在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 33575


1621#
發表於 08-12-2 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1622#
發表於 08-12-2 12:06 |只看該作者
我c6剛剛係電話度先講,佢公司好靜冇咩生意,佢e+都係度煩緊點樣push sales。我同佢講冇辦法,因為e+度度都係一樣,就算佢公司炒曬d人都唔會幫到好多。


男爵府

積分: 7268


1623#
發表於 08-12-2 12:08 |只看該作者
咁你諗住點樣同你c6慶祝呀?不如叫你c6送多個bb俾你啦, 你咁想要多個。

原文章由 貓姐 於 08-12-2 12:05 發表
睇睇下個日曆, 原來聽日係我結婚7週年呀
原全唔記得!!!


禁止訪問

積分: 33575


1624#
發表於 08-12-2 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1625#
發表於 08-12-2 12:15 |只看該作者
又生?四年抱兩wor
等經濟好d至生啦...睇產科好貴...


伯爵府

積分: 17810


1626#
發表於 08-12-2 12:19 |只看該作者
我今年願望係....日日有工開,冇病冇痛,行得走得...係人都開開心心 !! 當然係呀b快高長大喇


禁止訪問

積分: 33575


1627#
發表於 08-12-2 14:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1628#
發表於 08-12-2 14:19 |只看該作者
我相信呢個多係好多人既願望。食lunch時睇本magazine, 見到廖啟智既訪問,文中提到佢兩年前死左既細仔, 我覺得if I were him, I wouldn't be so strong to face this reality. I really respect him.

原文章由 Snoopywy 於 08-12-2 12:19 發表
我今年願望係....日日有工開,冇病冇痛,行得走得...係人都開開心心 !! 當然係呀b快高長大喇


禁止訪問

積分: 33575


1629#
發表於 08-12-2 14:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1630#
發表於 08-12-2 14:52 |只看該作者
同意,早幾日經濟日報都有講佢地呀
佢地係笑著同個仔講再見...


民房

積分: 0


1631#
發表於 08-12-2 15:11 |只看該作者
哈 ~ 係呀, 但願如此 , 但願人人都如此 ~~
原文章由 Snoopywy 於 08-12-2 12:19 發表
我今年願望係....日日有工開,冇病冇痛,行得走得...係人都開開心心 !! 當然係呀b快高長大喇


民房

積分: 0


1632#
發表於 08-12-2 16:41 |只看該作者
我果半個老細好煩 ... 我想一面做下野, 一面玩下 , 佢係咁同我講啲無聊野.... 一個好火頁的伯伯


大宅

積分: 1972


1633#
發表於 08-12-2 16:46 |只看該作者
下午比較忙d,各位媽咪,渣打confirm左layoff,我朋友有份,所以好忙甘輔導緊佢


男爵府

積分: 7268


1634#
發表於 08-12-2 16:52 |只看該作者
雖然話人生無常, 好多野都好難預測, 但諗到如果發生係自己身上, 真係唔知點算,個仔已經5歲, 如果一下子冇左, 而又只得一個既話, 我相信自己會支持唔住...

原文章由 Snoopywy 於 08-12-2 14:52 發表
同意,早幾日經濟日報都有講佢地呀
佢地係笑著同個仔講再見...


禁止訪問

積分: 33575


1635#
發表於 08-12-2 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1636#
發表於 08-12-2 17:03 |只看該作者
其實渣打一早已經有動作, 只不過唔係咁大規模, 所以外間先唔知。佢地解僱左好多長工, 然後再請番佢地, 但就cut曬所有福利, 兼且人工都俾少d

原文章由 ookiinome 於 08-12-2 16:46 發表
下午比較忙d,各位媽咪,渣打confirm左layoff,我朋友有份,所以好忙甘輔導緊佢


民房

積分: 0


1637#
發表於 08-12-2 17:04 |只看該作者
咁妳自己要堅強啲喎, 唔好比佢的負面情緒影響到喎, 而家人心惶惶 ......
原文章由 ookiinome 於 08-12-2 16:46 發表
下午比較忙d,各位媽咪,渣打confirm左layoff,我朋友有份,所以好忙甘輔導緊佢


民房

積分: 3


1638#
發表於 08-12-2 17:05 |只看該作者

預防子宮CANCER針

我都系在職媽咪,公司呢排就都吾系好忙,但我呢排就忙緊D私人野:

第一:我女女今年10歲,我想幫佢打個隻預防子宮CANCER的針,不過未決定,因為吾知有咩副作用。你地D女女如果打左,同我分享下啦。

第二:女女10歲,讀小5,明年要選中學,而家好煩,都吾知邊間好,所以日日響公司都會搵時間上網搵資料。
女女讀聖安當小學,第一次考試全級考48,你地知吾知有咩好中學岩我女女呢,請指教。

第三:就系因為公司接二連三炒人,一個一個咁炒,好驚下一個系自己。。。。點算。。。。


禁止訪問

積分: 33575


1639#
發表於 08-12-2 17:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


1640#
發表於 08-12-2 17:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo