跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6656


16361#
發表於 05-1-24 12:44 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

FANNY :

我只係覺得NIGU係比較嗲 ! 我又唔覺得佢怕羞&細膽WOR. :-P


大宅

積分: 4504


16362#
發表於 05-1-24 12:47 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

may,

pls check pm again!


男爵府

積分: 7361


16363#
發表於 05-1-24 12:48 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

美美,

毛毛家的骨頭很大件, 不用"挑"都看得見.....~

mayymlam 寫道:
珠珠:
我而家去毛館“挑骨頭”LA :mrgreen:


大宅

積分: 4504


16364#
發表於 05-1-24 12:49 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Sams,

Thanks!


男爵府

積分: 5300


16365#
發表於 05-1-24 12:50 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Fanny,

So poor Nigu. Next time, play with us is better.

Agreed with Sasa that Nigu is 嗲, not 怕羞&細膽.


大宅

積分: 4504


16366#
發表於 05-1-24 12:54 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

sasa,

唔緊要慢慢搵啦! 仲有我想問下你, MIT上堂嘅時間係咪次次都係半個鐘-9個字? 因為我記得打去報名嘅時候, 果個女仔明明係話一堂係上1個鐘架? ?-(


男爵府

積分: 5300


16367#
發表於 05-1-24 12:58 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Eva,

Actually the cards are relating to Glenn Doman right brain development method. You can also buy the books: 如何令寶寶更聰明 to see.


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


16368#
發表於 05-1-24 12:59 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

FANNY:
唔好唔開心LA,我覺得係大既小朋友唔應該出手,同埋佢地既家長應該出聲,雖則係玩但都要教佢地大既唔應該蝦細過自己既小朋友或BB!

我都有帶智揚仔參加另一D NET GATHERING,但係最大既BB都係大智揚仔6個月度~仲要得一個兼且係BB囡黎,所以我會放心D,同埋有幾歲既大男小朋友佢地實會郁手郁腳~好難避

平時落街我見到2-6歲小朋友係囝既話﹝囡好少咁百厭會出手打人﹞,我會“牛金眼”“目及”實佢地,點知佢地幾時會出手
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


男爵府

積分: 6656


16369#
發表於 05-1-24 13:01 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

EVA :

佢地係預一粒鐘上堂時間, 但係之前有15-20分鐘應該係FOR BB WARM-UP, 俾BB自己玩熱下身先囉 !


大宅

積分: 1545


16370#
發表於 05-1-24 13:03 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

astor,
睇黎你d蛋糕都好掂o咼.......! :mrgreen:


大宅

積分: 1545


16371#
發表於 05-1-24 13:09 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

fanny,
點解人o地倒車撞倒你o地會唔駛賠?都好惡o者.... :evil: !
nigu 會唔會o係0130個聚會有陰影呢?


大宅

積分: 4504


16372#
發表於 05-1-24 13:10 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

SAMS,

[size=x-large]嘩! 果D咭都幾貴喎, 最平都係果D都要大概$200, 而且我估仲係得幾張咭! D電子書仲貴, 要幾千$$! Mmm....有無d平d架:lol:? 同埋查實對bb係咪真係好好架?


男爵府

積分: 7361


16373#
發表於 05-1-24 13:10 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

To 彤b and Sharon:

Mosse Cake
材料:

鮮奶240g
魚膠粉�片20g
水30-40g
蛋黃2個
糖38g
淡cream125g

做法:

1.鮮奶加熱后加糖,魚膠粉加上水溶解,后放入鮮奶中拌至魚膠粉溶解,離火
2.加入蛋黃拌勻,快手拌勻
3.用冰水隔水輕輕攪拌至呈濃稠狀
4.將打至八成既淡cream放入糊中
5.將拌勻的mosse到入模內,放入雪櫃雪至凝固即成∼


大宅

積分: 1545


16374#
發表於 05-1-24 13:14 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

chris,
彰彰好犀利呢!你係又用食物引佢呢.... :mrgreen: :mrgreen:

ps,我琴晚o係車裡面望出去見倒你同你hubby同彰彰拍拖..hehe.... :mrgreen:


大宅

積分: 1545


16375#
發表於 05-1-24 13:18 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

alice,
你又有新作(cholocate muffin),個look好掂,好老土o個句,睇倒都想食......... :wink: !


大宅

積分: 4504


16376#
發表於 05-1-24 13:24 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

sasa,

梳.....! 我開頭估佢地係咪要等埋遲到d人至開始, 如果係咁咪對d早到嘅人唔公平law! 唉! 仲等我第一次遲到覺得鬼咁死憯悸, 以為所有人等埋我! 不過我果次去小 pig leg 試堂, 人地真係上足一個鐘bor! 所以我報左8堂先咋, 咁你報左幾多堂呀?


chantessa 寫道:
EVA :

佢地係預一粒鐘上堂時間, 但係之前有15-20分鐘應該係FOR BB WARM-UP, 俾BB自己玩熱下身先囉 !


大宅

積分: 4504


16377#
發表於 05-1-24 13:25 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

all,

bye bye la!


男爵府

積分: 5300


16378#
發表於 05-1-24 13:29 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Astor,

Did you give Aidan to try your chesecake?

Also check PM


大宅

積分: 1545


16379#
發表於 05-1-24 13:29 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

carman and all,
星期五帶左仔仔去沙田Snoopy Land 影相,影左好多相,o個度真係好抵影,又唔駛比入場費呢!有興趣者click here參觀o下......
:mrgreen:


大宅

積分: 1545


16380#
發表於 05-1-24 13:31 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

各位有寫日記的媽媽,
我想問你o地有冇將日記做多一份後備,如果有,會點做? ?-( ?-( ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo