興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1621#
發表於 11-6-11 22:18 |只看該作者
ricohui 發表於 11-6-11 22:15
周生咁不負責任??傳左d病毒過泥…一句叫禾地做好安全措c咁就得架嗱



...
可能佢自己都中左呢

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


1622#
發表於 11-6-11 22:19 |只看該作者
ricohui 發表於 11-6-11 22:15
周生咁不負責任??傳左d病毒過泥…一句叫禾地做好安全措c咁就得架嗱



...

周生生, 賣金果嗰


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1623#
發表於 11-6-11 22:20 |只看該作者
vivi2009 發表於 11-6-11 22:19
周生生, 賣金果嗰

果個係周金金

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


翡翠宮

積分: 79940

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1624#
發表於 11-6-11 22:21 |只看該作者
vivi2009 發表於 11-6-11 22:16
呢輪 bk 好靜, 唔知係迷怕咗 d 毒

Of course.


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1625#
發表於 11-6-11 22:23 |只看該作者
JChan 發表於 11-6-11 22:21
Of course.

agree....

我響公司少左上好多...因為之前整瓜左部腦...唔可以再出事

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


1626#
發表於 11-6-11 22:24 |只看該作者

你有冇係bk 嘅 fb 註冊咗, 要用 email 黎註冊, 我都冇, 所以攞唔到!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1627#
發表於 11-6-11 22:33 |只看該作者
本帖最後由 牛精仔 於 11-6-11 22:33 編輯
vivi2009 發表於 11-6-11 22:24
你有冇係bk 嘅 fb 註冊咗, 要用 email 黎註冊, 我都冇, 所以攞唔到!

我有facebook呀....但果條link比我部腦block哂d內容 ( http://www.baby-kingdom.com/editorial/2432.php?storyid=2432 ) ...我唔想為左個章又引清兵入關....算數

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


1628#
發表於 11-6-11 22:39 |只看該作者
牛精仔 發表於 11-6-11 22:33
我有facebook呀....但果條link比我部腦block哂d內容 ( http://www.baby-kingdom.com/editorial/2432.php?s ...

但有好多人都攞到, 冇事喎! 你係左下角, 媽咪會下面有個藍色嘅like, 禁入去, 再入fb 登記 email, 就可以, 好簡單咋!


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


1629#
發表於 11-6-11 22:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1630#
發表於 11-6-11 22:40 |只看該作者

引用:Quote:ricohui+發表於+11-6-11+22:15+周生

原帖由 牛精仔 於 11-06-11 發表
可能佢自己都中左呢
佢係帶菌者:;pppp:



重新起步,為未來努力


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


1631#
發表於 11-6-11 22:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1632#
發表於 11-6-11 22:45 |只看該作者

引用:+http://www.baby-kingdom.com/forum.php?m

原帖由 牛精仔 於 11-06-11 發表
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3965150&extra=page%3D2&page=2

我想要...但 ...
牛精mun,里係bk load-in左後click入佢條link再係嗰度load-in里個飛轆acc按like…禾刀係甘攞…



重新起步,為未來努力


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


1633#
發表於 11-6-11 22:48 |只看該作者
cathy-tse 發表於 11-6-11 22:44
how.. i can't get ???

你有冇註冊到 bk 嘅 fb, 用你嘅登記 email 就可以!


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1634#
發表於 11-6-11 22:48 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+牛精仔+於+11-6-11+22:33

原帖由 牛精仔 於 11-06-11 發表
本帖最後由 牛精仔 於 11-6-11 22:33 編輯
放心啦,mun禾亞四一早已經"以身試毒"la茅樹!



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1635#
發表於 11-6-11 22:49 |只看該作者
cathy-tse 發表於 11-6-11 14:26
a kind of gel.. is for skin...

very expensive ... i bought the first pc cost$1500.. and i checked b ...

用左會變 bb skin ???


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1636#
發表於 11-6-11 22:50 |只看該作者
vivi2009 發表於 11-6-11 22:48
你有冇註冊到 bk 嘅 fb, 用你嘅登記 email 就可以!

即係用register bk 果個email 去 register fb ?

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1637#
發表於 11-6-11 22:51 |只看該作者
牛精仔 發表於 11-6-11 21:30
條link係入去類似父母王國果度, 係d國王接受訪問嘅record

我一click 已響... 都未知內容係咩... 但睇 link 個名, 係 bk o既 link 囉......


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1638#
發表於 11-6-11 22:52 |只看該作者
vivi2009 發表於 11-6-11 22:13
佢咁講即係各安天命, 你c你賤, 咁就真係自求多福


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1639#
發表於 11-6-11 22:53 |只看該作者
ricohui 發表於 11-6-11 22:45
牛精mun,里係bk load-in左後click入佢條link再係嗰度load-in里個飛轆acc按like…禾刀係甘攞…



...

我見到mama會下面條link, 但我入到去我load唔到, 因為我部腦block哂佢堆廣告...

同埋, 我今日一入bk, 我部腦已不停pop-up左一個同bk完全冇關嘅隱藏連結出黎....應該係傳閒中嘅"釣魚彊c"...睇黎, 要想個章, 要去圖書館搵部唔係自己嘅腦黎試

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


子爵府

積分: 12232

好媽媽勳章


1640#
發表於 11-6-11 22:53 |只看該作者
牛精仔 發表於 11-6-11 22:50
即係用register bk 果個email 去 register fb ?

唔係! bk 個 fb 係要註冊咗先入到去, 你要用果個註冊 email!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo