跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20065


1621#
發表於 07-9-19 12:02 |只看該作者
妳家陣篤我呀
原文章由 mankat06 於 07-9-19 11:52 發表

咪扮野啦,你有時都失左蹤無點名啦


公爵府

積分: 28259


1622#
發表於 07-9-19 12:05 |只看該作者
酌 b 腳瘀成點呀? 有冇碌 egg?
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1623#
發表於 07-9-19 12:13 |只看該作者
唔會
雪櫃 ~ 心目中就係東芝多囉, 不過要度下kitchen門個size再看看才決定
洗衣機 ~ 會買呢d款, 會consider panasonic, 日立, 東芝, ... 呢d牌子, 但要去看看可洗衣既weight囉, 另一個問題係我唔知何謂高水位 同 低水位囉

原文章由 chanfan 於 2007/9/19 11:34 發表
妳要買幾多樣電器呀? 幾得買大牌子果d喎.
我二細路就係貪平, 去果d特平電器舖求其買雪櫃/洗衣機... , 結果用唔到一年零, 就全部壞晒, 得番個電視機未壞咋
...


伯爵府

積分: 18803


1624#
發表於 07-9-19 12:14 |只看該作者
原文章由 chanfan 於 07-9-19 12:02 發表
妳家陣篤我呀

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: (作反)




水晶宮

積分: 58802


1625#
發表於 07-9-19 12:14 |只看該作者
冷氣 ~ 我consider 緊 panasonic, 東芝, 珍寶

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/19 11:46 發表
sammi

fan 得o岩, 我朋友前幾年買左3部美x冷氣, 已經有2部唔動, 一部就死. 電器真係唔慳得.


水晶宮

積分: 58802


1626#
發表於 07-9-19 12:16 |只看該作者
我知, 所以我地打算舖地, 其他鑽野安床就等我生左先安排安裝囉

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/19 11:47 發表
sammi,
先恭喜你有 key 拎, 如你信風水呢家野, 屋企最好唔好 dup 野, 就算你唔在場都好, 等 bb 出左世先再搞好 d.


水晶宮

積分: 58802


1627#
發表於 07-9-19 12:17 |只看該作者
會等生左先入去正式住喇

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/19 11:48 發表
sammi,

even 你要搬入去都要小心 d, 迷信 d 既話, 家宅移動 --> bb 隨時會出世


水晶宮

積分: 58802


1628#
發表於 07-9-19 12:18 |只看該作者
佢點呀, 今日好d未呀 ?

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/19 11:56 發表
蝦 B 今日返唔到學啦, 尋日咳得好勁, 我放工返到去屯門, 拿拿聲帶佢去荃灣睇 e 生 :cry: 好難斷尾, 尋晚又黎嘔餐勁既, o係張床度, 又係蝦佬睇住


水晶宮

積分: 58802


1629#
發表於 07-9-19 12:18 |只看該作者
王菲 ??? 即係咩呀 ?

原文章由 mankat06 於 2007/9/19 11:56 發表

咁佢小b都夠月出世,係驚有其他野啫,好似王菲個d咁就唔好啦,sammi你都係諗清楚先


伯爵府

積分: 18803


1630#
發表於 07-9-19 12:23 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-19 11:56 發表
蝦 B 今日返唔到學啦, 尋日咳得好勁, 我放工返到去屯門, 拿拿聲帶佢去荃灣睇 e 生 :cry: 好難斷尾, 尋晚又黎嘔餐勁既, o係張床度, 又係蝦佬睇住

乜蝦佬反應咁慢,咁都唔知蝦仔想嘔 係咪淨係掛全同仔玩



公爵府

積分: 28259


1631#
發表於 07-9-19 12:23 |只看該作者
呢款洗衣機正呀, 慳水又平又快又乾淨, 我都想用, 但冇位


原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:13 發表
唔會
雪櫃 ~ 心目中就係東芝多囉, 不過要度下kitchen門個size再看看才決定
洗衣機 ~ 會買呢d款, 會consider panasonic, 日立, 東芝, ... 呢d牌子, 但要去看看可洗衣既weight囉, 另一個問題係我唔知何謂高水位 同 低 ...
[/url]


公爵府

積分: 28259


1632#
發表於 07-9-19 12:24 |只看該作者


原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:16 發表
我知, 所以我地打算舖地, 其他鑽野安床就等我生左先安排安裝囉
[/url]


伯爵府

積分: 18803


1633#
發表於 07-9-19 12:25 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:18 發表
王菲 ??? 即係咩呀 ?

佢咪陀b個陣去睇裝修,個b咪兔唇囉,咁你最好可以既就等小b出左來先搞好d啦:( 反正都係生完先搬,到時個肚生左輕鬆d搞仲好啦,d電器就睇定都得,但就唔好送貨住囉



水晶宮

積分: 58802


1634#
發表於 07-9-19 12:26 |只看該作者
係呀, 因我亞媽呢邊用滾筒, 我覺得好易壞同埋要洗好耐
大眼雞, 我又麻麻地

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/19 12:23 發表
呢款洗衣機正呀, 慳水又平又快又乾淨, 我都想用, 但冇位


水晶宮

積分: 58802


1635#
發表於 07-9-19 12:28 |只看該作者
但出左院咪又要返元朗囉, 因62現在多數係屋企 (病情唔係太理想,所以打算出左院就返新屋)

原文章由 mankat06 於 2007/9/19 12:25 發表

佢咪陀b個陣去睇裝修,個b咪兔唇囉,咁你最好可以既就等小b出左來先搞好d啦:( 反正都係生完先搬,到時個肚生左輕鬆d搞仲好啦,d電器就睇定都得,但就唔好送貨住囉 ...


公爵府

積分: 28259


1636#
發表於 07-9-19 12:30 |只看該作者
滾筒多數歐洲機, 一洗就起碼一個半鐘, d 衫又縐, 又難清潔.

你呢 d 係咪叫半自動機呀? 大半個鐘就洗完, 幾好呀.

我就用大眼雞囉, 又係成一個幾鐘.


原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:26 發表
係呀, 因我亞媽呢邊用滾筒, 我覺得好易壞同埋要洗好耐
大眼雞, 我又麻麻地
[/url]


侯爵府

積分: 20493


1637#
發表於 07-9-19 12:32 |只看該作者
我通常都係會自首搏減形架

原文章由 chanfan 於 07-9-19 09:46 發表
陰公囉 :-( :-( 佢係咪無野好玩, 想玩縮骨功引妳注意呀
唔好比酌爸知道呀, 唔係佢又哦妳架喇


伯爵府

積分: 18803


1638#
發表於 07-9-19 12:33 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:28 發表
但出左院咪又要返元朗囉, 因62現在多數係屋企 (病情唔係太理想,所以打算出左院就返新屋)

係返婆婆樹坐月得唔得



水晶宮

積分: 58802


1639#
發表於 07-9-19 12:33 |只看該作者
滾筒 ~ 唔止, 屯門果部要成2粒鐘架

咁我又唔知佢係唔係叫半自動機 ~ 佢都係成個process 做晒, 大約1hours

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/19 12:30 發表
滾筒多數歐洲機, 一洗就起碼一個半鐘, d 衫又縐, 又難清潔.

你呢 d 係咪叫半自動機呀? 大半個鐘就洗完, 幾好呀.

我就用大眼雞囉, 又係成一個幾鐘.
...


侯爵府

積分: 20493


1640#
發表於 07-9-19 12:33 |只看該作者
有呀,我吸緊塵咁嘈都聽到佢喊呀,嚇得我丫

原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 09:47 發表
咁酌b有無大喊呀, 有無用egg同佢整下呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo