想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10404


1621#
發表於 11-5-17 23:33 |只看該作者
本帖最後由 K.K.NG 於 11-5-17 23:35 編輯
lilichan 發表於 11-5-17 23:28
你仲有幾多條, 多咪用下咯, 當滿足下我地


我得8條咋,所以唔可以濫check囉,唔係唔中,下個cycle無得用呀!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4867


1622#
發表於 11-5-17 23:33 |只看該作者
lilichan 發表於 11-5-17 23:28
咁最終點?? 冇跪, 全部企係到斟??

全部企係度斟囉,算冇落晒佢面啦,好在C6阿E都知99煩肯幫我咋
但係都冇利是收既,搵笨,D個新抱真係易賺:;pppp:
一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


大宅

積分: 4447


1623#
發表於 11-5-17 23:33 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-5-17 23:29
迫佢做壞孩子,我果時問佢你要你丫媽定要我

佢阿媽冇乜野, 我冇理由叫佢做壞孩子咁唔孝順,
加上換轉我有個仔, 第時生左個b, 我想探下幫下手都唔比, 會好傷心架
我只不過覺得過門都係客, 坐月時唔想招呼人先唔想佢上黎啫, 但我知老公實唔比, 最多叫佢黎少d

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


1624#
發表於 11-5-17 23:34 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-5-17 23:29
我係跆拳呀!

sorry, 都岩一個字呀


若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


1625#
發表於 11-5-17 23:34 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-5-17 23:30
如果你紅D有50%的話, 綠D應該開始有控呀,
你都知道唔知係條痕都見唔到O家啦
...

咁如果聽朝無跌溫,我就試下驗綠d啦!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4867


1626#
發表於 11-5-17 23:35 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-5-17 23:27
但係綠d好唔敏感嫁喎,會唔會太早驗呀?

唔會!驗啦驗啦!我地心急想知
一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


1627#
發表於 11-5-17 23:36 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-5-17 23:34
咁如果聽朝無跌溫,我就試下驗綠d啦!

等你好消息
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4447


1628#
發表於 11-5-17 23:36 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-5-17 23:33
我得8條咋,所以唔可以濫check囉,唔係唔中,下個cycle無得用呀!

你下個cycle唔駛用架啦, 唔用仲哂, 一條之嘛, check啦

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


1629#
發表於 11-5-17 23:38 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-5-17 23:34
咁如果聽朝無跌溫,我就試下驗綠d啦!


若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4867


1630#
發表於 11-5-17 23:38 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-5-17 23:32
我教拳唔係為錢, 我為興趣呀,
所以唔話得, 唔聽話個D, 我會唔教呀!
叫佢地走呀, 唔駛比面, 所以我D學生 ...

你PART TIME,我FULL TIME呀
我俾人投訴既話會好煩嫁:;pppp:
不過我大部分時間教BB,佢地都驚左我唔會太NAUGHTY,係D大仔先會恰我細粒冇大冇細
一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


子爵府

積分: 10404


1631#
發表於 11-5-17 23:38 |只看該作者
本帖最後由 K.K.NG 於 11-5-17 23:42 編輯
siuheijoeblack 發表於 11-5-17 23:35
唔會!驗啦驗啦!我地心急想知


好啦好啦,詢眾要求,聽朝唔跌溫就驗綠d啦!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


1632#
發表於 11-5-17 23:39 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-5-17 23:36
等你好消息

好,承你地貴言!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4867


1633#
發表於 11-5-17 23:39 |只看該作者
lilichan 發表於 11-5-17 23:33
佢阿媽冇乜野, 我冇理由叫佢做壞孩子咁唔孝順,
加上換轉我有個仔, 第時生左個b, 我想探下幫下手都唔比, ...

咁你到時要高EQ啦
一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


1634#
發表於 11-5-17 23:40 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-5-17 23:38
你PART TIME,我FULL TIME呀
我俾人投訴既話會好煩嫁
不過我大部分時間教BB,佢地都驚左我唔會太NAU ...

都唔算係PART TIME呀, 一個月袋8蚊, 算係咩?!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4867


1635#
發表於 11-5-17 23:41 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-5-17 23:40
都唔算係PART TIME呀, 一個月袋8蚊, 算係咩?!

義工!咁你真係可以有性格
一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


子爵府

積分: 10404


1636#
發表於 11-5-17 23:41 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-5-17 23:38
你PART TIME,我FULL TIME呀
我俾人投訴既話會好煩嫁
不過我大部分時間教BB,佢地都驚左我唔會太NAU ...

真係好,第時如果真係有b,有auntie可以教跆拳,又有auntie可以教游水,仲唔入水能游,出水能打!wakakaka!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4867


1637#
發表於 11-5-17 23:42 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-5-17 23:38
好啦好啦,詢眾要求,聽朝唔跌溫就驕綠d啦!

一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


大宅

積分: 4447


1638#
發表於 11-5-17 23:42 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-5-17 23:39
咁你到時要高EQ啦

我會好似上次母親節食飯咁玩自閉咯..., 但我唔駛再問佢有冇猛男可借種咯

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


1639#
發表於 11-5-17 23:43 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-5-17 23:41
真係好,第時如果真係有b,有auntie可以教跆拳,又有auntie可以教游水,仲唔入水能游,出水能打!wakakak ...


若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


1640#
發表於 11-5-17 23:44 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-5-17 23:40
都唔算係PART TIME呀, 一個月袋8蚊, 算係咩?!

真係義工,唔係part-time喎!
神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo