在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 56756


1621#
發表於 10-6-1 13:36 |只看該作者
原帖由 kcpak 於 10-6-1 02:44 發表
早抖,,聽日玩得開心d
開始落雨啦,呂知悠媽佢地點呢....

[ 本帖最後由 kcpak 於 10-6-1 15:52 編輯 ]
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


水晶宮

積分: 56756


1622#
發表於 10-6-1 21:29 |只看該作者
悠媽:今日好唔好玩呀,抵唔抵買年票呢??
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1623#
發表於 10-6-2 00:37 |只看該作者
原帖由 kcpak 於 10-6-1 21:29 發表
悠媽:今日好唔好玩呀,抵唔抵買年票呢??

今日都算ok啦,因為遲入去,最大雨個陣未去到,
入到去頭半個鐘有毛毛雨,之後停雨無再落了,
唯一失望係無見過公主囉


水晶宮

積分: 56756


1624#
發表於 10-6-2 01:34 |只看該作者
原帖由 yau.yau 於 10-6-2 00:37 發表

今日都算ok啦,因為遲入去,最大雨個陣未去到,
入到去頭半個鐘有毛毛雨,之後停雨無再落了,
唯一失望係無見過公主囉
再去啦再去啦.....

有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


水晶宮

積分: 56756


1625#
發表於 10-6-2 01:35 |只看該作者
原帖由 yau.yau 於 10-6-2 00:37 發表

今日都算ok啦,因為遲入去,最大雨個陣未去到,
入到去頭半個鐘有毛毛雨,之後停雨無再落了,
唯一失望係無見過公主囉
悠悠開心嗎?
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1626#
發表於 10-6-2 01:42 |只看該作者
原帖由 kcpak 於 10-6-2 01:35 發表
悠悠開心嗎?

開心,但唔興奮囉~~
好多遊戲仲未識得投入去玩,剩係坐係度唔識哎囉~~
同細佬周圍走仲開心d
所以唔會買年票住,等多1,2年先啦


子爵府

積分: 11035


1627#
發表於 10-6-2 01:46 |只看該作者
唉呀...............唔記得叫你幫我睇史迪仔添>"<
原帖由 yau.yau 於 10-6-2 01:42 發表

開心,但唔興奮囉~~
好多遊戲仲未識得投入去玩,剩係坐係度唔識哎囉~~
同細佬周圍走仲開心d
所以唔會買年票住,等多1,2年先啦


子爵府

積分: 11035


1628#
發表於 10-6-2 01:46 |只看該作者
雖然遲咗~~悠悠HAPPY BIRTHDAY呀~~~~
聽聽話話,越大越靚


水晶宮

積分: 56756


1629#
發表於 10-6-2 01:47 |只看該作者
原帖由 yau.yau 於 10-6-2 01:42 發表

開心,但唔興奮囉~~
好多遊戲仲未識得投入去玩,剩係坐係度唔識哎囉~~
同細佬周圍走仲開心d
所以唔會買年票住,等多1,2年先啦
明白~~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


水晶宮

積分: 56756


1630#
發表於 10-6-2 01:48 |只看該作者
原帖由 celeste88 於 10-6-2 01:46 發表
唉呀...............唔記得叫你幫我睇史迪仔添>"
我6月25日都再去,到時幫你睇
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1631#
發表於 10-6-2 01:50 |只看該作者
原帖由 celeste88 於 10-6-2 01:46 發表
唉呀...............唔記得叫你幫我睇史迪仔添>"

咁下次先啦.........唔知幾時呢


子爵府

積分: 11035


1632#
發表於 10-6-2 01:50 |只看該作者
超抵錫,勁開心~~~

我瞓喇~~早抖
原帖由 kcpak 於 10-6-2 01:48 發表
我6月25日都再去,到時幫你睇


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1633#
發表於 10-6-2 01:51 |只看該作者
原帖由 celeste88 於 10-6-2 01:46 發表
雖然遲咗~~悠悠HAPPY BIRTHDAY呀~~~~
聽聽話話,越大越靚

多謝!多謝!多謝!


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1634#
發表於 10-6-2 01:52 |只看該作者
原帖由 celeste88 於 10-6-2 01:50 發表
超抵錫,勁開心~~~

我瞓喇~~早抖

咁早瞓?收市嗱?


水晶宮

積分: 56756


1635#
發表於 10-6-2 01:53 |只看該作者
原帖由 celeste88 於 10-6-2 01:50 發表
超抵錫,勁開心~~~

我瞓喇~~早抖
都叫佢唔舒服早d訓架啦..仲掛住史迪仔:;pppp:
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1636#
發表於 10-6-2 01:56 |只看該作者
原帖由 kcpak 於 10-6-2 01:53 發表
都叫佢唔舒服早d訓架啦..仲掛住史迪仔:;pppp:

你lee兩晚都好似夜左瞓喎~~


水晶宮

積分: 56756


1637#
發表於 10-6-2 01:57 |只看該作者
原帖由 yau.yau 於 10-6-2 01:50 發表

咁下次先啦.........唔知幾時呢
唔去迪迪尼..咁去唔去bbq呀?
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1638#
發表於 10-6-2 02:00 |只看該作者
原帖由 kcpak 於 10-6-2 01:57 發表
唔去迪迪尼..咁去唔去bbq呀?

緊係去啦,幾時攪呀,遲d驚好熱mouth:


水晶宮

積分: 56756


1639#
發表於 10-6-2 02:03 |只看該作者
原帖由 yau.yau 於 10-6-2 01:56 發表

你lee兩晚都好似夜左瞓喎~~
係呀,又失眠 你細心d留意就知
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


水晶宮

積分: 56756


1640#
發表於 10-6-2 02:04 |只看該作者
一見到你就肚餓..煮個麵食下先
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo