跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3767


1621#
發表於 08-1-9 13:06 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 08-1-9 12:50 發表
男同女係有分別架!




蚊媽,我地生活係求開心架,唔好set個框框俾自己,做人隨意的,會開心好多架


子爵府

積分: 10535


1622#
發表於 08-1-9 13:06 |只看該作者
攞刀出黎 你62有刹人傾向﹗


原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-9 12:52 發表

咁你地個個都好過我, 我有個老爺仲賤, 佢成日向住d 小朋友咳, 又唔掩口, 又成日講粗口, 一唔鍾意, 就用隻腳搞我囡個頭.0個陣日日同佢嘈, 搞到最後, 佢攞刀出來想斬我. 雖然到而家佢搬開左, 但我都好唔鍾意佢.:tongu ...


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


1623#
發表於 08-1-9 13:14 |只看該作者
原文章由 水怪 於 08-1-9 13:06 發表
攞刀出黎 你62有刹人傾向﹗

其實佢都無咩野既.... 只要我地一出糧, d 錢俾晒俾, 唔好嫌佢煮既野唔乾淨唔新鮮, 同埋唔熟, 唔好出街食飯或使錢買野等, 佢都會好錫我地的.
但我真係忍受唔到麻!:-( 晚晚食完佢d 野, 一定會肚痾( 因有好多小昆蟲). 仲要唔好用錢喎!我返工, 都要搭車架!唔通叫我由屯門行出葵芳咩?!


男爵府

積分: 5731


1624#
發表於 08-1-9 13:14 |只看該作者
係呀, 我見到你唔係負數啦.


原文章由 esther_fong 於 08-1-9 11:23 發表



我都要多謝我四妹,四妹多謝哂 (我唔駛負數啦 )


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


1625#
發表於 08-1-9 13:23 |只看該作者
原文章由 MYLIM 於 08-1-9 13:14 發表
係呀, 我見到你唔係負數啦.

死啦! 我唔識玩facebook呀!
係公司, 又block左我, 唔俾我入去玩.
你地成日講d 咩錢, 咩負數, 係咩來架! 教下我啦!
唔該.


子爵府

積分: 10535


1626#
發表於 08-1-9 13:25 |只看該作者
唔比用錢? 你62心理係咪有d問題?煮d野有好多小昆蟲 你62有咁既喜好架?


原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-9 13:14 發表

其實佢都無咩野既.... 只要我地一出糧, d 錢俾晒俾, 唔好嫌佢煮既野唔乾淨唔新鮮, 同埋唔熟, 唔好出街食飯或使錢買野等, 佢都會好錫我地的.
但我真係忍受唔到麻!:-( 晚晚食完佢d 野, 一定會肚痾( 因有好多小昆蟲). ...


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


1627#
發表於 08-1-9 13:34 |只看該作者
原文章由 水怪 於 08-1-9 13:25 發表
唔比用錢? 你62心理係咪有d問題?煮d野有好多小昆蟲 你62有咁既喜好架?

佢更本係錢的奴隸. 心理都算有問題, 成日話要做大生意, 但又唔肯攞多d 本做, 要我地俾. 仲有次, 佢仲想問我父母打本俾佢, 我父母更係睬佢都有味啦!
至於小昆蟲, 事綠係佢想慳水, 係咁易洗兩洗就算, 又要貪平, 買d 平價貨, 咁梗係有好多小昆蟲啦!


侯爵府

積分: 23339


1628#
發表於 08-1-9 13:42 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-9 12:41 發表
真係好激wor, 你地比62, 99湊o個dmama真係小d eq都唔掂, 你地應該係幾好皮四嘅嘞, 比我可能已經反左面or日日咬交, 所以我打死都唔比佢地湊我我仔 (好彩佢地都唔得閒咋)...有一次我奶奶又係類似你個case, 但我奶奶變 ...


咁我62又唔係好衰既,不過係唔妥佢o ,佢成個大細路咁架,成日以為自己乜都知,但係其實唔知,又唔俾人話得,對我已經算好架啦,其他人話佢(d仔女)佢會發脾四架 ,
99都算好好,起碼我同佢講既野,佢都會照做,有乜野都會問過我或者c6先:loveliness:


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


1629#
發表於 08-1-9 13:42 |只看該作者
我要開工啦! 88


侯爵府

積分: 23339


1630#
發表於 08-1-9 13:44 |只看該作者
原文章由 水怪 於 08-1-9 12:42 發表
我99都係咁架,有時帶栗子出左黎,栗子做得唔岩,我閙佢,佢唔聽,我就打佢手板,我99又係係旁邊笑﹗頂佢呀,我一邊教你一邊笑,栗子點會知我閙緊佢呀﹐佢以為我同佢玩渣﹗


...


咪係law e家我打凱喬手板佢都唔知痛,仲笑到咭咭聲,以為我同佢玩


侯爵府

積分: 23339


1631#
發表於 08-1-9 13:47 |只看該作者
原文章由 Doraemon_ng 於 08-1-9 12:52 發表

咁你地個個都好過我, 我有個老爺仲賤, 佢成日向住d 小朋友咳, 又唔掩口, 又成日講粗口, 一唔鍾意, 就用隻腳搞我囡個頭.0個陣日日同佢嘈, 搞到最後, 佢攞刀出來想斬我. 雖然到而家佢搬開左, 但我都好唔鍾意佢.:tongu ...




大宅

積分: 4411


1632#
發表於 08-1-9 13:50 |只看該作者
hi,靚女們.....你們好 我今日帶飯可以上嚟吹吓
軒軒宜家都係99同62湊,都係有你lee個問題:cry: 有時軒軒曳曳,
我鬧佢,軒軒就望住62求救,62就係到笑,咁軒軒更加炸減,激死:-(
(我打少少嘢就用左一個鈡,超慢)又要開工喇
原文章由 MMLCY 於 08-1-9 12:00 發表
其實, 老人家湊唔好得好多, 因為佢唔會按我要求做, 一唔滿意就去我隻佬度投訴, 話我比氣佢受, 所以我唔講得我嘅感受, 一講親就炒大獲!
老人家又成日做埋d危險野, 佢就唻跌反應又唔夠快, 成日比佢食零食, 又成日 ...


子爵府

積分: 10535


1633#
發表於 08-1-9 13:50 |只看該作者
係啦,係屋企又係咁,我打佢隻手,我c6係到笑,跟住我閙我c6,話我教佢時你係到笑,佢會唔知自己做錯架,我c6話佢咁細個唔識聽,我話佢識聽架啦,依家唔教,大d重難教,所以佢錯要閙佢,再錯要打手板,但係栗子都唔怕既,我試過好大力係咁打到佢隻手仔紅哂,佢都只係扮喊要我c6氹番佢﹗跟住我c6唔理佢,佢又繼續自己玩﹗ 其實我都唔識點教佢,講就實唔聽,打佢都唔怕,咁可以點?

原文章由 esther_fong 於 08-1-9 13:44 發表


咪係law e家我打凱喬手板佢都唔知痛,仲笑到咭咭聲,以為我同佢玩


子爵府

積分: 10535


1634#
發表於 08-1-9 13:52 |只看該作者
你打一個post用左一個鐘﹗ 唔係掛﹗咁你真係要同我地吹多d水啦,咁可以幫你練習打中文﹗:lol :lol


原文章由 hfcsum 於 08-1-9 13:50 發表
hi,靚女們.....你們好 我今日帶飯可以上嚟吹吓
軒軒宜家都係99同62湊,都係有你lee個問題:cry: 有時軒軒曳曳,
我鬧佢,軒軒就望住62求救,62就係到笑,咁軒軒更加炸減,激死:-(
(我打少少嘢就用左一個鈡,超 ...


大宅

積分: 4411


1635#
發表於 08-1-9 13:53 |只看該作者
咁似我62
原文章由 esther_fong 於 08-1-9 13:42 發表


咁我62又唔係好衰既,不過係唔妥佢o者 ,佢成個大細路咁架,成日以為自己乜都知,但係其實唔知,又唔俾人話得,對我已經算好架啦,其他人話佢(佢d仔女)佢會發脾四架 ,
我99都算好好,起碼我同佢講既野,佢都會照 ...


子爵府

積分: 10535


1636#
發表於 08-1-9 13:54 |只看該作者
小車

你係邊?


大宅

積分: 1237


1637#
發表於 08-1-9 13:55 |只看該作者
係囉, 樂樂又係咁,有咩辦法呢

原文章由 水怪 於 08-1-9 13:50 發表
係啦,係屋企又係咁,我打佢隻手,我c6係到笑,跟住我閙我c6,話我教佢時你係到笑,佢會唔知自己做錯架,我c6話佢咁細個唔識聽,我話佢識聽架啦,依家唔教,大d重難教,所以佢錯要閙佢,再錯要打手板,但係栗子都唔怕既,我試過好大力係咁打到佢 ...
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


大宅

積分: 1561


1638#
發表於 08-1-9 13:59 |只看該作者
蚊媽妳看


Kitty 手鈎造型帽
$ 69.00
http://babykitty.shopping.####.hk

[ 本文章最後由 ching.bb 於 08-1-9 14:00 編輯 ]


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1639#
發表於 08-1-9 14:04 |只看該作者
做咩呀

原文章由 水怪 於 08-1-9 13:54 發表
小車

你係邊?


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1640#
發表於 08-1-9 14:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo