立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5770
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 23:13 發表 食野呢方面, 我老公好麻煩架 ~~~
大宅
積分: 2419
原帖由 hobby 於 09-9-23 23:18 發表 我諗住俾阿b食A+, 但又覺得日本奶粉平啲喎 ... 想save$$
積分: 2579
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 20:15 發表 我又剪薄左, 唔係好慣 ~~~ 超累 ~~~ 今日同媽咪去阿婆度陪佢食 tea 同拎月餅比佢, 再去埋阿嬤度比月餅佢, 已經好累, 跟住頭先都係買野返去同老公食 ~~~~ ...
積分: 4684
原帖由 gobby926 於 09-9-23 23:30 發表 我老公都要求好高,所以佢自己整嘢食.
原帖由 babie_s 於 09-9-23 21:34 發表 大家有無睇9:30PM嘅電視節目啊?。。 我一到9:30就turn off電視啦~
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:33 發表 唉... d頭髮好唔掂, 兩個月巳長咗好多, 又好亂. 髮型師都係咁講, 個背面啲頭髮 hill 起哂. 我話完全 control 唔到啲 hair, 無眼睇. 新個髮型只係 cut 短1吋, 但唔好睇, 希望可以 keep 到生啦. 真係好掛住以 ...
積分: 1031
積分: 3518
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 23:35 發表 我老公唔整又要要求高呀 ~~~ :;pppp:
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 23:38 發表 我個頭直頭冇眼睇同唔想睇呀 ~~~ 算喇, 我剪埋呢次等留長, 唉 ~~~ 不過唔知幾時先長返, 我未剪前差唔多到腰又可以 set 頭 ~~~
原帖由 Fira 於 09-9-23 23:40 發表 我個hairstylist 就係驚我接受唔到cut 短D頭髮 , 所以佢只係幫我整薄D, 到時照顧阿B時就扎起佢
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:41 發表 好似話生完之後, d 頭髮會長得慢d, 同埋會掉好多頭髮ga... 好怕.
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:43 發表 我對上cut短髮, 係讀書時的 look... 兩個月前 cut短佢, 係因為一出街就勁流汗. 咪把心一橫, 去剪短囉...
原帖由 gobby926 於 09-9-23 23:42 發表 我都會臨生之前再剪多一次。
原帖由 gobby926 於 09-9-23 23:44 發表 掉好多頭髮--唔會掛~
原帖由 Fira 於 09-9-23 23:52 發表 我個hairstylist 話我一定會越來越肥, 佢驚我短頭髮會覺得唔好睇, 所以係都唔同肯我cut......如果唔係我諗我都會cut 到好短好短!
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:48 發表 睇書係咁講. d有經驗的朋友都係咁話我知, 話要半年先變番正常.
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:45 發表 我諗住唔再剪啦, 唔知到時擺滿月時個頭會變成點呢.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy