想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1621#
發表於 11-9-27 17:15 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-27 17:14
但而定又唔痛了~即係點

keep住check紅d先~~~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1622#
發表於 11-9-27 17:17 |只看該作者
本帖最後由 edith_ricky 於 11-9-27 17:17 編輯
smile_w99 發表於 11-9-27 17:12
Me too! Exactly that's what my feel! I've just tried 3 cycles but already feel frustrated when I kn ...

我之前都係呀...好彩呢度有得吹水令我個心冇咁緊張同驚咋...~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1623#
發表於 11-9-27 17:18 |只看該作者

回覆:edith_ricky 的帖子

我有check ar~都有線~不過淺線囉mouth:




禁止訪問

積分: 5376


1624#
發表於 11-9-27 17:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1625#
發表於 11-9-27 17:24 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-27 17:18
我有check ar~都有線~不過淺線囉

我之前都見你個紅d好似愈黎愈深...~
但要乖乖盡量tune同一個時間check呀~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1626#
發表於 11-9-27 17:25 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-27 17:22
回覆 edith_ricky 的帖子

係啊, 我未try之前都以為好容易中, 成日聽到人地話有意外有左...但到真正自己試 ...

我之前都同c6傾計話唔易中,講到我眼濕濕~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1627#
發表於 11-9-27 17:31 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-27 17:25
我之前都同c6傾計話唔易中,講到我眼濕濕~
我有上唻bk睇就知道難bingo,但我c6一d都唔明,佢覺得呢d野要自然d喎!乜都唔比我搞!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1628#
發表於 11-9-27 18:02 |只看該作者

引用:Quote:edith_ricky+發表於+11-9-27+17:25+

原帖由 currymama 於 11-09-27 發表
我有上唻bk睇就知道難bingo,但我c6一d都唔明,佢覺得呢d野要自然d喎!乜都唔比我搞!
...
攪你都得掛哈哈




大宅

積分: 1965


1629#
發表於 11-9-27 18:08 |只看該作者

回覆 回覆:edith_ricky的帖子

我亞媽既反應都係好平淡




大宅

積分: 1965


1630#
發表於 11-9-27 18:08 |只看該作者

回覆 回覆:edith_ricky的帖子

我亞媽既反應都係好平淡




大宅

積分: 1965


1631#
發表於 11-9-27 18:09 |只看該作者

回覆 回覆:edith_ricky的帖子

我已經通知左啦!




男爵府

積分: 8306


1632#
發表於 11-9-27 18:32 |只看該作者
我初時都係唸住好易中...點知由舊年十月開始試到今個月先中
過程中真係辛苦自己知,響人地面前話自己唔鍾意小朋友又話自己未玩夠(其實個心就急到死)
又去介呢樣個樣,又去睇中醫飲苦茶(平日最怕),又去做運動,日日驗紅D,量體溫(真係攪人都癲)
到上個月老公話都差唔多成年都無不如下個月睇西醫,叫我唔好介口(我就去食蟹飲啤酒勁食雪糕薯片....)只係驗紅D同量體溫
今次中可能都係無壓力至中,所以大家放鬆心情LA


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1633#
發表於 11-9-27 18:33 |只看該作者

引用:我亞媽既反應都係好平淡 +

原帖由 wingyan2011 於 11-09-27 發表
我亞媽既反應都係好平淡
係?你阿媽之前已抱孫?




大宅

積分: 1965


1634#
發表於 11-9-27 18:51 |只看該作者

回覆 回覆:rabdotrab的帖子

甜仔有錢claim,真係好啦!




大宅

積分: 1965


1635#
發表於 11-9-27 18:53 |只看該作者

回覆 回覆:smile_w99的帖子

記得報告情況呀!去邊度見醫生?




大宅

積分: 1965


1636#
發表於 11-9-27 19:01 |只看該作者

回覆 回覆:edith_ricky的帖子

唔係呀,我得個家姐,未結婚的,佢有時就叫我早些生,有時就叫我唔好生,不過佢一定唔會幫我湊的,父母都仲返工!要靠我99了




禁止訪問

積分: 2483


1637#
發表於 11-9-27 19:05 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1638#
發表於 11-9-27 19:31 |只看該作者

引用:我初時都係唸住好易中...點知由舊年十月開

原帖由 cherryrabbit 於 11-09-27 發表
我初時都係唸住好易中...點知由舊年十月開始試到今個月先中
過程中真係辛苦自己知,響人地面前話自己唔鍾意 ...
心情同壓力好大影響




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1639#
發表於 11-9-27 19:45 |只看該作者

引用:唔係呀,我得個家姐,未結婚的,佢有時就叫

原帖由 wingyan2011 於 11-09-27 發表
唔係呀,我得個家姐,未結婚的,佢有時就叫我早些生,有時就叫我唔好生,不過佢一定唔會幫我湊的,父母都仲 ...
我大家姐都未有...我爸爸要返工,阿媽話過唔會湊,99年紀大,都唔知到時點




大宅

積分: 1965


1640#
發表於 11-9-27 19:54 |只看該作者

回覆 回覆:rabdotrab的帖子

加油呀,其實我本來連一個月得一日排egg都唔識嫁,以為是但一日day day 就會有, 跟住七月尾開始試,成個月唔理咩一,隔一兩日就dodo,點知都唔中,雖然只係試左一個月,就真係好驚唔知要試幾耐,因為唔想三十歲後先生呀,所以上黎睇,就學人紅d,哈哈笑,後尾check埋體溫,到bingo左之後,都不停check住,因為係bk見到好多jm有問題,什麼宮外孕,無心跳呀,假懷孕呀,越睇得多就越擔心!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo