立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 35688
原帖由 wendykaka 於 09-6-18 23:00 發表 温泉唔好浸個頭落水呀mouth:mouth:" />
原帖由 mum-LCC 於 09-6-18 23:03 發表 有乜問題呢?? 日本韓國台灣都係溫泉水上樂園喎mouth:mouth:" />
翡翠宮
積分: 91289
原帖由 mum-LCC 於 09-6-18 22:59 發表 食胡椒餅, 牛肉麵, 痳辣火鍋....正..正..正.. 杏仁豬肉紙, 巧巧食架...買黎做手信....
侯爵府
積分: 22638
原帖由 tkkmama 於 09-6-18 23:02 發表 係米似薯片果隻.. 邊區買架?
地點:江記華隆商行豬肉
@台北市大同區
原帖由 mum-LCC 於 09-6-18 23:03 發表 有乜問題呢?? 日本韓國台灣都係溫泉水上樂園喎mouth:
原帖由 wendykaka 於 09-6-18 23:11 發表 溫泉有琉黃, 頭髮浸完會乾旱. mouth:mouth:" />
珊瑚宮
積分: 119923
原帖由 tkkmama 於 09-6-18 23:06 發表 南韓去過.. 水上樂園d水唔熱架, 頂多似溫水泳池架乍.. 浸溫泉得及膝水, 好熱下架..
原帖由 mum-LCC 於 09-6-18 23:11 發表 地點:江記華隆商行豬肉@台北市大同區
原帖由 月希 於 09-6-18 23:13 發表 日本果d真係熱架喎....
原帖由 mum-LCC 於 09-6-18 23:13 發表 唔怪之得我D頭髮成把草啦mouth:
原帖由 wendykaka 於 09-6-18 23:14 發表 同事之前拎咗一包返 office. 好好味.
原帖由 mum-LCC 於 09-6-18 23:09 發表 有相, 不過人地個blog: http://hk.myblog.yahoo.com/jw!_A3wc4uYHwR2h33DXicnfvNYVISxRw--/article?mid=7649
原帖由 wendykaka 於 09-6-18 23:17 發表 焗下油
原帖由 tkkmama 於 09-6-18 23:17 發表 食過未買過, 要盡力搵下啦..
原帖由 mum-LCC 於 09-6-18 23:17 發表 係非常好味 灣仔近銅鑼灣都有得賣, 但貴一倍有多mouth:
水晶宮
積分: 60261
原帖由 lypoon 於 09-6-18 23:24 發表 goodnight all
禁止訪問
積分: 19714
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy