立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
黃二少奶 發表於 11-9-13 23:42 呢排我甩頭髮甩得好勁呀, 好彩我頭髮厚同多咋
如果我甩就慘啦!上次小x已經無左好多頭髮,係大肚時甩得少,先keep到dd。
gangting 發表於 11-9-13 21:02 打俾我,等我教你
hunghung215 發表於 11-9-13 22:56 yes. her last day is 15/9 ar 好大WOK.
你幾時返工??
黃二少奶 發表於 11-9-13 23:19 又話生完記性會差啲,悅同似乎冇影響
好似d老人家咁,記得以前既野,唔記得近期既野,成日唔記得bb上一餐奶幾時食。
黃二少奶 發表於 11-9-13 23:41 B豬有時D便便,結結地好似咖啡醬咁, 搞到我家下唔係好鍾意食咖啡
coffee?餵奶一日唔好多過3杯。
水晶宮
積分: 67428
原帖由 悅同 於 11-09-14 發表 coffee?餵奶一日唔好多過3杯。
原帖由 悅同 於 11-09-14 發表 好似d老人家咁,記得以前既野,唔記得近期既野,成日唔記得bb上一餐奶幾時食。 ...
大宅
積分: 4447
原帖由 悅同 於 11-09-14 發表 當然啦!又無陪月,又無工人,又無鐘點,暫時我唔得啦!見到個廚房亂七八joe,個心都亂曬!!!我已經搵緊 ...
黃二少奶 發表於 11-9-14 08:08 我而家有mark低b豬幾點開始食奶,同食幾耐,費時唔記得
初初日日都mark,連便便vv都有mark,因為要返健康院report,但依加無mark啦!太忙啦!並且佢sure夠曬片,因為一日到黑換唔停。
飲奶就,佢餓我就比佢食,我唔想太過按時間,有少少時間出入都算!因為係人奶,唔怕會肥!總之bb食飽就訓,咁ok啦!
b豬埋身一餐食幾耐?
sasa888 發表於 11-9-14 09:01 我都覺得難掃左呀,由其是夜晚
或者夜晚自己眼訓,無咩耐性,所以覺得特別難掃。
sasa888 發表於 11-9-14 09:00 我有個表mark 起小嵐食奶同換片時間嫁
咁我係咪都應該mark番bb食奶,vv and 55的情況呢?
原帖由 悅同 於 11-09-14 發表 咁我係咪都應該mark番bb食奶,vv and 55的情況呢?
子爵府
積分: 10627
悅同 發表於 11-9-12 20:05 bwfw完左生日,就到你生日,之後就到我。並且我地3個同日子結婚架!
原帖由 悅同 於 11-09-14 發表 初初日日都mark,連便便vv都有mark,因為要返健康院report,但依加無mark啦!太忙啦!並且佢sure夠曬片, ...
原帖由 悅同 於 11-09-14 發表 或者夜晚自己眼訓,無咩耐性,所以覺得特別難掃。
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-9-14 07:05 平日可以黎wow!最好係陪月嘗在時黎啦!weekend就唔好黎啦!因為老公放假,想痴下佢!平日好悶,你地黎, ...
KiKiWitch 發表於 11-9-14 09:46 gangting, 生日快樂~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy