想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13990


1621#
發表於 04-9-4 20:05 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

shirley,

我頭先去kwungtong meka 睇左la, 佢地有得賣, 不過就貴左$149, 幾個月前都係賣$126之ma.

妳買左未ar?


大宅

積分: 4485


1622#
發表於 04-9-4 20:13 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**


jojoebebe :


我好鐘意你


子爵府

積分: 13990


1623#
發表於 04-9-4 20:24 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

sammiy,

梗係冇問題la, 不過個條link 我save 左向公司. 我試下依家搵唔搵到ar. 

其實個web 係教人同剛剛出世o既bb 沖涼, 咁佢有8張圖, 淨係第依張會move jar.

如果妳唔介意, 我先e-mail 依個沖涼公仔俾妳ar, 條link如果我依家搵唔到, 星期一早上10:00前俾妳ar, 好冇ar?


子爵府

積分: 13990


1624#
發表於 04-9-4 20:41 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

sammiy,

不負妳所托, 搵到條link la : bb沖涼公仔

雖然係講日文, 不過妳click 入去睇下幫bb 沖涼ar, 都幾得意gar


大宅

積分: 4485


1625#
發表於 04-9-4 21:14 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe 寫道:
sammiy,

不負妳所托, 搵到條link la : bb沖涼公仔

雖然係講日文, 不過妳click 入去睇下幫bb 沖涼ar, 都幾得意gar



我加


子爵府

積分: 13990


1626#
發表於 04-9-4 21:17 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

sammiy,

有妳同我一齊用,係我榮幸tim la, 可以沾染到妳d大肚福氣ma~

妳睇下妳個bb 沖涼盆係圓型gar, 仲靚d tim ar :mrgreen:


大宅

積分: 4485


1627#
發表於 04-9-4 21:22 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe 寫道:
sammiy,

有妳同我一齊用,係我榮幸tim la, 可以沾染到妳d大肚福氣ma~

妳睇下妳個bb 沖涼盆係圓型gar, 仲靚d tim ar :mrgreen:


係喎!你唔講我都唔知 :lol:


子爵府

積分: 13990


1628#
發表於 04-9-4 21:25 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

sammiy,

妳地個gathering 我唔想去la, 因為好多大肚mami 參加, 有小小"監介", 而且妳地多數都講買邊d bb野, 去邊到買, 我始終未到依個階段, 未有同感

希望妳唔好介意我再推妳la , sorry ar :cry:

please check pm


子爵府

積分: 10672


1629#
發表於 04-9-4 21:32 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe,

您 鐘 於 有 無 去 到 剪 頭 髮 呀 , 我 今 日 剪 佐 喇仲 染 埋 忝 呀 , 諗 住 開 工 前 做 晒 d 如 果 真 係 bingo 吾 做 得 既 野 先 。 我 今 日 睇 佐 張 片 喇 , 醫 生 話 我 腰 椎 "mei" 佐 小 小 偏 左 。 佢 話 有 幾 個 方 法 都 得 既 , "帶 腰 cool" 搵 骨 科 睇 睇 , 做 適 當 還 動 , 即 係 物理 治 僚 啦 , 所 以 真 係 要 游 返 多 d 水 先 得 喇 。如 果 吾 係 第 日 條 腰 點 承 得 起 個 bb 呀 , 我 死 都 似 。 :-|


子爵府

積分: 13990


1630#
發表於 04-9-4 21:42 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

winnie,

我有去到剪 頭 髮 呀. 妳仲染 埋 忝ar, 厲害wor ~

條腰骨係小問題就好la! 妳真係要游多d 水先得, 不過要慢慢游, 唔好鬥快wor ~ :mrgreen: 依家勤d游都可以游度成個月, 應該好快好番, 但係一次唔好游咁耐,咁長時間, 如果唔係就物極必反la.

妳張大頭相好溫馨ar

妳去妳媽媽度食飯? 咁快返到屋企gei, 我依家出去食飯la, 去食sushi ar,

bye bye


子爵府

積分: 10672


1631#
發表於 04-9-4 21:59 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe,

張 大 頭 照 就 係 我 既 願 望 。 希 望 好 快 張 相 吾 係 公 仔 , 真 係 我 地 一 家 3口 。 。

係 呀 , 我 好 衰 架 , 話 想 做 果 樣 野 就 即 刻 要 做 架 喇 , 不 過 好 多 時 衰 衝 動 囉 。 :-| :-|

我 游 得 點 快 都 趕 吾 切 08 噢 運 架 啦 所 以 我 吾 會 游 得 快 架 。 。

嘩 ~~食 sushi 咁 happy 呀 ! Shirley 又 話 您 成 日 煮 飯 既 ? 假 期 放 假 呀 ?

今 晚 無 返 亞 媽 到 食 飯 呀 , 我 假 期 好 小 返 架 , 除 飛 亞 媽 特 別 煲 左 d 咩 野 湯 啦 。 我 懶 ,須 然 近 , 但 係 費 是 特 登 行 丫 碼 , 平 時 放 工 一 程 地 鐵 就 OK。 所 以 假 期 如 果 我 無 約 人 , 係 屋 企 就 有 時 煲 粥 , 有 時 食 麵 囉 。

食 完 返 黎 心 情 靚 靚 , 開 工 都 順 唱 d 啦 ~~ :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7321


1632#
發表於 04-9-4 22:07 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

winnieyiu
最快應該係去骨科或跌打睇,我成日都坐姿有問題,所以都成日去沙田睇,每次300,小問題一至兩次會好,問題大就三四次,不過幾貴.


大宅

積分: 4485


1633#
發表於 04-9-4 22:07 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe 寫道:
sammiy,

妳地個gathering 我唔想去la, 因為好多大肚mami 參加, 有小小"監介", 而且妳地多數都講買邊d bb野, 去邊到買, 我始終未到依個階段, 未有同感

希望妳唔好介意我再推妳la , sorry ar :cry:

please check pm


我己回覆pm!
我都剪


男爵府

積分: 7321


1634#
發表於 04-9-4 22:08 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe
你0甘遲食飯,冇去牛頭角咩. ?-(


男爵府

積分: 7321


1635#
發表於 04-9-4 22:12 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

winnieyiu
你係米一個人住. ?-(


子爵府

積分: 10672


1636#
發表於 04-9-4 22:25 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

Shirley,

如 果 真 係 睇 幾 次 鐵 打 得 就 最 好 喇 , 佢 地 係 搵 野 同 您 up 定 係 張 您 左 令 右 令 架 ?

我 同 2 個 細 妹 一 齊 住 , 但 係 佢 地 成 日 吾 見 人 , 不 知 幾 忙 , 好 多 時 假 期 就 得 我 一 個 囉 。


男爵府

積分: 7321


1637#
發表於 04-9-4 22:41 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

winnieyiu
佢地會叫你背著瞓底,睇下你背部邊條骨有問題,跟住整左腳大脾,跟住右腳大脾,整下整下,廿/三拾分鐘之後就ok la.有時我隻手都咩左小小位,好快冇事,唔會太痛,你最好忍到,可以小去一次,save money,你要adress就pm比你,但要夜的,問 honey囉address.要約.


子爵府

積分: 10672


1638#
發表於 04-9-4 22:47 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

Shirley,

吾 該 您 先 , 係 骨 科 定 係 鐵 打 黎 架 ? 係 邊 暑 架 ? 您 知 啦 , 我 懶 過 鬼 , 遠 吾 就 腳 我 就 無 恆 心 架 喇 。


子爵府

積分: 13990


1639#
發表於 04-9-4 22:55 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

shirley, winnnie,

我食飽la, 一陣再同妳地chat, 等我ar~


男爵府

積分: 7321


1640#
發表於 04-9-4 22:58 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

winnieyiu
你 CHK PM,唔明問我.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo