立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20065
原文章由 mankat06 於 07-9-19 11:52 發表 咪扮野啦,你有時都失左蹤無點名啦
公爵府
積分: 28259
水晶宮
積分: 58802
原文章由 chanfan 於 2007/9/19 11:34 發表 妳要買幾多樣電器呀? 幾得買大牌子果d喎. 我二細路就係貪平, 去果d特平電器舖求其買雪櫃/洗衣機... , 結果用唔到一年零, 就全部壞晒, 得番個電視機未壞咋 ...
伯爵府
積分: 18803
原文章由 chanfan 於 07-9-19 12:02 發表 妳家陣篤我呀
原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/19 11:46 發表 sammi fan 得o岩, 我朋友前幾年買左3部美x冷氣, 已經有2部唔動, 一部就死. 電器真係唔慳得.
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/19 11:47 發表 sammi, 先恭喜你有 key 拎, 如你信風水呢家野, 屋企最好唔好 dup 野, 就算你唔在場都好, 等 bb 出左世先再搞好 d.
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/19 11:48 發表 sammi, even 你要搬入去都要小心 d, 迷信 d 既話, 家宅移動 --> bb 隨時會出世
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/19 11:56 發表 蝦 B 今日返唔到學啦, 尋日咳得好勁, 我放工返到去屯門, 拿拿聲帶佢去荃灣睇 e 生 :cry: 好難斷尾, 尋晚又黎嘔餐勁既, o係張床度, 又係蝦佬睇住
原文章由 mankat06 於 2007/9/19 11:56 發表 咁佢小b都夠月出世,係驚有其他野啫,好似王菲個d咁就唔好啦,sammi你都係諗清楚先
原文章由 蝦蝦 於 07-9-19 11:56 發表 蝦 B 今日返唔到學啦, 尋日咳得好勁, 我放工返到去屯門, 拿拿聲帶佢去荃灣睇 e 生 :cry: 好難斷尾, 尋晚又黎嘔餐勁既, o係張床度, 又係蝦佬睇住
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:13 發表 唔會 雪櫃 ~ 心目中就係東芝多囉, 不過要度下kitchen門個size再看看才決定 洗衣機 ~ 會買呢d款, 會consider panasonic, 日立, 東芝, ... 呢d牌子, 但要去看看可洗衣既weight囉, 另一個問題係我唔知何謂高水位 同 低 ...
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:16 發表 我知, 所以我地打算舖地, 其他鑽野安床就等我生左先安排安裝囉
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:18 發表 王菲 ??? 即係咩呀 ?
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/19 12:23 發表 呢款洗衣機正呀, 慳水又平又快又乾淨, 我都想用, 但冇位
原文章由 mankat06 於 2007/9/19 12:25 發表 佢咪陀b個陣去睇裝修,個b咪兔唇囉,咁你最好可以既就等小b出左來先搞好d啦:( 反正都係生完先搬,到時個肚生左輕鬆d搞仲好啦,d電器就睇定都得,但就唔好送貨住囉 ...
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:26 發表 係呀, 因我亞媽呢邊用滾筒, 我覺得好易壞同埋要洗好耐 大眼雞, 我又麻麻地
積分: 20493
原文章由 chanfan 於 07-9-19 09:46 發表 陰公囉 :-( :-( 佢係咪無野好玩, 想玩縮骨功引妳注意呀 唔好比酌爸知道呀, 唔係佢又哦妳架喇
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:28 發表 但出左院咪又要返元朗囉, 因62現在多數係屋企 (病情唔係太理想,所以打算出左院就返新屋)
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/19 12:30 發表 滾筒多數歐洲機, 一洗就起碼一個半鐘, d 衫又縐, 又難清潔. 你呢 d 係咪叫半自動機呀? 大半個鐘就洗完, 幾好呀. 我就用大眼雞囉, 又係成一個幾鐘. ...
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 09:47 發表 咁酌b有無大喊呀, 有無用egg同佢整下呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy