跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2312


1621#
發表於 10-6-15 17:07 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 17:06 發表
佢仲要玩嘢到瞓平食, 我就好似半邊身掌上壓咁俾佢食...
佢真係想攞我命!!!


禁高難度? haha


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1622#
發表於 10-6-15 17:08 |只看該作者
嘩~ 好高難度wor.....你玩yoga一定好叻 ~

原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 17:06 發表
佢仲要玩嘢到瞓平食, 我就好似半邊身掌上壓咁俾佢食...
佢真係想攞我命!!!

         


大宅

積分: 2115


1623#
發表於 10-6-15 17:13 |只看該作者
yoga...我唔識呀haha
只要佢食, 我點都餵架...當然唔可以成日咁啦...
見佢真係食得少就'就"下佢.

原帖由 deerdeer 於 10-6-15 17:08 發表
嘩~ 好高難度wor.....你玩yoga一定好叻 ~


大宅

積分: 1744


1624#
發表於 10-6-15 17:17 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 14-6-2010 12:02 發表

eye!!!!

頭先見眼睫毛有滴水.... ehehehe


好犀利啊!
你點樣可以影倒bb d相咁清楚ga?!
佢地成日都郁黎郁去... >_<
好難捕捉!!

+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


大宅

積分: 4204


1625#
發表於 10-6-15 17:19 |只看該作者
咁高難度???
玩媽媽~????
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 17:06 發表
佢仲要玩嘢到瞓平食, 我就好似半邊身掌上壓咁俾佢食...
佢真係想攞我命!!!


22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 1744


1626#
發表於 10-6-15 17:19 |只看該作者
我原本都有諗過買件禮服夾衣比仔仔,
等佢可以出"大場面"時著...
但諗落其實都好少機會, 而bb又大得咁快...
驚浪費

後來,
買左呢款

[img]http://forum.baby-kingdom.com/[/img]

[ 本帖最後由 n___n 於 10-6-15 18:27 編輯 ]
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


男爵府

積分: 8967


1627#
發表於 10-6-15 17:25 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 17:13 發表
yoga...我唔識呀haha
只要佢食, 我點都餵架...當然唔可以成日咁啦...
見佢真係食得少就'就"下佢.



你呢個方法令我諗起有一次我勁塞.個曾經餵人奶既同事教好似狗仔,咁扒係到餵.可以通返喎。我嗰次塞到又紅又腫,咩方法都試..兩隻手"撐"起個人原來咁辛苦,"撐"左一兩分鐘就變左好似你咁餵.但都係最多頂到5分鐘.之後個shoulder都痛埋。

當然呢個方法對我無效

[ 本帖最後由 methy 於 10-6-15 17:26 編輯 ]


男爵府

積分: 8967


1628#
發表於 10-6-15 17:28 |只看該作者
原帖由 n___n 於 10-6-15 17:19 發表


ok ar.我剛洗左.仲唔甩色tim.摸上手都舒服。


大宅

積分: 1744


1629#
發表於 10-6-15 17:36 |只看該作者
原帖由 deerdeer 於 14-6-2010 15:33 發表
有無人有興趣呢…我地一起買..17元人仔一件…我想連匯率+運費應該唔會過30元既…
DAISY鴨
http://item.taobao.com/item.htm?id=5145895582
唐老鴨
http://item.taobao.com/item.htm?id=5145840664
Micky
http://item ...


可夾埋我嗎?
我想買baby mickey款一件啊
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1630#
發表於 10-6-15 17:39 |只看該作者
ok...no problem...買左通知你....不過你pm 你個 contact 比我先...我驚到時搵你唔到

原帖由 n___n 於 10-6-15 17:36 發表


可夾埋我嗎?
我想買baby mickey款一件啊
         


大宅

積分: 4204


1631#
發表於 10-6-15 17:42 |只看該作者
我想買呢個,有無人有興趣:
http://item.taobao.com/item.htm?id=3117833103

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1632#
發表於 10-6-15 17:44 |只看該作者
我想買呢個,有無人有興趣:http://item.taobao.com/item.htm?id=3117833103

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 2115


1633#
發表於 10-6-15 17:48 |只看該作者
19個大人, 11個bb
missy will join

原帖由 bduck 於 10-6-15 16:23 發表


定你直接call YuHangMum? 可能要佢幫手改人數...你pm佢問佢羅電話...


男爵府

積分: 8967


1634#
發表於 10-6-15 17:51 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-15 17:44 發表
我想買呢個,有無人有興趣:http://www47.babidou.com/pic/2009/5/5/topstudyspace/2010.05.24/CT19.jpg" border="0">


ee.我有興趣呀~如果你訂開,我要一個。

我之前買左個黑色,細細個都”反射”唔到阿b既。


大宅

積分: 1744


1635#
發表於 10-6-15 17:52 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 14-6-2010 22:32 發表


hello!!! welcome to join us and 吹水!

妳 bb 都用布片?
我都因為唔使返工﹐用布片~~~


係呀用布片!
之前睇d post, 你係咪自己車比bb嫁?

我都好中意做下手作仔,
不過可惜無衣車,
好多野都整唔倒..
又唔捨得買n_n
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


大宅

積分: 1744


1636#
發表於 10-6-15 17:56 |只看該作者
原帖由 methy 於 15-6-2010 09:37 發表


Keep 住7餐。呢個星期開始每餐食6安,追奶追到我傻


嘩!
咁咪密密食?

隔幾耐一餐啊?

我個b細個你地,
都係一日食4-5餐...

oooooo...
有d擔心...
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


男爵府

積分: 8967


1637#
發表於 10-6-15 17:58 |只看該作者
原帖由 n___n 於 10-6-15 17:19 發表
我原本都有諗過買件禮服夾衣比仔仔,
等佢可以出"大場面"時著...
但諗落其實都好少機會, 而bb又大得咁快...
驚浪費

後來,
買左呢款
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/桌面/1111.jpg


...


我見$3x.平時都可以著.咪買一件半件玩下。
要貼相:

1upload D 相上相片寄存服務既網址.
 我用開:http://photobucket.com/
2.upload左d相上去之後.你會見到d相既下面.有d類似code:
 
3.將呢d code 貼上你個message就完成。


大宅

積分: 1744


1638#
發表於 10-6-15 17:59 |只看該作者
原帖由 methy 於 15-6-2010 10:57 發表


我老公就會笑阿仔: "握"左一餐奶食


有時阿仔情緒太高漲,
或者太過累但訓唔倒,
我都會出呢招"絕招"!

一埋身食完即刻成個lum曬...
(但唔到最後都唔會用... 如果唔係就唔可以做絕招... hee)
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


別墅

積分: 833


1639#
發表於 10-6-15 17:59 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-15 12:39 發表
我成日覺得男人幫bb沖涼好不可思議架....好叻~~


都係我老公幫阿 b 沖涼架,若果係 sunday 佢仲全日幫阿 b 換片。突然覺得佢都幾好 tim
  


大宅

積分: 1128


1640#
發表於 10-6-15 18:06 |只看該作者
但我睇咗2個兒科醫生都話bb唔食奶就早d比佢試其他野食, 我個cayden仔就4個月零3星期就食糊仔, 另外又係佢5個月零一星期大轉咗另一隻奶粉, 而家情況有改善
原帖由 bee_eed 於 10-6-15 16:57 發表


仲有阿姑娘話最好 6 個月至比人奶之外既野 bb 食喎...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo