懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1621#
發表於 08-12-9 22:38 |只看該作者
食吓華梅/九製陳皮都ok gar.
原文章由 aprilcpf 於 08-12-9 21:39 發表
Hello各位,

幾日冇上來看就多了很多新朋友和回應,多謝大家的分享啦!亦多謝mrs_B_lam的整理啦!
這幾天好唔舒服,作嘔反胃的情況好嚴重,唔知是不是有了孖B的關係,害喜的情況較嚴重。希望這些作嘔日了快些過去。大家有沒有方法 ...
    


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1622#
發表於 08-12-9 22:44 |只看該作者
我 book 左23Dec, 唔知幾錢?

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-9 00:13 發表

waffle

我自己 book 左威爾斯做oscar. 今天已 cfm 左1/5 做.要$1300
您做幾錢



大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1623#
發表於 08-12-9 22:48 |只看該作者
如果去仁安做可以打電話叫姑娘幫你book

原文章由 tsingmao 於 08-12-9 08:09 發表

做oscar 唔係政府一定幫你做咩(重諗住免費)? 我去過仁安都係 1600 o乍, 早知約埋la.. 下次要1月5日sin 覆診到時係咪太遲ar?
到時應該11週幾la...


複式洋房

積分: 373


1624#
發表於 08-12-9 22:51 |只看該作者
hi hi..


原文章由 PrettyPC 於 08-12-9 21:44 發表
各位準mama你地好呀,我個b既預產期係30/7,可以同大家一齊傾下嗎?


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1625#
發表於 08-12-9 22:52 |只看該作者
bedrest 指唔好坐, 免得屈住子宮

原文章由 caca06 於 08-12-9 11:22 發表




waffle,
多謝你,我今早流了少少血水
而家都有dd,我唔敢行來行去呀,
只係去toilet先行


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1626#
發表於 08-12-9 22:55 |只看該作者
我有左到而家日日食中西藥, 未停過. 我覺得中藥有幫助

原文章由 caca06 於 08-12-9 11:47 發表




如果停左唔流血水同食完d安胎藥,都會考慮睇中醫,不過唔知d中藥食左對bb有冇影響?


複式洋房

積分: 373


1627#
發表於 08-12-9 22:55 |只看該作者
我又係咁好似突然大左..又係有d抽下抽下..我星期六去 check c+ & check 心跳..


原文章由 makfr 於 08-12-9 21:26 發表
唉,lee 幾日都有食橙gar.....剛喝了杯牛奶,睇下遲d有冇進展,如到Sat都冇,產檢時再問下Doctor.

仲有,今日覺得個肚突然大咗好多,而且子宮好似有d 抽住/"斜"住咁,希望BB健健康康啦!
...


複式洋房

積分: 373


1628#
發表於 08-12-9 22:58 |只看該作者
Congratulations !

原文章由 Bean0602 於 08-12-9 21:10 發表
我今日睇完醫生啦, 好開心呀, 見到呀b同心跳啦, 重feel到佢卜卜咁跳, 個種感覺好得意呀. 原來宜家有成9w2d, 等我重成日以為自己係7w2d, 醫生話唔係由受孕個日開始計. 呀b有2cm啦, 見到佢個頭, 好感動 :excit ...


子爵府

積分: 10025


1629#
發表於 08-12-9 23:00 |只看該作者
抽下抽下係因為個子宮脹大緊~~


原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-9 22:55 發表
我又係咁好似突然大左..又係有d抽下抽下..我星期六去 check c+ & check 心跳..
奇蹟只會發生在永不放棄的人身上~~ 8-)


複式洋房

積分: 373


1630#
發表於 08-12-9 23:03 |只看該作者
您冇返工呀? 您唔好食蘿蔔糕呀...其實我都好仲意食. he.
係law. 我地真係攪下活動,交流一下.. relex 下..


原文章由 tsingmao 於 08-12-9 21:19 發表
係ar .. 咁我明天book 威記好過la... 我都係覆診o乍. 佢會比返個report 給我嗎?另外如果有人搞活動我會出ga . now 日日係home 悶到死. 不過岩岩整o左蘿蔔糕唔知好唔好未. he he..



...


大宅

積分: 1025


1631#
發表於 08-12-9 23:03 |只看該作者
waffle:你仲咩日日都要吃中西藥ar?是否仍個胎不穩


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1632#
發表於 08-12-9 23:05 |只看該作者
其實我想直接抽羊水, 但因我一直作小產, 抽羊水小產的風險會提高, 兩個醫生都唔建議, 而家唯有揾個好d的醫生幫我做結構性超聲波la

原文章由 JOEYCMY 於 08-12-9 14:48 發表



我就係上次拎左個file,攪到作小產,放左半個月假,所以我而加都好小心架啦.
同埋我book左29/12去威院照Oscar,真係好緊張,我係緊張大師黎架...之前睇左個blog,有個mama明明係低風險,但係4,5個月時照u/s發現照唔到bb鼻 ...


複式洋房

積分: 373


1633#
發表於 08-12-9 23:13 |只看該作者
我又係咁..我諗住唔看,但又忍唔住天天上來看一看.
大家要 relex



原文章由 TY33819 於 08-12-9 16:34 發表
我有時都係.. 叫到 d 人 share 第 nth week bb 突然無了 / 心跳停了,我都會好擔心.. 成日比 d friend 叫我唔好睇啦..

haha,家下都學習睇到有 d sharing 唔好既就唔好理.. 盡量同自己講,我個bb 唔同既.. 唔好自己 scar ...


複式洋房

積分: 373


1634#
發表於 08-12-9 23:14 |只看該作者
您真係休息多d... take care.


原文章由 waffle 於 08-12-9 23:05 發表
其實我想直接抽羊水, 但因我一直作小產, 抽羊水小產的風險會提高, 兩個醫生都唔建議, 而家唯有揾個好d的醫生幫我做結構性超聲波la


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1635#
發表於 08-12-9 23:20 |只看該作者
我由wk4day4就開始流血, 流足4-5wk, 也bed rest了4wk多, 剛剛才停血,  中醫話要keep住睇到wk12, 西醫已由每日食5粒藥減到2粒, 話仲未可以停藥, 只好繼續食藥啦. 中醫始終覺得過了wk12才安全, 我現在才wk10day3

原文章由 sheetaada 於 08-12-9 23:03 發表

waffle:你仲咩日日都要吃中西藥ar?是否仍個胎不穩


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1636#
發表於 08-12-9 23:26 |只看該作者
我d褲開始褲頭緊la!
原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-9 22:55 發表
我又係咁好似突然大左..又係有d抽下抽下..我星期六去 check c+ & check 心跳..
    


複式洋房

積分: 373


1637#
發表於 08-12-9 23:26 |只看該作者

回覆 #1 waffle 的文章

咁您係咪放病假還是冇做野.. 聽下903 relex


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1638#
發表於 08-12-9 23:27 |只看該作者
記住要休息多d & relax d ar!
原文章由 waffle 於 08-12-9 23:20 發表
我由wk4day4就開始流血, 流足4-5wk, 也bed rest了4wk多, 剛剛才停血, 中醫話要keep住睇到wk12, 西醫已由每日食5粒藥減到2粒, 話仲未可以停藥, 只好繼續食藥啦. 中醫始終覺得過了wk12才安全, 我現在才wk10day3

...
    


大宅

積分: 1025


1639#
發表於 08-12-9 23:29 |只看該作者
waffle:你要加油ar


複式洋房

積分: 373


1640#
發表於 08-12-9 23:30 |只看該作者
m2..現我勁老套冇衫穿.d皮膚又差又爆倉.現唔可以扮型 tim..


原文章由 makfr 於 08-12-9 23:26 發表
我d褲開始褲頭緊la!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo