跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1621#
發表於 08-10-30 00:55 |只看該作者
咁我諗, 無人會"巢"晒政府有咩subsidy先生既, 但係原來有呢d資助, 咪申請下, 減輕負擔啫, 正如學校, 亦好樂意幫家長們申請咁, 其實無抵觸架喎, 好似依家有學券咁, 我地生個時都未出呢個plan啦, 依家有, 大家咪開心d囉

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:51 發表
natalie,

恕我多口 .... 唔係 plan 左先生 , 預埋 budget ok
先帶佢地黎麻 !!

而家要番學當然要比學費啦 ?? 有 25 % or 50 %
都叫好好架啦 , 真係唔批要比 100% 都要比 , 唔通
唔番學咩 ??

唔好本末倒置 wor :qu ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1622#
發表於 08-10-30 00:56 |只看該作者
我屋企有個cheap cheap書架,99元,比阿仔用都好正,放好多書又方便阿仔取書睇

fancy................真係無諗個囉!

原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:47 發表
諗住書架咋, 不過書架都有好多款揀架嘛, 有門無門, 幾多層shelf, 又想搵個fancy少少, 唔好又係桃木死, 小朋友房嘛


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1623#
發表於 08-10-30 00:56 |只看該作者
咩都有搵架, 近排見到有d ngo請人教電腦, 我都去apply, 做返老本行, 點知都係無消息, 嘔血

原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:53 發表
好難,呢d工種,講真,d公司真係cut得就cut,同埋,market 個價錢真係好低,比你都唔原去做,另外重要kln or nt........重難.kln 同nt公司出手好低,未必係你想的人工囉!

不如好好地找份temp job重好

...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 2088


1624#
發表於 08-10-30 00:57 |只看該作者
〈〈$1000 one-off support grant〉〉又乜來呀,點申請呀,又乜資格先申請得???
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:54 發表
我都有同大囡申請學費減免呀, 但係 reply 返嚟話學券已經 cover 咗喎 !

$1000 one-off support grant 我都收到喇 !

乜唔係申請學費減免, 呈報入息資料就有咩 ??? :questio ...


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1625#
發表於 08-10-30 00:57 |只看該作者
咁啱今日係日本城見到個又粉紅, 又粉藍既書架囉, 睇返平平實實個d, 又好似爭緊d咁

原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:56 發表
我屋企有個cheap cheap書架,99元,比阿仔用都好正,放好多書又方便阿仔取書睇

fancy................真係無諗個囉!
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1626#
發表於 08-10-30 00:58 |只看該作者
我都唔知, 我完全miss左呢樣野, 睇返d bk post先知有, 我個申請未有結果, 所以我唔知, 不過好似唔批個d, 無呢$1000架喎

原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:54 發表
我都有同大囡申請學費減免呀, 但係 reply 返嚟話學券已經 cover 咗喎 !

$1000 one-off support grant 我都收到喇 !

乜唔係申請學費減免, 呈報入息資料就有咩 ??? :questio ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1627#
發表於 08-10-30 00:58 |只看該作者
果然有見地,我公司都係,要請人,不過又係hold住,所以做c人啦!

原文章由 cookiengau 於 08-10-30 00:54 發表
呢個時勢,好多時會發生︰有post,要請人,但比hr freeze headcount,變相等人用既人無得請要自己or自己team做埋> overload
想有工做但比人問完,in完,傾好,攪完大龍鳳都話唔請〉unemploy

社會勞動力兩大問題好快見
...


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1628#
發表於 08-10-30 00:58 |只看該作者
上年特首派糖, 咪津貼電費既, 另外一項係某d學生有$1000津貼囉, 至於exact咩資格, 我都唔太記得

原文章由 cookiengau 於 08-10-30 00:57 發表
〈〈$1000 one-off support grant〉〉又乜來呀,點申請呀,又乜資格先申請得???
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3135


1629#
發表於 08-10-30 00:59 |只看該作者
hehe好叻女呀.

但係我姪女係返學唔肯起身, sat / sun就唔洗叫8點起身, c未.

唔知到時朗朗點呢?
原文章由 cookiengau 於 08-10-29 23:54 發表
返左一個月學都未夠既曳妹,今朝懶床時,我叫佢起身,佢景然對眼都未開就叫 'it's saturday, no school, sleeping′

你話系米比佢激到好嬲又好笑


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1630#
發表於 08-10-30 01:00 |只看該作者
見步行步啦.....都唔到我控制

原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:58 發表
果然有見地,我公司都係,要請人,不過又係hold住,所以做c人啦!
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1631#
發表於 08-10-30 01:00 |只看該作者
朗朗媽

你個仔應該ok啦!唔水擔心,等你好消息

原文章由 basicjanny 於 08-10-30 00:55 發表
今日朗朗第1天返學, 佢好開心揹住書包唔肯放. 第1天返1小時, 到走時佢唔肯走, 要玩多陣, 可能太耐無返pg, 好開心返學.

夜晚去祟真in, 竟然撞到泓泓, haha... 我地都係c組, 我同朗逸一個課, 泓泓就不同我地.
今日 ...


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1632#
發表於 08-10-30 01:02 |只看該作者
yes, 我都係咁話

原文章由 S.Africa 於 08-10-30 01:00 發表
朗朗媽

你個仔應該ok啦!唔水擔心,等你好消息
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1633#
發表於 08-10-30 01:02 |只看該作者
你都要盡力去搵下工啦!唔係你老公一個養3口,真係c都唔得掂

原文章由 winwin815 於 08-10-30 01:00 發表
見步行步啦.....都唔到我控制


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1634#
發表於 08-10-30 01:03 |只看該作者
其實我由佢地未炒我時, 都好盡力架啦, 但係點都無理由, 求其到出去做個receptionist嘛

原文章由 S.Africa 於 08-10-30 01:02 發表
你都要盡力去搵下工啦!唔係你老公一個養3口,真係c都唔得掂

[ 本文章最後由 winwin815 於 08-10-30 01:04 編輯 ]
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1635#
發表於 08-10-30 01:04 |只看該作者
係架, 申請到咪當 bonus 囉 !

無的話, 小朋友都要讀書架嘛 !

不過, 事前都係要諗得一清二楚, 無得減免的話, 自己個荷包仲能 afford 得起, 先至好揀 d 乜乜學校囉 !

我自問真係 afford 唔到 2 個小朋友讀 d 乜乜直資學校囉, 唯有死死地氣讀番 d 屋村學校咋 !

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:51 發表
natalie,

恕我多口 .... 唔係 plan 左先生 , 預埋 budget ok
先帶佢地黎麻 !!

而家要番學當然要比學費啦 ?? 有 25 % or 50 %
都叫好好架啦 , 真係唔批要比 100% 都要比 , 唔通
唔番學咩 ??

唔好本末倒置 wor :qu ...


大宅

積分: 2088


1636#
發表於 08-10-30 01:05 |只看該作者
系米要成功申請到〈學費減免〉,先可以多呢立$1000糖???
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:58 發表
我都唔知, 我完全miss左呢樣野, 睇返d bk post先知有, 我個申請未有結果, 所以我唔知, 不過好似唔批個d, 無呢$1000架喎


大宅

積分: 2088


1637#
發表於 08-10-30 01:05 |只看該作者
你又話去訓?
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:04 發表
係架, 申請到咪當 bonus 囉 !

無的話, 小朋友都要讀書架嘛 !

不過, 事前都係要諗得一清二楚, 無得減免的話, 自己個荷包仲能 afford 得起, 先至好揀 d 乜乜學校囉 !

我自問真係 afford 唔到 2 個小朋友讀 d 乜乜直 ...


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1638#
發表於 08-10-30 01:06 |只看該作者
我都唔知, 我以為唔批就無, 但係natalie話應該有

原文章由 cookiengau 於 08-10-30 01:05 發表
系米要成功申請到〈學費減免〉,先可以多呢立$1000糖???
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1639#
發表於 08-10-30 01:07 |只看該作者
natalie

明白你的負擔都好大;屋村都有好學校,唔水唔開心,最緊要小朋友讀得開心呢!你兩個小朋友都禁乖,真係好好啦!

原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:04 發表
係架, 申請到咪當 bonus 囉 !

無的話, 小朋友都要讀書架嘛 !

不過, 事前都係要諗得一清二楚, 無得減免的話, 自己個荷包仲能 afford 得起, 先至好揀 d 乜乜學校囉 !

我自問真係 afford 唔到 2 個小朋友讀 d 乜乜直 ...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1640#
發表於 08-10-30 01:07 |只看該作者
點為之 "批到" 呀 ???

我大囡都批唔到畀我, 但我又收到張 $1000 cheque 喎 !

我見佢哋寫住話, 一筆過資助以減輕經濟開支咋 ! mouth:

原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:58 發表
我都唔知, 我完全miss左呢樣野, 睇返d bk post先知有, 我個申請未有結果, 所以我唔知, 不過好似唔批個d, 無呢$1000架喎


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo