懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3104


1621#
發表於 08-1-24 16:18 |只看該作者

回覆 #1619 lokyee129 的文章

訓覺我就一向都係側訓既
但係而家腰痛係坐果時
成日郁黎郁去至得
一坐耐左就痛...
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1622#
發表於 08-1-24 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1623#
發表於 08-1-24 16:20 |只看該作者
咦...又係喎!!

原文章由 yvonne200793 於 08-1-24 16:04 發表



可能係8月頭同8月尾呢!我現在都三個月(12週),預產期係8月9日


大宅

積分: 3104


1624#
發表於 08-1-24 16:20 |只看該作者

回覆 #1622 lokyee129 的文章

kaka
我地已經由係度研究阿b
發展到研究老公啦
咁一定唔可以比佢地睇到至得

mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1625#
發表於 08-1-24 16:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

1626#
發表於 08-1-24 16:22 |只看該作者

回覆 #2 phoebie 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1627#
發表於 08-1-24 16:23 |只看該作者

回覆 #1625 lokyee129 的文章

老爺岩岩琴日返左黎
而家晚晚6點到就行過佢地度食飯(15mins)
所以我諗我日日都有運動架啦
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1628#
發表於 08-1-24 16:25 |只看該作者

回覆 #1626 lokyee129 的文章

我老釣都8卦架
有時夜晚我上黎睇睇
佢都會跟我入黎
我就會睇其他野囉^^
因為有時同你地傾得咁開心
上黎又會見到d好得意既bb
就會忍唔住同佢講架啦
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1629#
發表於 08-1-24 16:25 |只看該作者

回覆 #1 phoebie 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1630#
發表於 08-1-24 16:30 |只看該作者

回覆 #1629 lokyee129 的文章

我一知道有左就矛做野啦
通常老公6點幾就返到黎
我就早少少過老爺果面
幫手整下野(其實過去都係坐)
我而家日日都係自己一個人係屋企架喳
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 2245


1631#
發表於 08-1-24 16:36 |只看該作者
Hi WWBaby,

我原來同你都係同一日23/1/08幫bb做oscar test, 我就喺威記做,bb依家12w6d,身長6.13cm,大約11:30完成test,12:30威記就有姑娘打比我知個report,真係好快,佢話第一個比率係over 10000:1,而第二個比率係約20000:1,low rise,因為當時係街,無紙筆寫低,不過佢話會寄份詳細既report比我,過左一關啦,又可以安心d,各位08/08媽咪一齊加油呀
lokyee129 該用戶已被刪除

1632#
發表於 08-1-24 16:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3104


1633#
發表於 08-1-24 16:39 |只看該作者

回覆 #1631 虫仔 的文章

公喜哂你啊
可以放低舊石啦^^
我29號至見醫生再約期啊
因為....我阿b今日至岩岩11週
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1634#
發表於 08-1-24 16:40 |只看該作者

回覆 #1588 芝芝 的文章

原來你又係呀...我o地要"就"住黎咳呀,整到bb就唔好啦...
咪係law...所以而家比之前仲憎人o地食煙,我一見到就會即刻"彈"開同手按住個nose.


大宅

積分: 3104


1635#
發表於 08-1-24 16:41 |只看該作者

回覆 #1632 lokyee129 的文章

咁你老公都同你一齊搬坎你媽咪果度住住先啊?
我老公上星期日矛放假(年尾多野做)
所以呢個星期至會陪我去行下街啊
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1636#
發表於 08-1-24 16:42 |只看該作者

回覆 #1595 lokyee129 的文章

我老公都係呀,佢咩都唔識,有時仲會反問我呢o的食物我食唔食得...好好笑...


大宅

積分: 3104


1637#
發表於 08-1-24 16:42 |只看該作者

回覆 #1634 開心叮噹 的文章


見你地咁講
我...
我之前都係煙民 ]
而家就介得好辛苦
唔比老公係我面前食tim...
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1638#
發表於 08-1-24 16:44 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 15:57 發表
開心叮噹:

你係咪講扭扭薯條呀^^

我食左三次啦~~~~((惡魔惡魔))
第一次又係老公買俾我食既
第二次同細佬去食~~~岩岩上個星期日又同媽咪阿妹去食左一次@@

係咪好衰呢~~~:-|
真係一d自制能力都冇咁@@ ...


哈哈哈...無錯呀,你不使做惡魔啦,因為就算無你呢個惡魔我都心思思要食...
o華...勁喎,不過唔怕啦,我諗除左"熱氣"少少之外都無咩大問題既.
係喎...你仲唔溫書? 因住掛住同我o地傾計唔記得左呀!

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-24 16:46 編輯 ]


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1639#
發表於 08-1-24 16:46 |只看該作者
原文章由 虫仔 於 08-1-24 16:36 發表
Hi WWBaby,

我原來同你都係同一日23/1/08幫bb做oscar test, 我就喺威記做,bb依家12w6d,身長6.13cm,大約11:30完成test,12:30威記就有姑娘打比我知個report,真係好快,佢話第一個比率係over 10000:1,而第二個比率係約20000:1,l ...



原來佢地係寄報告呀!我下星期29號去威院做呀!佢地今朝打比我,我問佢地點比錢,佢地話抽完血,照完跟住去比錢,拿收據返去就可以拿報告呀!
你出來個結果一定可以放心啦!
lokyee129 該用戶已被刪除

1640#
發表於 08-1-24 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo