美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


伯爵府

積分: 16734


1621#
發表於 14-8-13 13:17 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-13+11:52+就算

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
咁你應該係本物乾皮啦~我有朋友都係咁
不過乾皮有一個好處就係唔會驚揸錯/多,就算揸用一層覺得乾都可以再補 ...
無錯
所以我呢啲皮膚真係好難搞,大控油唔得,太潤又唔得,
我都試過用嘢潤得濟要洗面,但又成日甩皮仔,總之好麻煩

點評

alkadaru  甩皮先慘TAT你玩晒啦  發表於 14-8-13 13:44


伯爵府

積分: 16734


1622#
發表於 14-8-13 13:18 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+22:19+係weib

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
呢度有個list呀!入面好多我都有follow~~~
thanks a lot
今晚返去add 先


伯爵府

積分: 16734


1623#
發表於 14-8-13 13:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-13+發表sk

原帖由 angelakeung411 於 14-08-13 發表
都唔知係我本身黃而佢冇效定係支嘢嘅問題心,我都覺得我黃左
點算好呀,又未諗到轉咩:pi ...
cpb brightening serum le?
呢到好多jm 都話唔錯

我而家用sk-ii環采都進入平台期,可能要試第二樣。。。


伯爵府

積分: 16734


1624#
發表於 14-8-13 13:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-12+發表真係

原帖由 涼宮春日 於 14-08-13 發表
其實pola d 野用手搽,一支用耐好多,圍返平過cpb
但一次過咁買,真係唔捨得。。。



伯爵府

積分: 16734


1625#
發表於 14-8-13 13:22 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-13+10:06+香港

原帖由 BK2002 於 14-08-13 發表
你買到eye cream未? 我要等到星期六去睇下pola, 但真係好貴, 可能最後要回購fs......我依家用緊老公罌olay ...
試完話我知韓國嘢好唔好用,唔該晒


伯爵府

積分: 16734


1626#
發表於 14-8-13 13:24 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+12:35+你哋有

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
我有考呀,考左N1啦
我c6都係,佢係我專(私)人翻譯


伯爵府

積分: 16734


1627#
發表於 14-8-13 13:25 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+12:36+我都覺

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
我地膚質似你明個煩處
之前買落D面霜/PAPER MASK都係比晒我媽媽/男朋友
...
好彩屋企有兩個女人(我媽&家姐)
年中幫我消唔少貨


伯爵府

積分: 16734


1628#
發表於 14-8-13 13:26 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-13+12:42+哇,

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
細細個就已經好宅一路宅到大個xd
你宅啲咩?
動漫?


伯爵府

積分: 16734


1629#
發表於 14-8-13 13:28 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+12:47+通常我

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
係囉,我而家已經開左4套...有D壓力
有好多架,你去到會發現比BK更毒
咁就大鑊
我因為呢到洗唔少錢


大宅

積分: 2113


1630#
發表於 14-8-13 13:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 angelakeung411 於 14-08-13

原帖由 576644 於 14-08-13 發表
cpb brightening serum le?
呢到好多jm 都話唔錯
我就係啱啱呢轉日本想入,不過好似話有唔知咩成份,所以我卻左步


大宅

積分: 1146


1631#
發表於 14-8-13 13:48 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 13:24
我c6都係,佢係我專(私)人翻譯
嘩嘩嘩!!正呀佢都係中意宅野?
我一開始係睇動畫啦,跟住追埋漫畫啦,又因為D主題曲開始追埋JPOP,跟住就係日劇,打機,學到咁上下睇埋小說,宅到無朋友


大宅

積分: 1146


1632#
發表於 14-8-13 13:59 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 13:28
咁就大鑊
我因為呢到洗唔少錢

個list上面果d都係比較出名的,有d十幾萬個followers~佢地weibo入面都有放埋佢地blog出黎,可以慢慢爬
另外再推介下"阿花花醬","討厭討厭5200","釘妹兒"<=呢個超岩我地睇,佢都係出油d fd "攻攻羊"<=超多新品資訊

就算你就咁search個product都會搵到一大堆功課~唯一要注意係佢地叫法同我地唔同,eg cpb refiner=cpb水磨, cd=黛珂 玩玩下就識架啦


男爵府

積分: 6260


1633#
發表於 14-8-13 14:22 |只看該作者
alkadaru 發表於 14-8-13 11:55
MASK佢送左2塊我都未用,最近都應該唔會用住.....因為係PAPER MASK
clear lotion同cpb clarifying serum類似 ...
其實我用BL已經抹到污嘈野啦。


男爵府

積分: 6260


1634#
發表於 14-8-13 14:24 |只看該作者
angelakeung411 發表於 14-8-13 12:13
都唔知係我本身黃而佢冇效定係支嘢嘅問題心,我都覺得我黃左
點算好呀,又未諗到轉咩:pi ...
根據我經驗, 用番其他美白精華就去到skii導致既黃, 我轉走之後好快白番。


男爵府

積分: 6260


1635#
發表於 14-8-13 14:27 |只看該作者
BK2002 發表於 14-8-13 12:28
你買到eye cream未? 我要等到星期六去睇下pola, 但真係好貴, 可能最後要回購fs......我依家用緊老公罌olay ...
未呀。不過我見人comment, pola支eye cream好評不斷, 所以....掙扎緊。


男爵府

積分: 6260


1636#
發表於 14-8-13 14:28 |只看該作者
BK2002 發表於 14-8-13 12:28
你買到eye cream未? 我要等到星期六去睇下pola, 但真係好貴, 可能最後要回購fs......我依家用緊老公罌olay ...
其實olay d野都唔差。
雪花秀好耐之前用過sample, 真係幾好, 不過依家少g, 所以無用好耐啦。


男爵府

積分: 6260


1637#
發表於 14-8-13 14:29 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-13 12:33
寫定張list添喇
咁快手!!! 你試新野or補定貨??


男爵府

積分: 6260


1638#
發表於 14-8-13 14:31 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-13 12:34
係,做緊set。29xx一套。
我依家諗緊, 買左個cream set, 有eye cream sample嘛, 試得好vip 9 折入手... 不過真心貴。


男爵府

積分: 6260


1639#
發表於 14-8-13 14:31 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-13 12:35
唔駛,我呢d乾人搽多兩drum都唔怕啦
咁又係, 查得多都無粒粒...


男爵府

積分: 6260


1640#
發表於 14-8-13 14:34 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 12:53
想試cream mask 多啲
belif d mask真心唔錯, 保到水之餘又涼涼地, 好舒服, 我用緊eye mask。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo