跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5770


1621#
發表於 09-9-23 23:30 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 23:13 發表


食野呢方面, 我老公好麻煩架 ~~~

我老公都要求好高,所以佢自己整嘢食.


大宅

積分: 2419


1622#
發表於 09-9-23 23:30 |只看該作者
hahahahaha~~
我打算A+, 如果不合適就選老惠氏or其他~
原帖由 hobby 於 09-9-23 23:18 發表


我諗住俾阿b食A+, 但又覺得日本奶粉平啲喎 ... 想save$$


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1623#
發表於 09-9-23 23:33 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 20:15 發表


我又剪薄左, 唔係好慣 ~~~
超累 ~~~ 今日同媽咪去阿婆度陪佢食 tea 同拎月餅比佢, 再去埋阿嬤度比月餅佢, 已經好累, 跟住頭先都係買野返去同老公食 ~~~~ ...


唉... d頭髮好唔掂, 兩個月巳長咗好多, 又好亂. 髮型師都係咁講, 個背面啲頭髮 hill 起哂. 我話完全 control 唔到啲 hair, 無眼睇. 新個髮型只係 cut 短1吋, 但唔好睇, 希望可以 keep 到生啦.

真係好掛住以前的長頭髮呀. 坐月時一定要留番長先得呀.


大宅

積分: 4684


1624#
發表於 09-9-23 23:35 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-23 23:30 發表

我老公都要求好高,所以佢自己整嘢食.


我老公唔整又要要求高呀 ~~~ :;pppp:


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1625#
發表於 09-9-23 23:36 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 21:34 發表
大家有無睇9:30PM嘅電視節目啊?。。
我一到9:30就turn off電視啦~


8:30pm 果套劇都ok, 但 9:30pm 就.... 唯有轉去有線睇13台.


大宅

積分: 4684


1626#
發表於 09-9-23 23:38 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:33 發表


唉... d頭髮好唔掂, 兩個月巳長咗好多, 又好亂. 髮型師都係咁講, 個背面啲頭髮 hill 起哂. 我話完全 control 唔到啲 hair, 無眼睇. 新個髮型只係 cut 短1吋, 但唔好睇, 希望可以 keep 到生啦.

真係好掛住以 ...


我個頭直頭冇眼睇同唔想睇呀 ~~~ 算喇, 我剪埋呢次等留長, 唉 ~~~ 不過唔知幾時先長返, 我未剪前差唔多到腰又可以 set 頭 ~~~


大宅

積分: 1031


1627#
發表於 09-9-23 23:40 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:33 發表


唉... d頭髮好唔掂, 兩個月巳長咗好多, 又好亂. 髮型師都係咁講, 個背面啲頭髮 hill 起哂. 我話完全 control 唔到啲 hair, 無眼睇. 新個髮型只係 cut 短1吋, 但唔好睇, 希望可以 keep 到生啦.

真係好掛住以 ...


我個hairstylist 就係驚我接受唔到cut 短D頭髮 , 所以佢只係幫我整薄D, 到時照顧阿B時就扎起佢


大宅

積分: 3518


1628#
發表於 09-9-23 23:40 |只看該作者
我淨係好想可以染番黑個頭。。。依家兩截色好肉酸


男爵府

積分: 5770


1629#
發表於 09-9-23 23:41 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 23:35 發表


我老公唔整又要要求高呀 ~~~ :;pppp:

我老公好鍾意整嘢食,所以我d技術愈來愈差。


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1630#
發表於 09-9-23 23:41 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 23:38 發表


我個頭直頭冇眼睇同唔想睇呀 ~~~ 算喇, 我剪埋呢次等留長, 唉 ~~~ 不過唔知幾時先長返, 我未剪前差唔多到腰又可以 set 頭 ~~~


好似話生完之後, d 頭髮會長得慢d, 同埋會掉好多頭髮ga... 好怕.


男爵府

積分: 5770


1631#
發表於 09-9-23 23:42 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 23:38 發表


我個頭直頭冇眼睇同唔想睇呀 ~~~ 算喇, 我剪埋呢次等留長, 唉 ~~~ 不過唔知幾時先長返, 我未剪前差唔多到腰又可以 set 頭 ~~~

我都會臨生之前再剪多一次。


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1632#
發表於 09-9-23 23:43 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-9-23 23:40 發表


我個hairstylist 就係驚我接受唔到cut 短D頭髮 , 所以佢只係幫我整薄D, 到時照顧阿B時就扎起佢


我對上cut短髮, 係讀書時的 look... 兩個月前 cut短佢, 係因為一出街就勁流汗. 咪把心一橫, 去剪短囉...


男爵府

積分: 5770


1633#
發表於 09-9-23 23:44 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:41 發表


好似話生完之後, d 頭髮會長得慢d, 同埋會掉好多頭髮ga... 好怕.

掉好多頭髮--唔會掛~


男爵府

積分: 5770


1634#
發表於 09-9-23 23:44 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:43 發表


我對上cut短髮, 係讀書時的 look... 兩個月前 cut短佢, 係因為一出街就勁流汗. 咪把心一橫, 去剪短囉...

我都中學後未試過剪短髮~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1635#
發表於 09-9-23 23:45 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-23 23:42 發表

我都會臨生之前再剪多一次。


我諗住唔再剪啦, 唔知到時擺滿月時個頭會變成點呢.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1636#
發表於 09-9-23 23:48 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-9-23 23:44 發表

掉好多頭髮--唔會掛~


睇書係咁講. d有經驗的朋友都係咁話我知, 話要半年先變番正常.


大宅

積分: 1031


1637#
發表於 09-9-23 23:52 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:43 發表


我對上cut短髮, 係讀書時的 look... 兩個月前 cut短佢, 係因為一出街就勁流汗. 咪把心一橫, 去剪短囉...


我個hairstylist 話我一定會越來越肥, 佢驚我短頭髮會覺得唔好睇, 所以係都唔同肯我cut......如果唔係我諗我都會cut 到好短好短!


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1638#
發表於 09-9-24 00:01 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-9-23 23:52 發表


我個hairstylist 話我一定會越來越肥, 佢驚我短頭髮會覺得唔好睇, 所以係都唔同肯我cut......如果唔係我諗我都會cut 到好短好短!


唉... 今日cut完個頭, 巳有人話我腫咗呀... sigh.


男爵府

積分: 5770


1639#
發表於 09-9-24 00:03 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:48 發表


睇書係咁講. d有經驗的朋友都係咁話我知, 話要半年先變番正常.

吓~咁耐?咁我剪少少就算。


男爵府

積分: 5770


1640#
發表於 09-9-24 00:04 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 23:45 發表


我諗住唔再剪啦, 唔知到時擺滿月時個頭會變成點呢.

我都未決定擺唔擺滿月~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo