影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1621#
發表於 15-7-5 11:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-07-05+發表你當

原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表
唔識架。。。我都唔知點解我會開宮。。。我當年睇日台劇架。。。
所以你未見過好野,咪會覺得佢好囉




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1622#
發表於 15-7-5 11:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-07-04 發表真

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
我都係,仲要覺得朱生好樣衰,一路睇一路嘔宮係非常難先捱完
但冇徐仁國同金宇彬咁樣衰囉


水晶宮

積分: 63751


1623#
發表於 15-7-5 11:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 竹兒 於 15-07-04 發表都市你

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
都市睇左半集,冇郁過,仲要頭十幾分鐘係intro, 泵波鐘
我都係睇左半集


水晶宮

積分: 63751


1624#
發表於 15-7-5 11:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表尋

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
佢果時係咪好樣衰???
朱生係冇好樣過

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 11:46


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1625#
發表於 15-7-5 11:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janjan28+於+15-07-04+發表食

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
頭fing fing...啱佢啦,可能佢予工作於娛樂
食左fing頭丸死啦,佢有大頭近鏡,我覺得佢似地盤佬實有人出黎搵我




水晶宮

積分: 63751


1626#
發表於 15-7-5 11:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表尋

原帖由 ctyying 於 15-07-05 發表
太耐啦,我刀吾記得咗,連男2個樣刀諗吾起只知喜歡男2
我記得。。。。中段好拖


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1627#
發表於 15-7-5 11:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+靚寶+於+15-07-05+發表可能係

原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表
根本宇彬係煙幕。。。鍾碩先最愛
可能恨嘅反面係愛




水晶宮

積分: 63751


1628#
發表於 15-7-5 11:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表男2個

原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表
男2角色好正
又係默默守護果隻


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1629#
發表於 15-7-5 11:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表佢果

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
朱生係冇好樣過
假面舖都有好多人like朱生,一個仲超鍾意佢,係金宇彬fans


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1630#
發表於 15-7-5 11:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janjan28+於+15-07-05+發表根

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
我咁覺得左好耐,日日提
我中意都冇日日提




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1631#
發表於 15-7-5 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表頭fing

原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表
食左fing頭丸死啦,佢有大頭近鏡,我覺得佢似地盤佬實有人出黎搵我



...
同池城比呢? 我覺得佢好過池生


水晶宮

積分: 63751


1632#
發表於 15-7-5 11:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表一個

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
我鍾意食魚翅送魚蛋
攪笑,我鍾意一啖臭豆腐,一啖cheese cake

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 11:47


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1633#
發表於 15-7-5 11:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-07-04 發表我當然

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
上流會開呀,因為盛駿個body
但我未必捱到盛生


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1634#
發表於 15-7-5 11:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表我鍾

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
攪笑,我鍾意一啖臭豆腐,一啖cheese cake
所以你口味特別囉


水晶宮

積分: 63751


1635#
發表於 15-7-5 11:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表咁我

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
唔記得講,佢會睇徐仁國既
留意到你勁嘔徐仁國,我勁嘔三角鼻哥窿仲有邊位jm有勁嘔對象


琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1636#
發表於 15-7-5 11:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-07-05+發表食左

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
同池城比呢? 我覺得佢好過池生
池生冇計,佢高D就好好多,不過假面朱都唔覺得佢有貴氣




水晶宮

積分: 63751


1637#
發表於 15-7-5 11:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表我鍾

原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表
唔緊要啦,食完一樣痾番出黎
好核突呀

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 13:07


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1638#
發表於 15-7-5 11:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表同池

原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表
池生冇計,佢高D就好好多,不過假面朱都唔覺得佢有貴氣
我都覺得冇,但假面舖話佢似王子

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 13:07


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1639#
發表於 15-7-5 11:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表唔記

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
留意到你勁嘔徐仁國,我勁嘔三角鼻哥窿仲有邊位jm有勁嘔對象

...
大把啦,李昇基、盛駿


水晶宮

積分: 63751


1640#
發表於 15-7-5 11:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表可能係

原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表
根本宇彬係煙幕。。。鍾碩先最愛
錯,証明呢排宇彬真係好得我歡心,因為佢,最唔鍾意果兩樣都頂埋去,覺得自己好堅


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo