媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 0


1621#
發表於 04-10-4 23:55 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joanna-waiwai,

我BB半歲時我同老公帶佢去飲...可能佢都算細...所以果陣冇扭計.....但係如果我而家帶佢去飲, 我都會預個位比佢坐....同埋人情都會比三個....


大宅

積分: 1055


1622#
發表於 04-10-5 01:12 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

唔好意思,攪到咁多笑話都係我大意,唔記得登出,
攪到爸爸有信期:-P
joanna:係我失望呀!!!
joey,bbcuite,joanna
以前未生海琳之前我都係生美容,化妝的...
ivy,
我們再約,去你家..
rachel,
我明天打電話比你..

今日真係好嬲,噚日我咪同大家今日要幫新娘化妝,
化妝時以覺新娘條眉好粗又長,還要向下彎,好似老虎狗咁,
問佢,佢話唔鍾意修眉,咁我咪化晒妝先再睇吓點做,我化完妝,
再問佢,你覺得鍾意咩色,加d乜野我都可以同你改同你加,
佢又話"得啦",跟住我點睇都係條眉攪到成個妝都好核突,
我決定修幼d,結果我再問佢得唔得,佢好不肖地,咁對我講"是旦"啦...(唔識出聲,個心唔舒服)
去到嫲嫲家拜神,佢同老公就黑面,可能拜得太耐(因祖先太多),影相還要我做小丑引佢地笑..都算,大家開心我冇所謂..
最嬲的係佢地對嫲嫲,爺爺冇禮貌,佢地敬茶嫲嫲佢地送禮比對新人,我話..總唔多謝太爺,太嫲,佢地真係唔講呀,但d金飾就照收,我嬲嫁,d老人家一早起身做呢樣做個樣,佢地兩個星期就話要結婚(我地老公這邊結婚要做好多工夫,又要親手車衫仔比先人都成10幾套),太嫲都成70幾歲,日日開完工就整佢地d結婚野,又出錢(因她們好興結婚打齍敬先人都成萬蚊嫁)又出力,今日叫你地多謝都好應該,咁大個人都唔識禮貌,真係好過份...星期六本來都要同佢化,而家我諗吓先,我老爺奶奶,太爺太嫲,姨媽姑姐個個日做夜做幫佢手,到今日佢地都冇講過一聲"唔該".....


男爵府

積分: 5893


1623#
發表於 04-10-5 08:19 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

IVY
我昨天吃了楊嘉X的一次藥,很軟,晚上沒有吃,還在想今天吃否,因為真的很散,吃了真的甚麼都不能做.但表姐吃了和仔仔吃了,奶奶話幾好,又不覺他們很累?那麼,你的女兒有沒有看楊?你說鄧,是否鄧X昌?我奶奶話覺得不好.

昨天因很病,又不小心頂撞了奶奶一句...但她也沒有出聲,可能見我不適吧...他給飯昊霖吃,之後就話落D汁,有味D,然後就落了,是媒菜豬肉的汁,我便說,很鹹的,不要落,之後,他還是說OK,我便奈不住...很不應該...說,不要給BB,給我吃吧.其實BB吃沒有汁的東西都可以的,是細個培養出來的.你看我老公及表姐媽媽都要撈汁,是因小時便慣了,我就不用的,是我家不會這樣作...我覺得我都說得很激...場面一度尷尬.之後,奶奶轉目標向老爺,話為何D媒菜是鹹的,我一向買的都是甜的...都是我引發的.要小心言行了...

IVY,
我忘了那層,(2或3樓)但好似在中間的位置,你入D精品店看看吧,都不是太細間的.是在最入面的,不是在舖頭出面.

我週六也會去飲,不會帶仔仔.但在想帶他去教堂否,但又怕他嘈,且我老公不會去.

安妮媽媽
我都覺得那對新人不太應該...那麼大了,就算不喜歡,也要懂人情世故...況且,結婚,一生人一次,無論甚麼都是開開心心的!你也不要氣了,你做得已很好.
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


大宅

積分: 2655


1624#
發表於 04-10-5 09:49 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

annie,
聽你甘講﹐佢地唔想結婚﹖好似迫佢甘嫁甘既﹗
做新娘都黑面﹐第一次聽見﹗E+ D 年青一背唔知乜叫禮貌為可物掛 ?-(
親手車衫仔比先人﹐甘得意既習俗﹖尊敬先人的意思﹖

EJBABY﹐
我都好鐘意小rara張相呀 :mrgreen:

IVY﹐
係唔係“耍”我呀?-( 咩住個仔去網吧

bridie﹐
多謝你﹐今日去買個枕頭先下先 :mrgreen:



禁止發言

積分: 9659


1625#
發表於 04-10-5 09:54 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2025


1626#
發表於 04-10-5 09:55 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

macy,
買枕頭? 買比阿囝用?
我都想買番個枕頭比阿囡,但唔知邊隻好?


大宅

積分: 2025


1627#
發表於 04-10-5 10:03 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
唔破費,反正我都要拎去晒.冇所謂啦.
friend先幫咋!!!!!嘻嘻~~~ :lol:
咩係soft copy呀??? 我唔係好懂呢d架?
有樣野唔知你幫唔幫到我? 你check pm,我話你知?






禁止發言

積分: 4796


1628#
發表於 04-10-5 10:04 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1929


1629#
發表於 04-10-5 10:27 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

我有個問題想問下大家...唔知係咪好多bb都係咁~? ?-(

一直以黎...我都覺得雍亭d脾氣好嗅架喇...
但估唔到佢越大就越嗅!
琴晚佢做左d唔岩既野...所以我鬧佢...
佢喊...但佢唔係知錯既喊喎...
佢係喊得好忟憎好惡! 係張床到踢晒腳!
揸實拳頭咁! 好似唔服我鬧佢咁!
之後我打佢手板...佢個衰女竟然搵個波掟我!
丫...我咪慶囉! 之後我搵把間尺打佢手板...
佢就一手搶左我把間尺...然後打番我!
嘩...真係激到我死死下...我鬧佢點解咁鬼惡...
連亞媽都打! 之後佢又係到喊~
喊到我老公走入黎睇下咩事...佢就即刻扮
可憐咁撲去佢嗲嗲到~ :evil: :evil:

我想問下有bb係咁架嗎?? 定係真係我個女衰呢~?
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


男爵府

積分: 6458


1630#
發表於 04-10-5 10:28 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

老細未返同大家傾下計先

racrac, 你無得罪我地呀, 傻妹, 約你食飯炸 :-P

macy, 你尋晚點呀, i miss you ar


禁止發言

積分: 4796


1631#
發表於 04-10-5 10:58 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1632#
發表於 04-10-5 11:03 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6458


1633#
發表於 04-10-5 11:10 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位靚媽媽最後問大家一次有無人未收到生日會VCD & DVD呀, 重有無人D碟有問題, 6/10前都無問題我就以生日聚會版人數去決定什樣安排處理這件事.


禁止發言

積分: 9659


1634#
發表於 04-10-5 11:31 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2025


1635#
發表於 04-10-5 12:14 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
Thx! 真係唔知點解nat nat咁大力喎! 佢可以拎起1加侖既"bath oil"架! :-x
係呀! 你講得"arm","攬實"呢家野 nat nat都曉左幾耐啦!!
我一同佢講:要 "攬實實"媽媽,唔係跌死死就唔關我事架.咁佢就即刻用手黎"cool"住我條頸,另外用腳黎"夾"實我個身架.

bbcutie,
發脾氣???nat nat都曉.但我唔會理佢.有佢喊~~~ 喊到咁上下,佢就會走埋黎要我抱佢.我就會同佢講:"收晒,再喊就唔要你,唔抱你".呀!!!佢好似真係知咁,雖然收左聲,但抱起佢時,條氣都未順架~~ "chop chop"下咁. :evil:


大宅

積分: 3239


1636#
發表於 04-10-5 12:24 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

nmc2003,
唔該晒你呀, 咁我大致上都明啦, 如果2歲讀一年 n1, 咁到3歲讀第二間k1得唔得架? 係咪k1 最小入學年齡係 2歲8個月呢? 點解救世軍咁多人報o既?

bbcuite,
你又咁快報左n1啦? 咁你係讀完n1後轉第二間學校讀k1? 咁你有冇心儀的k1? 學費幾 $$? 咁你揀的準則係咪諗住近近地呢? 同埋到讀完n1後, 要報k1時點同學校講唔讀呢? 因為經過一年後, 唔多唔少都同d teacher 熟左啦, 跟住即刻同佢地講我唔讀啦, 揀過第二間
點解叫我地 "有胸既就上去睇下啦" 係咪冇 "胸"唔睇得雍亭網頁架???:mrgreen::mrgreen:

bbcuite, joanna,
你咪話福建人係隻牛呀, 我99係潮州人黎都一樣呀, 乜都慳, 我見佢個雪柜裡, 可以找到一碟魚骨啦, 一碟有兩至三條菜啦... 總之佢個雪柜就好多呢d 應該掉o既野, 佢留o係到, 仲有呀, o個煲仔一碗菜湯都留明天, 第二日的菜都黃晒, 菜葉都爛晒好似一"柱"鼻涕咁, (唔好意思有d 核突), 我於是掉左佢, 點知佢話我做乜掉左佢, 我唔被adonis 佢湊就係其中一個原因, 話...! 大佬食左成個星期的送都可以拿出來食.....

joey,
乜鬼你個網站又攪新意思呀!!
係呢而家涼左, 99有冇比景祐穿長袖衫呀, adonis 已經穿緊啦! 冇法啦, 我媽係成日驚adonis 凍多過熱!
我想問下, 我整左d 特效, copy 程式碼and paste 去自己的frontpage 後, 已save左了, 預覽時可以睇到特效的, 但upload 後就什麼都看不見了, 是否要匯入呢?

racrac,
owen 仔唔舒服呀? 係呀, 天氣涼左, 早上氣溫係比較涼的, 小心呀, 而家已經開暖風機沖涼啦?
我媽係唔鐘意煲涼茶的人黎, 我由細到大都未飲過佢煲的涼茶, 佢話涼茶/中葯係d 唔知乜野黎, 因為我地晚晚都煲湯, 佢話不用飲涼茶喎, 涼茶好涼, 受不了, 就會咳, 不過我都係寒底黎, 所以佢一發覺生病, 就係去睇西醫

Guggi,
我覺得冇問題囉, 最細同最大一齊生日咪一齊攪囉, 不過都係睇下老人家介唔介意囉, 其實都係自己一家人, 又唔係外人

macy,
揹住個仔去網吧都係一個好節目


大宅

積分: 2655


1637#
發表於 04-10-5 12:24 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcuite,
+下D細路個個都大皮氣﹐horus都大架﹐褓母已經叫我唔好太就佢﹐第時難教死﹐
唔鐘意就大叫﹐又還手(但未試過還手打我)﹐有次發癲時大叫﹐個朋友兇佢﹐佢仲還手打人﹐點只比人喝住﹐佢為有整下整下D手指﹐整左個粗口手勢出黎﹐我幾“漁”好似一點家教都無甘﹐
又唔鐘意人哄佢﹐搞佢 ﹐所以彤彤係維維生日會“蚊”佢 D 頭髮﹐彤彤企係上面﹐又無得還手﹐幾無奈呀﹐喊囉﹗

lovebb,
我買左sinomax(好似係甘名)﹐唔知好唔好呀﹐薄薄地﹐有氣o孔﹐好掛﹗

racrac,
對水鞋係我妹見得意買﹐落雨都抱住啦﹐落乜鬼地下﹗
E+owen甘痴你﹐個心甜晒﹐個人lum晒啦
係囉﹗我地約食飯要公審你呀﹐ 問你驚未 :mrgreen:

joey,


禁止發言

積分: 4796


1638#
發表於 04-10-5 12:28 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


1639#
發表於 04-10-5 12:36 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2655


1640#
發表於 04-10-5 12:45 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,racrac﹐
我真係叫唔執輸﹐c-max車仔又跟住買﹐
個條大笨象頸枕又買左﹐個日行街時阿仔係車仔訓左﹐
個頭跌左落啦﹐la la 聲去買一條比佢用﹐都幾好呀﹐
但我同 racrac 一樣﹐去下公園,食飯或者去人地屋企﹐都唔知買黎幾時用

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo