嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1129


1621#
發表於 05-5-11 16:08 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

有無人有興趣要雀巢金裝助長奶粉試用裝2包,適合1歲或以上,連同$30現金券一張, 憑券購買雀巢金裝助長奶粉1+或3+ ,可作$30使用 ?如有,請pm我!
我叫康康,又名426,4月26日出世,而家有34磅+啦


男爵府

積分: 8147


1622#
發表於 05-5-11 16:14 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

kyy,
軒軒好野 好快就可以加入自由行行列喇
到時你要看牛喇
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2708


1623#
發表於 05-5-11 16:42 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Carmenwong 寫道:
有無人有興趣要雀巢金裝助長奶粉試用裝2包,適合1歲或以上,連同$30現金券一張, 憑券購買雀巢金裝助長奶粉1+或3+ ,可作$30使用 ?如有,請pm我!

I have it also, if anyone want it, pls pm me la!

Carmen,
Hong Hong "Chicken pox " no more already? Now he is everything OK?


大宅

積分: 1129


1624#
發表於 05-5-11 17:01 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Thanks Milka,

Hong Hong is getting better now, as per the Doctor, the ’焦‘ will go away after 3-4 days ! I'm looking forward to seeing his '白滑屁股‘ again !!

milka 寫道:

Carmen,
Hong Hong "Chicken pox " no more already? Now he is everything OK?
:-x

我叫康康,又名426,4月26日出世,而家有34磅+啦


大宅

積分: 2708


1625#
發表於 05-5-11 17:18 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Carmenwong 寫道:
Thanks Milka,

Hong Hong is getting better now, as per the Doctor, the ’焦‘ will go away after 3-4 days ! I'm looking forward to seeing his '白滑屁股‘ again !!


That's good!


男爵府

積分: 7525


1626#
發表於 05-5-11 17:28 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Carmenwong 寫道:
有無人有興趣要雀巢金裝助長奶粉試用裝2包,適合1歲或以上,連同$30現金券一張, 憑券購買雀巢金裝助長奶粉1+或3+ ,可作$30使用 ?如有,請pm我!


我都有, 有冇媽咪要, 可pm 我!


男爵府

積分: 7525


1627#
發表於 05-5-11 17:31 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

開工又唔得閒留message, 放工返到屋企又冇時間上來, 真係空虛呀!努力!努力!仲有10分鐘收工!


男爵府

積分: 6514


1628#
發表於 05-5-11 17:47 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

kyy,
我朗朗都有進步,以前扶住walker都唔敢行,前幾日終於肯行,仲一路行一路e起個口笑.
可能前幾晚我同老公一人一邊引佢行,終於成功


大宅

積分: 2268


1629#
發表於 05-5-11 18:08 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

carmen,

要同白滑屁股映番張相先!


大宅

積分: 2268


1630#
發表於 05-5-11 18:09 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

katiebbmama,
其實我同你差不多, 不過今天all boss 去開會, 就自由d!
katiebbmama 寫道:
開工又唔得閒留message, 放工返到屋企又冇時間上來, 真係空虛呀!努力!努力!仲有10分鐘收工!


男爵府

積分: 8147


1631#
發表於 05-5-11 22:25 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Dear all,
我想問下你地bb開始食飯仔而唔係食粥仔未 ?
由於Cyrus B極之唔鍾意食爛飯仔, 因為佢好唔鍾意gel口既野, 食親佢都會嘔, 所以我迫住早d比大人飯佢食, 佢又真係好like! 但我擔心會唔會對佢胃仔唔太好呢 ? 因為始終佢都仲細 !?
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 3342


1632#
發表於 05-5-12 12:24 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

LongBMa,
朗朗咁叻呀, 識行 我諗好快我地所有bb都識行啦, 到時就可以搞多d 花臣的gathering 啦

小心女人
係呢, 咁你的看牛生涯過得如何呀 ? :lol: :lol:
而家每晚我們食dinner 時, 我都會俾軒軒一同坐, 俾個dish 佢, 俾d飯同菜佢食, d 菜會用較剪cut 細塊, 佢食得唔知幾happy, 我都諗住遲小小俾飯佢食當一餐呀 我諗佢地都大啦, 而且有咁多teetn, 應該ok 掛
No worry be happy


大宅

積分: 2268


1633#
發表於 05-5-12 12:49 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
小晴都係好似cyrusb一樣, 今天我改了小小, d餸同d飯分開煲, 喂佢食先"一匙好似飯加一小小餸比佢食, 剛剛個工人致電比我, 佢好開心, 唔好會唔會新屎坑, 3日香!

我買了以下dvd比小晴睇, 佢好有反應, 而且d歌同畫面都好正!大家望下



大宅

積分: 2268


1634#
發表於 05-5-12 12:52 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

昨天同4月其中一個媽媽講起, 佢都有興趣o黎, 好野, 又多一個c9參加.
好媽媽之5月小聚

日期: 5月19日
地點 : 多數都係T.S.T.(中間點)
北京道一號 火間土 (唔好介意, 只係提供選擇)
時間: 6:15左右九龍公園MTR門口(可以早到的媽媽)

出席聚會的好媽媽
1) longbma
2) tulipgdn
3) 小心女人
4) Shan
5) milka
6) sweet2004
7) katiebbmama
8) kyy
9) Christine
10)Amybb





大宅

積分: 2268


1635#
發表於 05-5-12 12:54 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Carman,
康康d痘痘好得咁好, 相信你真係今次落了不少工夫去照顧佢, 如果掉轉係我, 我一定攪到烏late 單刀, 一團槽! 加上小晴平日都咁燥, 上次臉痕, 都攪到醫生都話佢唔忍得, 如果係水痘, 我真係唔夠胆去想!


男爵府

積分: 6514


1636#
發表於 05-5-12 13:05 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

welcome, 多


男爵府

積分: 6514


1637#
發表於 05-5-12 13:11 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

ALL ma ma,
我諗住等朗朗出多幾隻牙先俾飯佢食.不過我地食飯時.佢緊要埋來食埋一份.咁未俾少少飯佢食


男爵府

積分: 6514


1638#
發表於 05-5-12 13:13 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......


我都有呀,Who want it, pls PM me.
Thanks

katiebbmama 寫道:
[quote]
Carmenwong 寫道:
有無人有興趣要雀巢金裝助長奶粉試用裝2包,適合1歲或以上,連同$30現金券一張, 憑券購買雀巢金裝助長奶粉1+或3+ ,可作$30使用 ?如有,請pm我!


我都有, 有冇媽咪要, 可pm 我! [/quote]


男爵府

積分: 8147


1639#
發表於 05-5-12 13:19 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

kyy,
軒軒好叻喎,你比D
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 8147


1640#
發表於 05-5-12 13:21 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

LongBMa,
我打算等Cyrus B一歲半至同佢轉3號奶粉!你呢?[quote]
LongBMa 寫道:
ALL ma ma,
我諗住等朗朗出多幾隻牙先俾飯佢食.不過我地食飯時.佢緊要埋來食埋一份.咁未俾少少飯佢食
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo