真係好保濕,cef用左塊面無咁敏感,唔會咁易紅
...

你有冇用佢支紫米?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo