興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


翡翠宮

積分: 87392


1621#
發表於 15-6-16 22:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表之

原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表
icq都係識男仔既好途徑
如果唔係我個陣的大膽,可能我依架都未嫁得出呀


珍珠宮

積分: 35592


1622#
發表於 15-6-16 22:53 |只看該作者

引用:上次我講想買果件紅色露膊衫,睇完個真人試

原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表
上次我講想買果件紅色露膊衫,睇完個真人試範相後,即刻吾想買




...
另一個買家真人騷好似正常啲
myphoto.jpg



好好過每一天......


翡翠宮

積分: 87392


1623#
發表於 15-6-16 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表

原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表
另一個買家真人騷好似正常啲
我個人覺得係條裙的關,因為本身件衫已經無好鮮色,仲有層層疊再加d釘珠,下身之適宜淨色,但第一張的女仔就著左條有波點的裙,變左成個感覺too much detail~

點評

Superman-GF    發表於 15-6-16 23:45


翡翠宮

積分: 87392


1624#
發表於 15-6-16 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
我個人覺得係條裙的關,因為本身件衫已經無好鮮色,仲有層層疊再加d釘珠,下身之適宜淨色,但第一張的女仔 ...
我個人覺得係條裙的關,因為本身件衫已經無好鮮色= 我個人覺得係條裙的關係,因為本身件衫已經係好鮮色



已刪除用户

積分: 42578


1625#
發表於 15-6-16 22:58 |只看該作者

引用:Quote:nsychristy 發表於 15-6-16 22:01 中

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


1626#
發表於 15-6-16 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87392


1627#
發表於 15-6-16 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 上校車 於 15-06-16 發表我以

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
我呢 d倔得黎遊戲智能零分,真係連朋友都唔多個
無發脾氣人地都覺得我脾氣唔好個 d
真係做左隔離飯 ...
但睇你講的野我又唔覺得你個人掘,如果講掘我講野仲掘過你多多聲呀!!


翡翠宮

積分: 87392


1628#
發表於 15-6-16 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jacquesau 於 15-06-16 發表

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
大紅係好難carry, 身型配撘無出事,都可能算漏左氣質
最慘氣質呢家野無得學,有就有無就係無~


珍珠宮

積分: 35592


1629#
發表於 15-6-16 23:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacquesau+於+15-06-16+發表

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
大紅係好難carry, 身型配撘無出事,都可能算漏左氣質
我有倏大紅既半身裙,搵日著俾你地睇下娘吾娘



好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


1630#
發表於 15-6-16 23:09 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

剛才係淘寶買咗5件背心,傻咗



好好過每一天......


已刪除用户

積分: 42578


1631#
發表於 15-6-16 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


1632#
發表於 15-6-16 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


1633#
發表於 15-6-16 23:11 |只看該作者

引用:剛才係淘寶買咗5件背心,傻咗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87392


1634#
發表於 15-6-16 23:13 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

我今年都差唔多買夠


翡翠宮

積分: 87392


1635#
發表於 15-6-16 23:13 |只看該作者

引用:我今年都差唔多買夠

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
我今年都差唔多買夠
應該話今季先啱~


翡翠宮

積分: 87392


1636#
發表於 15-6-16 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-16 發表最

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
我真係好想著花花裙架
著黎睇下喇!!


珍珠宮

積分: 35592


1637#
發表於 15-6-16 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacquesau+於+15-06-16+發表

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
今晚唔係要趕返屋企收速遞,我去左h&m掃衫架喇五件背心,都著唔到一個禮拜!!!

...


淘寶實在好毒,好易買好多無謂嘢



好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


1638#
發表於 15-6-16 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacquesau+於+15-06-16+發表

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
今晚唔係要趕返屋企收速遞,我去左h&m掃衫架喇五件背心,都著唔到一個禮拜!!!

...
但我啲背心吾係黑就白,真係有啲悶



好好過每一天......


已刪除用户

積分: 42578


1639#
發表於 15-6-16 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


1640#
發表於 15-6-16 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小manman+於+15-06-16+發表最

原帖由 nsychristy 於 15-06-16 發表
我真係好想著花花裙架
我都好想睇下想爛撻撻造型架你著花花裙既樣



好好過每一天......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo