影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1621#
發表於 16-10-14 12:07 |只看該作者

引用:Quote:靚寶+發表於+16-10-14+09:04+本帖最

原帖由 kcm 於 16-10-14 發表
本帖最後由 kcm 於 16-10-14 09:49 編輯

你地又講DMF, 我鐘意亞莞喎
班老友記故事好睇,我最鍾意晶雅姨,好真實,同我姨媽好似




琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1622#
發表於 16-10-14 12:10 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+16-10-13+18:31+我睇

原帖由 cocok 於 16-10-13 發表
我冇睇過寶劍劇都知似,佢地死話唔似

不過我對朴寶劍真係0興趣,但人人中晒毒
我以前都有話寶劍似趙生架,不過而家睇雲畫就更覺得似2兄弟走唔甩

寶劍套劇咁掂梗係多人鍾意啦,但我like振永多d




琥珀宮

積分: 190248

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1623#
發表於 16-10-14 12:17 |只看該作者

引用:Quote:靚寶+發表於+16-10-13+20:22+點解告

原帖由 janjan28 於 16-10-13 發表
我個女先得7歲,上法庭比律師問多兩問就我其實預左會輸架,要阿女上庭我已經好唔開心
...
好同情你的遭遇呀,明明衰人有錯,告唔入不特止仲比領事館black list,但我覺得你冇錯,時光倒流都應該係咁做,希望你快D搵到合適的工人💪




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1624#
發表於 16-10-14 12:41 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-10-14 12:10
我以前都有話寶劍似趙生架,不過而家睇雲畫就更覺得似2兄弟走唔甩

寶劍套劇咁掂梗係多人鍾 ...

咁你鍾唔鍾意寶劍? 我記得你話趙生乸

振永我知邊個,都ok



水晶宮

積分: 63751


1625#
發表於 16-10-14 12:41 |只看該作者
cocok 發表於 16-10-14 10:42
你話鏗鏘集冇意思

鏗鏘集有d老土


水晶宮

積分: 63751


1626#
發表於 16-10-14 12:42 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 11:20
就係因為冇chok,所以我覺得靚仔,好感度大增

咁即係我鍾意佢chok囉 , 靚仔應該要chok, 唔靚仔又要chok就星巴佢


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1627#
發表於 16-10-14 12:42 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 11:20
就係因為冇chok,所以我覺得靚仔,好感度大增

趙生真係可以唔chok演戲?

不過巴里島我睇左少少覺得趙生冇咁chok但極唔靚仔又廢


水晶宮

積分: 63751


1628#
發表於 16-10-14 12:45 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 12:07
班老友記故事好睇,我最鍾意晶雅姨,好真實,同我姨媽好似



...

我都係晶雅姨,傳統韓國女人美德,逆來順受, 個公主其實幾似我,我又係在家族中之之尾尾,家中成員成棚人顧住我咁 , 不過我估公主亞姨後生幾靚,宜家老左都靚


水晶宮

積分: 63751


1629#
發表於 16-10-14 12:47 |只看該作者
cocok 發表於 16-10-14 12:42
趙生真係可以唔chok演戲?

不過巴里島我睇左少少覺得趙生冇咁chok但極唔靚仔又廢

當兵前成日做好任性角式,春日又係做任性細佬,劣質街頭做垃圾古惑仔 , 巴厘島極唔鍾意,我鍾意蘇蘇多d


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1630#
發表於 16-10-14 12:47 |只看該作者
Viola325 發表於 16-10-14 01:46
還有,我唔喜歡看靈魂交換,男女身份對調果part。。。唔識笑


水晶宮

積分: 63751


1631#
發表於 16-10-14 12:50 |只看該作者

回覆樓主:

講開蘇蘇,尋晚好邪,我發夢夢到佢,之後去廁所再訓返,又再夢到佢,宜家又掛住佢, 好想再夢到佢,佢在夢中同我好fd嫁 , 點解成日在夢中挽留我 , 又要我掛佢幾日


男爵府

積分: 5264


1632#
發表於 16-10-14 12:53 |只看該作者
靚寶 發表於 16-10-14 12:50
講開蘇蘇,尋晚好邪,我發夢夢到佢,之後去廁所再訓返,又再夢到佢,宜家又掛住佢, 好想再夢到 ...

夢中點friend法。。。請詳述


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1633#
發表於 16-10-14 13:08 |只看該作者
靚寶 發表於 16-10-14 12:47
當兵前成日做好任性角式,春日又係做任性細佬,劣質街頭做垃圾古惑仔 , 巴厘島極唔鍾意,我 ...
我唔太鍾意巴厘島嘅蘇蘇, 角色唔好, 趙生個角色又廢, 更加鍾意苑苑, 唔知自己愛邊個, 跟咗蘇蘇後先話愛趙生, 結論係鍾意套劇


水晶宮

積分: 63751


1634#
發表於 16-10-14 13:13 |只看該作者
Viola325 發表於 16-10-14 12:53
夢中點friend法。。。請詳述

唔太好記得,不過係好開心的,我夢中有第二個男神,佢又唔係幾鍾意,不過男神係邊個就唔係好記得,總之我同蘇蘇一齊係好開心


水晶宮

積分: 63751


1635#
發表於 16-10-14 13:17 |只看該作者
Heymanma 發表於 16-10-14 13:08
我唔太鍾意巴厘島嘅蘇蘇, 角色唔好, 趙生個角色又廢, 更加唔鍾意苑苑, 唔知自己愛邊個, 跟咗蘇蘇後先話愛 ...

我都勁唔鍾意套劇,睇到想打爆個ipad, 我都唔知苑鍾意趙的錢定佢個人,蘇的性格我覺得ok, 乜都係憑佢努力賺返黎,只係命運不在佢身邊,而且苑唔值得兩男愛佢,比我揀我會揀有料靠自己的人做男人,二世祖要破產都可以一夜之間,癈就始終係癈,唯有靠自己先係去到邊都站不敗之地

即係我寧願揀梁錦松都唔揀霍啟剛做老公 , 佢老豆都咁癈,我唔覺得佢醒得幾多


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1636#
發表於 16-10-14 13:18 |只看該作者

引用:講開蘇蘇,尋晚好邪,我發夢夢到佢,之後去

原帖由 靚寶 於 16-10-14 發表
講開蘇蘇,尋晚好邪,我發夢夢到佢,之後去廁所再訓返,又再夢到佢,宜家又掛住佢, 好想再夢到 ...





水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1637#
發表於 16-10-14 13:27 |只看該作者
Viola325 發表於 16-10-14 10:10
停系咪因為大局已定好失望。。。冇乜可以期待了?!
真心覺得呢套好普通, 頭10集可以叫悶, 如果唔係3位主角撐住, 真係可以唔駛開.

正常結局係男一配女一, 不過暫時都有好多空間可以比個驚喜結局大家, 我就鍾意佢地三個都唔一齊, 做返好朋友但要睇下編劇心意了
我昨日睇15集只睇左一半, 興趣不大, 兩個大男人又打又鬧爭女, 仲唔係第一男一又迫女一揀好似睇緊小學生爭女
不過我係另類, 因大把人睇得好開心, 仲覺好精彩



水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1638#
發表於 16-10-14 13:28 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 11:20
就係因為冇chok,所以我覺得靚仔,好感度大增
同意


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1639#
發表於 16-10-14 13:31 |只看該作者
Viola325 發表於 16-10-14 01:46
還有,我唔喜歡看靈魂交換,男女身份對調果part。。。唔識笑
我都係唔鍾睇靈魂交換
不過我好鍾意秘密花園


男爵府

積分: 5264


1640#
發表於 16-10-14 13:42 |只看該作者
kcm 發表於 16-10-14 13:27
真心覺得呢套好普通, 頭10集可以叫悶, 如果唔係3位主角撐住, 真係可以唔駛開.

正常結局係男一配女一, 不過 ...

尼類片種打做叫浪漫喜劇,即係有人會覺好笑亦有人會覺胡鬧。你覺无聊即屬後者了,咁睇到冇意思先停一停啦!

我又認為尼種題材好少需要open end 喎,通常都係偉大既男二做完炮灰就成全男一女一咁結尾。不過又再睇埋華信會否cancer复發啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo