跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3513


1621#
發表於 08-9-24 08:37 |只看該作者
原文章由 靚靚劉太 於 08-9-23 10:02 發表



再約過羅, 呢個星期六都得呀, 橫掂我都要返宣道會playgroup.
比你地咁講, 搞到我好想去"參觀"下佢地個廁所添.

pangchaimami, 你係唔係都比左表比碧濤? 有聲氣幾時interview 未? ...

係呀... 下次參觀學校一定要睇下個廁所ok唔ok, 仲有d清潔ee...
碧濤仲未有聲氣, 不過果時佢話會10月先in架, 係呢, 你報半日定全日呀???


大宅

積分: 3513


1622#
發表於 08-9-24 08:42 |只看該作者
原文章由 ^.^morris 於 08-9-23 13:31 發表
上年都有報n班(嘉德麗)收左但無讀...
原因:1)收左但下午班 2)老師唔friendly, 冇愛心3)上堂時個氣分唔係幾好...
但都有優勝既地方...就係近囉
(因亞囝之前係o係嘉德麗返playgroup既)個時
like佢近..方便所以 ...

我都係貪佢近, 同埋bk一般對佢嘅評價都ok, 所以諗住費事煩就報佢啦.. e+浪費左$2000雜費tim, 好彩未買校服, 果日openday連校服個樣都冇得睇, 不過都應該係貴呀


大宅

積分: 3513


1623#
發表於 08-9-24 08:43 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-9-23 14:27 發表
我都想去睇下wor...
我sat如果得閒有時間我call你呀.....

好呀... 約左10:00, 你ok就call我啦


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1624#
發表於 08-9-24 08:44 |只看該作者
你返左宣道個playgroup未呀 ?
你覺得點呀 ?
我個miss 叫 ling 姐姐
我覺得佢唔係好pro, 比起幼潛個d, 佢唔似係做幼兒教育, 似普通社工帶活動 ... 同埋可能佢地無assistant, 個miss成日走左去prepare d 教具, 好似唔知去左邊甘 .. d 小朋友唔知係到做乜 ..




原文章由 靚靚劉太 於 08-9-23 10:02 發表



再約過羅, 呢個星期六都得呀, 橫掂我都要返宣道會playgroup.
比你地咁講, 搞到我好想去"參觀"下佢地個廁所添.

pangchaimami, 你係唔係都比左表比碧濤? 有聲氣幾時interview 未? ...


大宅

積分: 3513


1625#
發表於 08-9-24 08:45 |只看該作者
原文章由 #### 於 08-9-23 20:55 發表
各位,您地好,今日打去學校問,原來學費加到$2380,加埋雜費平均要成3000一個月,好像唔係太值甘,你地點睇,不過今個星期六都照機去面試, 收左先算
你地有咩意見.... ...

咁有機會in, 梗係去啦, 練習下囉...
不過佢d學費+雜費都真係幾貴呀...


大宅

積分: 3513


1626#
發表於 08-9-24 08:46 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-9-24 08:44 發表
你返左宣道個playgroup未呀 ?
你覺得點呀 ?
我個miss 叫 ling 姐姐
我覺得佢唔係好pro, 比起幼潛個d, 佢唔似係做幼兒教育, 似普通社工帶活動 ... 同埋可能佢地無assistant, 個miss成日走左去prepare d 教具, 好似唔 ...

咩你都咁早呀


大宅

積分: 3513


1627#
發表於 08-9-24 08:47 |只看該作者
臭b媽... 唔知點呢, 佢發燒呀, 唔知好番未?


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1628#
發表於 08-9-24 09:02 |只看該作者
我都唔想甘早, 阿大小姐愈黎愈早起身 ..
甘我就要係佢起身之前攪掂佢餐lunch, 如果唔係佢起左身佢唔比我係kitchen攪甘耐, 會狂喊 ..

我發覺近期阿大小姐愈黎愈惡 ... 超大脾氣 ...

原文章由 pangchaimami 於 08-9-24 08:46 發表

咩你都咁早呀


大宅

積分: 1815


1629#
發表於 08-9-24 12:40 |只看該作者
好耐冇上嚟啦!

其實唔係我發燒,係臭B呀!不過而家冇燒,係喉嚨同痎未好囉!

見你地講開嘉德麗,我星期六都經過不過趕時間所以冇入去!但我地一早都已經唔考慮嘉德麗架啦!

我地會報馬鞍山朗思呀,我老公上星期入去睇,係冇預約下佢地都搵個主任嚟招呼佢呀!佢話覺得幾好喎!9月27日要交表啦,如果你地都有興趣就要快啲啦!

另外佢都有playgroup,不過貴啲,要$220一堂,十月有班開我都已經留咗位啦!

原文章由 pangchaimami 於 08-9-24 08:47 發表
臭b媽... 唔知點呢, 佢發燒呀, 唔知好番未?


大宅

積分: 4995


1630#
發表於 08-9-24 14:21 |只看該作者
原文章由 pangchaimami 於 08-9-24 08:37 發表

係呀... 下次參觀學校一定要睇下個廁所ok唔ok, 仲有d清潔ee...
碧濤仲未有聲氣, 不過果時佢話會10月先in架, 係呢, 你報半日定全日呀???



我報半日呀.


大宅

積分: 4995


1631#
發表於 08-9-24 14:24 |只看該作者
原文章由 pangchaimami 於 08-9-24 08:42 發表

我都係貪佢近, 同埋bk一般對佢嘅評價都ok, 所以諗住費事煩就報佢啦.. e+浪費左$2000雜費tim, 好彩未買校服, 果日openday連校服個樣都冇得睇, 不過都應該係貴呀 ...



浪費左$2000雜費 << 你諗住轉喇, 唔讀嘉德麗???


大宅

積分: 4995


1632#
發表於 08-9-24 14:30 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-9-24 08:44 發表
你返左宣道個playgroup未呀 ?
你覺得點呀 ?
我個miss 叫 ling 姐姐
我覺得佢唔係好pro, 比起幼潛個d, 佢唔似係做幼兒教育, 似普通社工帶活動 ... 同埋可能佢地無assistant, 個miss成日走左去prepare d 教具, 好似唔 ...



呢個星期六第1堂, 唔知會唔會唔同MISS 呢? 聽你講唔係咁好, 但係又要等咁耐同埋咁full 既.


大宅

積分: 2122


1633#
發表於 08-9-24 17:14 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-9-24 12:40 發表
好耐冇上嚟啦!

其實唔係我發燒,係臭B呀!不過而家冇燒,係喉嚨同痎未好囉!

見你地講開嘉德麗,我星期六都經過不過趕時間所以冇入去!但我地一早都已經唔考慮嘉德麗架啦!

我地會報馬鞍山朗思呀,我老公上星期入去睇,係 ...


我想問吓個pg玩咩呀?


大宅

積分: 1815


1634#
發表於 08-9-24 17:21 |只看該作者
Exactly 玩咩我都未知,我只知係1.5小時,頭半個鐘係係外面playground玩,會有老師睇住,當係熱身。跟住就上一個鐘頭囉!佢地有廣東話班同英文班,不過英文班要17個月先得!

原文章由 3cats 於 08-9-24 17:14 發表


我想問吓個pg玩咩呀?


大宅

積分: 2122


1635#
發表於 08-9-24 17:41 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-9-24 17:21 發表
Exactly 玩咩我都未知,我只知係1.5小時,頭半個鐘係係外面playground玩,會有老師睇住,當係熱身。跟住就上一個鐘頭囉!佢地有廣東話班同英文班,不過英文班要17個月先得!

...


咁有無得試堂?


大宅

積分: 1815


1636#
發表於 08-9-24 23:04 |只看該作者
佢冇話俾我知有喎, 佢剩係話逐個月計, 不過我都想試吓!
原文章由 3cats 於 08-9-24 17:41 發表


咁有無得試堂?


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1637#
發表於 08-9-24 23:15 |只看該作者
你講個playgroup我有個fd係九龍塘都返緊類似既野 ..
九龍塘果個就要around $2400一個月, 一個week返2堂 ..
係英文 + 普通話 ..
我個fd返過話幾好 ..
不過我覺得好似幾貴 .. $2400 一個月返nursery都得 ..
所以無同思思報 ...



原文章由 WYlau 於 08-9-24 17:21 發表
Exactly 玩咩我都未知,我只知係1.5小時,頭半個鐘係係外面playground玩,會有老師睇住,當係熱身。跟住就上一個鐘頭囉!佢地有廣東話班同英文班,不過英文班要17個月先得!

...

[ 本文章最後由 zoesychan 於 08-9-24 23:19 編輯 ]


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1638#
發表於 08-9-24 23:16 |只看該作者
我唸可能佢平所以多人報 ..
我個班有成11個小朋友呀 ....mouth:



原文章由 靚靚劉太 於 08-9-24 14:30 發表



呢個星期六第1堂, 唔知會唔會唔同MISS 呢? 聽你講唔係咁好, 但係又要等咁耐同埋咁full 既.


大宅

積分: 2224


1639#
發表於 08-9-25 12:00 |只看該作者
唔係好記得,好似幾佰蚊...

原文章由 pangchaimami 於 08-9-24 08:42 發表

我都係貪佢近, 同埋bk一般對佢嘅評價都ok, 所以諗住費事煩就報佢啦.. e+浪費左$2000雜費tim, 好彩未買校服, 果日openday連校服個樣都冇得睇, 不過都應該係貴呀 ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1640#
發表於 08-9-25 14:12 |只看該作者
報告下先 ..
今朝去左time square 反x城大減價 ..

又出血喇 ..
買左成300蚊野..

一個toy 飯煲, bb 書, 畫完可以洗返既布書, elmo 碗仔, 公仔一盒, party 用品 $15, 可以twist 既焟筆, 比小朋友玩fingerprint 既海綿

今日1st day, 都唔算多人,多野賣過上次係tst攪 ..
你地得閒去睇下啦 ..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo