單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1621#
發表於 10-3-13 11:32 |只看該作者
唔係化,講吓就以為係,你真係得架啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 11:28 發表


但我真係以為呢~哈哈


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1622#
發表於 10-3-13 11:32 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-13 11:29 發表
要返工 ?


我唔洗~仔仔要返學~
學奧林匹克數學~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1623#
發表於 10-3-13 11:32 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 11:32 發表
唔係化,講吓就以為係,你真係得架啦


唔係呀~我以為係真既意思係~
我拎左個日本仔返屋企呀~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1624#
發表於 10-3-13 11:36 |只看該作者
咪嚇我啦,下次 笑架啦mouth:
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 11:32 發表


唔係呀~我以為係真既意思係~
我拎左個日本仔返屋企呀~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1625#
發表於 10-3-13 12:15 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 11:36 發表
咪嚇我啦,下次 笑架啦mouth:mouth:" />


笑下係好事黎既~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1626#
發表於 10-3-13 12:25 |只看該作者
我就係咁意思囉,不過,可能我有時又真係太輕挑啦,要改改去好d
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 12:15 發表


笑下係好事黎既~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1627#
發表於 10-3-13 12:45 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 20:33 發表
IKLE,可能過2日會無嘢呢??

ANNIE,我都有個律師都幾好架,之前嗰個盤揾呢間律師樓出律師信架,佢仲係法援律師添,嗰時啱啱傾離婚,我都打過去問過嘢,都幾好吖,都有教我點做,比咗好多定心丸我,仲話如果我去法援,攞佢張咭 ...

到宜家我個同事同律師都未覆我~
講真我真係好想換過第二個律師~
就算宜家比我搵到佢又點喎?!
我心入面都有條刺啦!! 又點會覺得佢幫到我丫!! 我寧願佢唔好比我搵到~
咁你o個個搞離婚唔係搵佢搞o架?!
宜家我都有律師, 可唔可以再打打去問佢野o架?!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1628#
發表於 10-3-13 12:49 |只看該作者
啱啱諗起你,唔知有無開FB,你就上黎
個律師新架?咪打囉,快D添噃,人地收工架啦..
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 12:45 發表

到宜家我個同事同律師都未覆我~
講真我真係好想換過第二個律師~
就算宜家比我搵到佢又點喎?!
我心入面都有條刺啦!! 又點會覺得佢幫到我丫!! 我寧願佢唔好比我搵到~
咁你o個個搞離婚唔係搵佢搞o架?!
宜家我都有律師, ...


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1629#
發表於 10-3-13 13:06 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 12:49 發表
啱啱諗起你,唔知有無開FB,你就上黎
個律師新架?咪打囉,快D添噃,人地收工架啦..

唉... 尋日男朋友又話唔比開...
話最多我搞掂離婚o的野同我 & 個仔三個開一個喎!!
星期六唔係間間律師樓都開o架!!
係尋日 ChammyMAMA 同我講咋!! 我無佢電話o架!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1630#
發表於 10-3-13 13:11 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-13 11:29 發表


bbq時間係4月25日~
地點係(朗平)暫定

我地唔係去錦田咩??


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1631#
發表於 10-3-13 13:12 |只看該作者
唔開咪算囉,其實都係用黎打機多架咋,咪唔開心啦
係呀,未必開架!!唔緊要啦,咪星期一再問過囉,仲有時間
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 13:06 發表

唉... 尋日男朋友又話唔比開...
話最多我搞掂離婚o的野同我 & 個仔三個開一個喎!!
星期六唔係間間律師樓都開o架!!
係尋日 ChammyMAMA 同我講咋!! 我無佢電話o架!! ...


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1632#
發表於 10-3-13 13:15 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 13:12 發表
唔開咪算囉,其實都係用黎打機多架咋,咪唔開心啦
係呀,未必開架!!唔緊要啦,咪星期一再問過囉,仲有時間

我唔係唸住用黎打機o架!!
除左你地之外, 我想 add 返o的小學、中學同學, 同佢地聯絡返呢!! 我好似無搵過佢地啦!!
宜家都唔知可唔可以轉律師~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1633#
發表於 10-3-13 13:18 |只看該作者
小學同同學好耐架喎,變成點都唔知,應該無乜野講架咋(我諗自己啫)
唔好諗咁多住啦,又無答案嘅,星期一問左先啦,出去行吓街啦,唔係又响樹亂諗野
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 13:15 發表

我唔係唸住用黎打機o架!!
除左你地之外, 我想 add 返o的小學、中學同學, 同佢地聯絡返呢!! 我好似無搵過佢地啦!!
宜家都唔知可唔可以轉律師~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1634#
發表於 10-3-13 13:24 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 13:18 發表
小學同同學好耐架喎,變成點都唔知,應該無乜野講架咋(我諗自己啫)
唔好諗咁多住啦,又無答案嘅,星期一問左先啦,出去行吓街啦,唔係又响樹亂諗野

有一個小學同學我一直都有同佢 e-mail 聯絡o架!! 佢o係加拿大~ 直從分居之後就無再覆佢啦!!
其他o個o的有幾個都幾熟, 都好想搵返佢地~
今日唔出去啦!! 出面好潮濕, 望出窗白濛濛咁~
或者等多陣落去買呼拉圈, 順便買下午茶食~
亞妹今日唔洗返學, 可以陪我~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1635#
發表於 10-3-13 13:35 |只看該作者
其實開FD嘅野,你想開咪開囉,一日唔應該問佢啦,有D野唔需要問架嘛
係呀,嗰時我都收埋左自己一段時間架,咩人都唔想見
今日都算有陽光吖,咪去出行吓買呼拉圈順便食野囉
暫時仲有我陪你,今晚我會去打邊爐,哈..
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 13:24 發表

有一個小學同學我一直都有同佢 e-mail 聯絡o架!! 佢o係加拿大~ 直從分居之後就無再覆佢啦!!
其他o個o的有幾個都幾熟, 都好想搵返佢地~
今日唔出去啦!! 出面好潮濕, 望出窗白濛濛咁~
或者等多陣落去買呼拉圈, 順便買 ...


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1636#
發表於 10-3-13 13:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1637#
發表於 10-3-13 14:01 |只看該作者
做乜笑得咁淫呀
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 13:56 發表


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1638#
發表於 10-3-13 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1639#
發表於 10-3-13 14:09 |只看該作者
咪就係話你靜雞雞笑囉
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 14:07 發表


邊係wor...偷望你地之嘛.....


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1640#
發表於 10-3-13 14:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo